Gå til innhold

Ny og skal ned 30 kg....


Gjest kontiki

Anbefalte innlegg

Gjest kontiki

Skulle bare dele med dere at jeg har en bra bra dag idag!

Kjøpt oss hus har vi gjort, og samboeren min er startet på slanking han også :-)

 

Ønsker han masse masse lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare dele med dere at jeg har en bra bra dag idag!

Kjøpt oss hus har vi gjort' date=' og samboeren min er startet på slanking han også :-)

 

Ønsker han masse masse lykke til :-)[/quote']

 

Gratulere med huskjøp:) og ikke minst med kjempe motiverende startnedgang når det gjelder kilo!!

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hasr gjort en KJEMPEJOBB! Tror målet til begynnelsen av juni ligger litt høyt dersom du tenker på VARIG vektnedgang - man anbefaler 500-1000g pr uke i vektnedgang da, for at kroppen skal klare å tilpasse seg.

 

STÅ PÅ - snart e rdu under 110 - DET er kjempebra, og over sommeren er du godt under 100 - keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kontiki

Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke er her inn så mye for tiden, meeeeen mange baller i lufta om dagen :-)

 

Vekta viser nå 109,4 kg....så jeg har kvittet meg med 6,6 kg! *tåmmlan opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest kontiki

Hei!

 

Det har liksom dabbet av her inne....fra min del. Travel hverdag og alt det medfører...

 

Men jeg er på tur nedover med kiloene hvertfall.....108,2 kg idag tidlig! Har liksom stagnert litt, men det skal sies at jeg har koset meg mer i det siste.

Sommeren fører med seg grilling og andre godheter som jordbær og is......:-) Har enda ikke drukket nrus da....så jeg er stolt av meg selv :-) Men ØL har det blitt....men det MÅ være lov å kose seg.... Så lenge jeg går ned gjør det ingen ting :-)

 

Hvordan går det med dere andre da?

 

Ha en vakker vakker dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Da va det tid førr å start opp igjen :-)

Har vært plaget med sykdom, operasjon i kne x 2 og litt mer sykdom...men ikke svineinfluensa:-)

 

Så nå starter jeg opp igjen.

Vekta viser 106,4, så jeg er motivert på det høyeste :-)

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det går egentli greitt med "det nye livet mitt"....velger å kalle det det og ikke s-l-a-n-k-i-n-g :-)

HAr merket at man blir bedre kjent med kroppen sin når man legger om livstil og matvaner. Man legger merke til at magen ser mindre ut om morgenen, magen blir bare mindre og mindre, armene på genserne blir (merkelig nok) lengre, skoene blir større, armbånsuret blir videre, håret lengere og setet i bilen knirker ikke like mye....;-) Jeg syns det er fantastisk :-D

 

Er hekta på mandler om dagen....hadde til og med mandler i salaten idag....det var GODT! Og så lager jeg min egen dressing. Bestående av olivenolje, basillikum, salt & pepper og litt siron...nyyyydelig !

Også appelsin.....lurer på om jeg NOEN gang blir lei av det?

 

Vil bare si at jeg følger med bloggen til Triben! Er mektig imponert over hva du har fått til. En utrolig inpirasjon for oss andre. Syns alle her inne skulle vært og sett på bloggen hennes....HINT HINT!

 

Er foresten 27 minusgrader ute.....så alle turene jeg hadde planlagt har blitt til Pilates på stuegolvet istede ;-)

 

Stå på alle sammen!

Håper dere kan dele litt av dere hverdag her inne også ilag med meg :-)

 

Snakkez...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
!

 

Er foresten 27 minusgrader ute.....så alle turene jeg hadde planlagt har blitt til Pilates på stuegolvet istede ;-)

 

Snakkez...

 

Innetrening er jo supert i disse dager da! Jeg må innrømme at jeg ikke helt finner motivasjonen til å ta frem trimmatta... Blir fort halvhjerta for min del. Synes du er flink som faktisk gjør det!!! Er mer en utetrimmer (og litt på senter ) selv...

 

Jeg og følger bloggen til Tirben! En flott dame på alle måter *tommel opp for henne* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...