Gå til innhold

4kg igjen! Gi meg noen skikkelig puff her


Gjest Fjelljenta

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! Jeg så 72-tallet på veiinga i går!!! Var 74,0 sist (etter å ha vært på 72,5 rett før påske), og veide 72,9 i går. Så jeg går i hvert fall i riktig retning! Godt å bli kvitt påskekiloene igjen, og jeg har nå ca 3 kilo igjen til dit jeg vil være. Og det skal jeg klare til sommeren! :-)

 

Jeg gikk til jobb i dag, 40 minutter. Blir å gå hjem igjen også. Kjøpte meg ny Bergans jakke og bukse i går, godt å få testet det - og jeg er så fornøyd! Og at det blri 1 t og 20 minutters ganger i dag er jo ikke så verst. Jeg kom meg nemlig ikke opp på spinning i dag... Det ble for sent i går før jeg la meg, så jeg måtte jo ha skjønnhetssøvnen min ;-)

 

Men jeg må si jeg ble veldig gira etter veiinga i går. godt å se at men går ned! Og så lagde jeg salat, fiskekaker og pita til middag, og vi koste oss med det - i dag blir det salatrester som base, så får vi se hva vi finner på til. Jeg skal i hvert fall forsøke å være flink å legge inn dagsrapporteringer, for det hjeper meg å holde meg litt i nakken slik at jeg plutselig ikke har over 2000 kcal en dag. Det her skal bli bra!

 

Godt du svetter og trimmer, selv på land! Godt å ha noen sånne faste treninger i uka, også som instruktør! :-) Åssen går det med vekta di?? Har du fast veiedag? Jeg husker ikke... Fortell fortell! Går det nedover??

 

Jeg gleder meg til å gå hjem allerede jeg, 40 minutters luftetur for kropp og hodet etter jobb - det blir godt! :-) Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Gjest Fjelljenta

Her står det stille på vekten gitt. 71kg..... Har ikke vært så mye trening heller i det siste, gått turer og hatt den timen mandag og skal ha en i morgen. Ellers lite trening. Håper på bra vær i helgen så vi kommer oss på fjellet og får gått litt. Var tenkt meg på sykkelen idag, men gikk skitt det gitt. Veier meg mandags morgen, men ble tirsdag denne uken siden klokken bokstaveligtalt løp fra meg den morgenen. Men nå er det sengen, så legge meg. Stuping her...

Bergans synes jeg har bra produkter også. Fornøyd med dem. Sender opp litt varme forresten, hadde 19 grader her idag, og da regnet det til og med, altså ingen sol som varmet. Rart i april måned. Nei, natta!

 

 

 

Hei og hopp! Jeg så 72-tallet på veiinga i går!!! Var 74' date='0 sist (etter å ha vært på 72,5 rett før påske), og veide 72,9 i går. Så jeg går i hvert fall i riktig retning! Godt å bli kvitt påskekiloene igjen, og jeg har nå ca 3 kilo igjen til dit jeg vil være. Og det skal jeg klare til sommeren! :-)

 

Jeg gikk til jobb i dag, 40 minutter. Blir å gå hjem igjen også. Kjøpte meg ny Bergans jakke og bukse i går, godt å få testet det - og jeg er så fornøyd! Og at det blri 1 t og 20 minutters ganger i dag er jo ikke så verst. Jeg kom meg nemlig ikke opp på spinning i dag... Det ble for sent i går før jeg la meg, så jeg måtte jo ha skjønnhetssøvnen min ;-)

 

Men jeg må si jeg ble veldig gira etter veiinga i går. godt å se at men går ned! Og så lagde jeg salat, fiskekaker og pita til middag, og vi koste oss med det - i dag blir det salatrester som base, så får vi se hva vi finner på til. Jeg skal i hvert fall forsøke å være flink å legge inn dagsrapporteringer, for det hjeper meg å holde meg litt i nakken slik at jeg plutselig ikke har over 2000 kcal en dag. Det her skal bli bra!

 

Godt du svetter og trimmer, selv på land! Godt å ha noen sånne faste treninger i uka, også som instruktør! :-) Åssen går det med vekta di?? Har du fast veiedag? Jeg husker ikke... Fortell fortell! Går det nedover??

 

Jeg gleder meg til å gå hjem allerede jeg, 40 minutters luftetur for kropp og hodet etter jobb - det blir godt! :-) Ha en fortsatt fin dag![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ville passet fint hvis du sendte noen varmegrader nordover ;-) Jeg trives forsåvidt når jeg kan ta på jakke og gå i ruskevær, men jeg koste meg i dag da det var hele 6 grader da jeg gikk til jobb, hehe. Er meldt brukbart vær til helga, så det blir tur på oss! Vet ikke om vi skal sjekke den siste snøen, eller gå på beina. Men vi drar nok ut på fjorden med båten i hvert fall - og kanskje tar oss til land og går litt på en eller anna øy...?

 

Ikkje få panikk, trilleren - vekta vil gå videre nedover. Det virker som om du er flink med inntaket, så selv om det ikke blir så mye trim som du har ønsket i starten av denne uka, så kommer det seg nok! Trilletur i dag...?

 

Jeg overrasket meg selv i går. Jeg var sliten etter jobb, og hadde mest lyst til å dra hjem og sløve litt på sofaen før kveldens gjøremål. Men så tenkte jeg at når ejg først har med treningsbagen på jobb, så kan jeg i hvert fall stikke innom treningssenteret og ta bittelitt styrke. Og så kom jeg inn i en god driv. Så etter en liten time med styrke, så ble jeg med på TO spinningtimer! Min kjære var skulle spinne i går, så vi satt ved siden av hverandre og "konkurrerte" litt. Gøy å gjøre sånne ting SAMMEN! Så ejg forbrente 1450 kcal på trening i går! Da var det sanenlig godt å dra hjem og lage middag etterpå! var temmelig gåen i beina i dag, det var tungt å gå de 40 min til jobb. Jeg pleier ikke akkurat å trene såååå lenge, men det var godt i går. Mye gørr som skulle ut fra hodet, såd et var supert å svette det ut! :-)

 

Jeg gleder meg allerede til veiing på onsdag kveld neste uke. Kjenenr meg lett og fin i kroppen - det er deilig! Jeg og min kjære snakket om det i går, at det er så mye lettere å være sunn sammen, enn å ofte lage "enkle" middager alene. Så vi er glad for at vi har møtt hverandre for mange grunner vi :-) Han er super!

 

Vel vel - ha en fortsatt fin dag! Husk å drikk vann! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Vann ja, skal jeg love deg at det går ned noen liter. Sitter elelr står helt i ro jeg og svetten renner. ;-p VARMT i svømmehallen hvor jeg er badevakt. Ingen trilletur idag, først på jobb, så hente lille så av å ha time som instr. så hjem igjen. Og da var jeg lei da... Men ble jo en time trening på bassengkanten. Var lite oppmøte der idag, sikekrt mange som reiser vekk i helgen. 3 i bassenget som trente, men jeg reiste nå ikke ut helt forgjeves.

 

Du er jo kjempe flink, er godt med sånne skikkelige tak i treningen av og til. Og du er heldig som har din kjære med i turnen. Spiser sunt her også sammen, men er jeg som er bitt av treningsbasillen her i huset. Han spiller fotball en dag i uken, og det er nok sier han. Men jeg vet at det er ikke vits i å mase heller, da blir det jo ikke noe kjekt om han føler seg tvunget. To timer spinning, er det fulle timer eller 45min? Husker det var oppdelt i forskjellige grupper når jeg gikk på spinning.

 

Her vet vi ikke om vi blir hjemme eller skal til svigers i helgen. Her blir det trilletur i skogsveien tenker jeg, hos svigers hadde det kanskje blitt fjelltur. Får se været og lysten til å sitte i bil er i morgen.

 

MÅ HA EN SUPER DUPER HELG!!!! Nå skal jeg inn i sofaen til min kjære...

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja' date=' det ville passet fint hvis du sendte noen varmegrader nordover ;-) Jeg trives forsåvidt når jeg kan ta på jakke og gå i ruskevær, men jeg koste meg i dag da det var hele 6 grader da jeg gikk til jobb, hehe. Er meldt brukbart vær til helga, så det blir tur på oss! Vet ikke om vi skal sjekke den siste snøen, eller gå på beina. Men vi drar nok ut på fjorden med båten i hvert fall - og kanskje tar oss til land og går litt på en eller anna øy...?

 

Ikkje få panikk, trilleren - vekta vil gå videre nedover. Det virker som om du er flink med inntaket, så selv om det ikke blir så mye trim som du har ønsket i starten av denne uka, så kommer det seg nok! Trilletur i dag...?

 

Jeg overrasket meg selv i går. Jeg var sliten etter jobb, og hadde mest lyst til å dra hjem og sløve litt på sofaen før kveldens gjøremål. Men så tenkte jeg at når ejg først har med treningsbagen på jobb, så kan jeg i hvert fall stikke innom treningssenteret og ta bittelitt styrke. Og så kom jeg inn i en god driv. Så etter en liten time med styrke, så ble jeg med på TO spinningtimer! Min kjære var skulle spinne i går, så vi satt ved siden av hverandre og "konkurrerte" litt. Gøy å gjøre sånne ting SAMMEN! Så ejg forbrente 1450 kcal på trening i går! Da var det sanenlig godt å dra hjem og lage middag etterpå! var temmelig gåen i beina i dag, det var tungt å gå de 40 min til jobb. Jeg pleier ikke akkurat å trene såååå lenge, men det var godt i går. Mye gørr som skulle ut fra hodet, såd et var supert å svette det ut! :-)

 

Jeg gleder meg allerede til veiing på onsdag kveld neste uke. Kjenenr meg lett og fin i kroppen - det er deilig! Jeg og min kjære snakket om det i går, at det er så mye lettere å være sunn sammen, enn å ofte lage "enkle" middager alene. Så vi er glad for at vi har møtt hverandre for mange grunner vi :-) Han er super!

 

Vel vel - ha en fortsatt fin dag! Husk å drikk vann! ;-)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Det er så deilig med langhelg! Vi storkoser oss! Startet med trening torsdag etter jobb, og i gå tok vi en rolig morgen med besøk og sen frokost. Så tok vi en motorsykkeltur og ble middagsgjester (flaks, hehe), og i dag og i morgen skal vi på langtur. Blir å ta med telt, og så skal vi gå både på beina og på ski tror vi. Været er fint, og det er fortsatt igjen snø oppå fjellet, så vi regner med at vi får brukt begge deler. Så nå skal vi straks hive oss i pakkinga! ååå, jeg gleder meg! Helga er jo bare pakket med fine opplevelser og godt samvær - deilig! :-)

 

De to spinningtimene jeg var med på var en 30 min. og en 75 min. Det stemmer nok det ja at det er delt opp i flere ulike timer. De fleste er på 45 og 55 her på mitt treningssenter. Godt at det er en del alternativer, slik at man kan finne noe som passer til ulike dager. :-) Ellers hadde jeg også min første sykkeltur ute på torsdag kveld. Godt, men må pumpe mer luft i dekka.

 

Det er jo en bonus at det er varmt i bassenget da, trilleren, så får du svettet ekstra ;-) Jeg er spent å høre om det ble hjemmehelg eller svigershelg i helga?? Går det greit med matinntaket hos svigers? Jeg har alltid syntes slikt har vært vanskelig. Er alltid mye mat, ofte mat, og usunn mat. Dvs, det var ofte det i mitt forrige forhold, og det er alltid vanskelig å si "nei takk" til svigers, hehe. Men håper du klarer deg fint og får lagt inn noen trilleturer og/eller fjellturer.

 

Nei, nå er det frokost og pakking! Ut på tur - herlig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Vi hadde en så innmari fin tur i helga, og nå sliter jeg med å komme meg inn i arbeidsoppgavene igjen - jeg vil på tur!!! Vi dro ut med båten, telta på ei øy, gikk tur, grilla, snakka, drakk vin, fiska og hadde det helt supert! :-) Vi fant ut at vi har det helt perfekt i lag, og gleder oss til å dele framtida med hverandre. Det kjennes helt naturlig, og det er så godt! Ble mye god mat og drikke i helga, men nå er det hverdag igjen, så jeg håper det ikke har tatt for mye skade på vekta.. Jeg rekker ikke trene i dag, skal på kurs. Kommer til å leve lenge på minnene fra helga - det var så fint! :-)

Hatt ei fin helg? Håper du har en fin start på uka, trilleren - hva sier vekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

I dag overskrider jeg inntaket A LOT! var feiring på jobb med marsipankake, og jeg spiste i tillegg litt for mye til både frokost og lunsj. Har lagt inn kaloriene for resten av dagen, og kuttet inn der jeg kan. Men jeg passerer 2000 kcal! huff huff. Jaja. Bare å komme seg til en ny dag. Skal ut i skogen i kveld å gå tur da, så får jo forbrent litt. Mat inntaket henger litt igjen etter helga gitt... Men du verden så godt det var med et lite stykke marsipankake!!!! skal leve lenge på den. Har spist et eple nå for å kompensere, hehe.

 

Ha en fin mandag kveld! På meg blir det salat og fiskekake i wrap til middag. mmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Jeg har veiing i kveld, og gruer meg litt faktisk. Håper på stillstand, men frykter opprykk...

 

Stille her om dagen, åssen går det trilleren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Jeg var på veiing - og den var så positiv! 71,7, det er 1,2 mindre enn forrige mandag. :-) Var på trening rett før da. Men det var så deilig å trene, og deilig å se 71-tallet! bare to kilo igjen. Var min siste hold vekten veiing i dag. Godt med et oppløftende siste veiing. :-)

Nå er det druer og vann! Ha en fortsatt finkveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Nå har jeg gått til jobb, 40 minutter, med sekk på ryggen. Er alltid godt å skifte og stelle seg når jeg kommer på jobb da. Så nå koser jeg meg med kaffe og skal komme i gang med dagens gjøremål. Gleder meg til helg nå!!! Skal på spinning med min kjære rett etter jobb, før vi tar helg. Godt! :-)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Har hatt en skikkelig latings periode nå, null trim spist det jeg ville og litt til. Gikk på vekten igår, regner med minst 3kg i pluss, men NOPE!!! Still på 71kg. PHU!!!!

 

Høres ut som dere har hatt noen fine dager. :-D Her blir det full skjerping fremover, føler jeg kan glemme kjolen i skapet og blir nok butikken før bryllupet i august. Men....TULL!!!! Kjolen skal jeg inn i ikke sant? (for nye lesere, skal i bryllup, ikke gifte meg. ) Maten hos svigers, null problem. Spiser helst lite der. Litt forskjellig i matveien om hva som er sunt og ikke. Når fettet renner stiger kvalmen hos meg. Om du skjønner. :-p Var hjemme 1mai helgen forresten.

 

Nei, skal skjerpe meg og nå skal jeg innpå oftere igjen her. Men nå får jeg kle på lille og meg selv, og ut i bhg å disse. Håper på en liten gåtur også. Får se om regnet tar helt overhånd. Ha en fortsatt fin søndag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

gleder meg til å ta på bunaden i år, lenge siden jeg gikk med den. Kjempe høygravid i fjor (fødte 21.mai) og året før der tror je helelr ikke det var bunad. Men i år skal jeg. :) Og vet dere hva, i år kan jeg puste fritt i den, ikke holde inne magen eller noe for å få plass. Den er heller litt vid til meg i år. JIPPI!!!!

 

og gjett da dere, jeg har gått inn 22cm rund tykkeste delen av magen min til nå, fra februar. Og da har jeg skikkelig ikke slanket meg siste ukene, spist hva jeg ville og ikke trent noe særlig. Men den er snudd på nå da, får nå være måte på hvor lenge flaksen skal vare. ( at ikke kiloene har steget er helt utrolig.) Idag skal jeg av å se på rockering, se om jeg tar med meg en hjem også..... Hjelper kansjke ikke så mye å se på den. ;-p

 

Går med deg da Jujuu? Tatt deg en pause her inne du og ser jeg. Er fullt lov det vel!!?!!! Tenke på noe annet innimellom. Men hvordan går det med morgentrimmen? I går når jeg var nede i bosshuset fikk jeg utrolig lyst på en joggetur, var jo såååå nydelig ute. Men gikk inn å ryddet hus og vasket i stedet. Kanskje ejg tar meg en tur ikveld? Lov og håpe!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

gangsperr i magen idag! Så må jo ha vært noe virkning? Har trillet tur med lille i ca en time idag, deilig i slikt vær, og enda bedre vær er det meldt i morgen. :-D Kanskje vi skal ta meisen på tur på lørdagen. Lille liker seg sååå godt oppi der, og gir mammaen ekstra vekt å bære og ekstra trening. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Som vanlig ingen brus (det drikker jeg ikke) , litt snop ikveld, 3 sjokoladebiter og et lite kakestykke. Spiste litt rømmegrøt før idag, men skal love at den teller ikke, kom ut like fort som den kom inn. ISJA!!!! (har fettintoleranse, så ikke lureste jeg gjør å spise rømmegrøt) Bunaden satt som et skudd idag, hadde faktisk god plass. JIPPI!!! Veiing på badet i morgen. Regner med den står på 70 ennå.... Merker at det tar lengre tid før kg går ned nå enn i begynnelsen. Men mindre trening og nå. I morgen skal jeg forresten av å være instruktør igjen, svette litt. (treningsinst. for vanngym) Så det gjør jo susen. Ikveld blir det nok litt twisting så sengen. Går med deg JUHUUU??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

I'm back! Har vært bortreist, og i forrige uke lå jeg med influensa. Det eneste jeg spiste da, var kneipp, drakk gul fun light, og spiste is... :-/ Jeg har følt meg skikeklig oppblåst de siste to dagene, for jeg har jo ikke trent heller siden forrige fredag. Så det var herlig å ut og l.pe i går kveld sammen med venninna mi jeg skal løpe med i juni. Og joda, ejg kom meg på morgentrening i dag, kun styrketrening, men det var deilig!!

 

Jeg har ikke gått på vekta på et par uker.. Tror ikke det er noe ned dessverre, ettersom ejg bare har spist og spist, og ikke trent. Skal gi det et par dager før jeg bestiger den, hehe...

 

Så flink du har vært, trilleren!!! Bunaden passa perfekt og alt! Gratulerer! Du har vært flink! :-D Og på torsdag blir det 1 års feiring av den lille - så stas! Jeg var på besøk til min lille gudsønn i går, som hadde brusdag for litt siden. Ett år han også, og han er jo så skjønn! Jeg gleder meg voldsomt til jeg blir mamma. *knis* men det er ikke noe som skjer tvert, må bruke litt mer tid på hverandre først. Men jeg gleder meg til å stifte familie.

 

Som sagt, I'm back in business, så nå kommer jeg innom her oftere igjen! :-) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta
I'm back! Har vært bortreist' date=' og i forrige uke lå jeg med influensa. Det eneste jeg spiste da, var kneipp, drakk gul fun light, og spiste is... :-/ Jeg har følt meg skikeklig oppblåst de siste to dagene, for jeg har jo ikke trent heller siden forrige fredag. Så det var herlig å ut og l.pe i går kveld sammen med venninna mi jeg skal løpe med i juni. Og joda, ejg kom meg på morgentrening i dag, kun styrketrening, men det var deilig!!

 

Jeg har ikke gått på vekta på et par uker.. Tror ikke det er noe ned dessverre, ettersom ejg bare har spist og spist, og ikke trent. Skal gi det et par dager før jeg bestiger den, hehe...

 

Så flink du har vært, trilleren!!! Bunaden passa perfekt og alt! Gratulerer! Du har vært flink! :-D Og på torsdag blir det 1 års feiring av den lille - så stas! Jeg var på besøk til min lille gudsønn i går, som hadde brusdag for litt siden. Ett år han også, og han er jo så skjønn! Jeg gleder meg voldsomt til jeg blir mamma. *knis* men det er ikke noe som skjer tvert, må bruke litt mer tid på hverandre først. Men jeg gleder meg til å stifte familie.

 

Som sagt, I'm back in business, så nå kommer jeg innom her oftere igjen! :-) Ha en fin dag![/quote']

 

Godt du er på bena igjen. Noe skikkelig herk å ligge syk. Flink og flink fru blom, jeg har vel ikke gjort en skitt den siste tiden. Litt småturer med vognen, litt twister og spist hva jeg ville. Men har jo ikke spist de altfor store mengdene. Men nå skal jeg bare klare å komme meg til punktet hvor jeg holder meg stabil en stund. Vekten skal nok gå betraktelig opp en periode snart håper jeg..... :-D

Men skal trene og spise enda sunnere. Tihi.... Prøving pågår!

Må si at jeg er litt overrasket over meg selv, mer krefter å hente. F.eks bære vognen opp trappen, som er bratt til andre etg med lille oppi.. Lett som bare det. Da føler jeg meg sterk gitt. Ikke homping med vognen, men bærer hele opp.

Lurer på om jeg skal kjøpe meg klippekort i sv.hallen her snart, undersøke om den blir stengt i sommer først, eventuelt kjøpe til høsten igjen i så fall. Elsker å svømme. Nei, nå skal jeg ha 30min velfortjent ligge strak ut på sofaen tid for sengen kaller. Og du, gidd du trene litt for meg neste gang du er av å trener? Litt styrke osv, gjerne litt spinning også. :-D Synes du er KJEMPE FLINK jeg. Tenk om jeg hadde vært like flink som deg. Da hadde nok de siste 2kg forsvunnet også før det skal gå oppover igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Selv om jeg trener sånn passe mye, så går det ikke akkurat fort nedover... Skal på spinning i ettermiddag, og gleder meg til å svette. Men jeg spiser i overkant mye kalorier, og det er der min største utfordring er.

 

Er det store planer om å gå opp igjen....? ;-) Jeg gleder meg til å bli gravid, men håper å komme ned de siste kiloene først. Blir forhåpentligvis lettere å gå ned igjen etter svangerskapet da.

 

I går var jeg sååå flink hele dagen, men så spiste jeg 5 Safarikjeks og en neve peanøtter på kvelden... FØR jeg spiste yoghurt og frukt... Fysj, jeg er håpløs noen ganger. Har vært skikkelig sugen på søtsaker i det siste, etter at ejg kom helt ut av det i forrige uke da jeg var syk.

 

Klippekort i svømmehallen høres ut som en bra ide. Du kan jo kjøpe det nå og bruke litt før sommeren og resten til høsten..? hvis du liker å svømme synes jeg du skal gjøre det. :-)

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta
Selv om jeg trener sånn passe mye' date=' så går det ikke akkurat fort nedover... Skal på spinning i ettermiddag, og gleder meg til å svette. Men jeg spiser i overkant mye kalorier, og det er der min største utfordring er.

 

Er det store planer om å gå opp igjen....? ;-) Jeg gleder meg til å bli gravid, men håper å komme ned de siste kiloene først. Blir forhåpentligvis lettere å gå ned igjen etter svangerskapet da.

 

I går var jeg sååå flink hele dagen, men så spiste jeg 5 Safarikjeks og en neve peanøtter på kvelden... FØR jeg spiste yoghurt og frukt... Fysj, jeg er håpløs noen ganger. Har vært skikkelig sugen på søtsaker i det siste, etter at ejg kom helt ut av det i forrige uke da jeg var syk.

 

Klippekort i svømmehallen høres ut som en bra ide. Du kan jo kjøpe det nå og bruke litt før sommeren og resten til høsten..? hvis du liker å svømme synes jeg du skal gjøre det. :-)

 

Stå på![/quote']

 

 

Jepp, her skal det opp i vekt ja. Jobber med saken. ;-D Første pp (prøveperiode) denne mnd. Ah...endelig sagt det til noen. Er hemmelig da! Blittlite trening fortsatt, men har nå vært flink å gå tur, ikke lite bare det. Gikk meg en god tur idag, var så deilig, frisk luft lite trafikk der jeg gikk og fant meg en benk hvor jeg klunne slappe av litt før jeg snudde nesen hjem igjen også. DEILIG! Trillet på lille så han skulle få sove. Vekten står fortsatt på 70kg forresten, ikke målt livet. men nye buksen min er blitt fo vid.... VAr jo ikke helt planen da, visste jeg skulle kjøpt en str mindre. Men tenkte jo ikke helt på det før jeg hadde tatt den i bruk da. Men men..... belte er en fin ting.

 

Må ha en super duper helg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Hei!

Jeg har vært bortreist i helga - vært hos foreldran til kjæresten. Fikk is til dessert alle tre dagene, men ellers har det vært sunt kosthold. Følte meg skikkelig oppblåst i går, er PMS og følte meg råtten. Men jeg dro ut og jogga/gikk en time med ei venninne, og det gjorde så godt! Det ble sent før vi kom oss ut (måtte vente til legginga av barna hennes var over), men det var herlig. Og i dag morges har jeg vært på trening - trente styrke. Selv om jeg var kjempetrøtt da jeg slet meg ut av senga, så har jeg hatt såååå mye energi hele dagen i dag pga treninga. Deilig!

 

Har jeg fortalt om prosjektet til meg og min kjære? Vi har i utgangspunktet et sunt kosthold, og trener 4-5 ganger i uka. Men i hele juni skal vi være kjempeflinke! Jeg skal holde mine 1750 kcal, han må få i seg nok så han ikke går mer ned, skal stabilisere der han er nå - han er så flott!!!!! :-D Så vi skal sette opp dagsmenyer og middagsmeny for en uke i slengen. Ikke snakk om noe godter og fløtepotet, men masse grønt! Blir ikke så store endringer i forhold til hvordan vi lever nå, men det blri skjerpings med inntaket for min del. Og tenk, det her var HANS sitt forslag!! Han vil hjelpe meg til å fokusere riktig og til å klare å nå målet mitt - super motivasjon altså! Er en del festligheter som venter i juni, men jeg får tilby meg å kjøre i stedet, så slipepr ejg å drikke ;-)

 

Spennende å høre hvordan det går med den planlagte vektøkingen, trilleren! *knis* du får holde meg oppdatert ;-)

 

Straks møte - må gjøre de siste forberedelsene! Høres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Nå føler jeg at jeg er i godt driv igjen! Herlig! I går ble det rett under i kcal-inntak, og det var bra! Starta dagen godt i dag også, og skal på spinning etter jobb. Gleder meg til å svette! Og så skal jeg og min kjære lage fiskesuppe til middag. Sunt og godt! :-)

 

Sola skinner her i nord for øyeblikket - jeg har et ørlite håp om at helga blir fin! Det begynner å bli grønt også, og det er så deilig! Vi skal ordne en del i helga. Skal olje veranda og trappa, olje hagemøbler, og forhåpentligvis begynne på det store prosjektet: å male alle lister, vinduskarmer og dører i leiligheta kvite.. Det blir litt av et pirkearbeid, og langvarig også, men det er fint å gjøre sånne ting sammen, og mest sannsynlig flytter jeg inn sånn på papiret i løpet av sommeren... Foreløpig har jeg min egen leilighet også, men jeg er der aldri, hehe. Så det er egentlig bare en formalitet, men likevel, det er et stort steg! ;-) og så blir det vel bare et tidsspørsmål før jeg også vil opp i vekt igjen, tihi...

 

Nyt dagen, trilleren!

 

Forresten: ble det bra 1-års feiring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta
Nå føler jeg at jeg er i godt driv igjen! Herlig! I går ble det rett under i kcal-inntak' date=' og det var bra! Starta dagen godt i dag også, og skal på spinning etter jobb. Gleder meg til å svette! Og så skal jeg og min kjære lage fiskesuppe til middag. Sunt og godt! :-)

 

Sola skinner her i nord for øyeblikket - jeg har et ørlite håp om at helga blir fin! Det begynner å bli grønt også, og det er så deilig! Vi skal ordne en del i helga. Skal olje veranda og trappa, olje hagemøbler, og forhåpentligvis begynne på det store prosjektet: å male alle lister, vinduskarmer og dører i leiligheta kvite.. Det blir litt av et pirkearbeid, og langvarig også, men det er fint å gjøre sånne ting sammen, og mest sannsynlig flytter jeg inn sånn på papiret i løpet av sommeren... Foreløpig har jeg min egen leilighet også, men jeg er der aldri, hehe. Så det er egentlig bare en formalitet, men likevel, det er et stort steg! ;-) og så blir det vel bare et tidsspørsmål før jeg også vil opp i vekt igjen, tihi...

 

Nyt dagen, trilleren!

 

Forresten: ble det bra 1-års feiring?[/quote']

 

Nå er jeg lei kaker altså, jepp! Har spist min del, men ikke så mye egentlig. Begynt på mange stykker,men det meste har gått i bosset. Så lyst på, men så når jeg har bgynt på det så frister det ikke lit en gang., Så ja, ble en bra bursdagsfeiring, og det ble laget for mye kake. SOm du sikkert har skjønt.

SÅ BRA DA JUHUUU!!!! Må jo være en superduper idè å lage ukesmenyer, er jo så myelettere å holde seg til det som er planlagt istedet for å snike over frysedisken o.l på butikken flere ganger i uken og ikke vite hva en skal ha, og tar det som frister mest til slutt. Lurer på om vi skulle ha prøvd det også, er jo bare til å sette seg ned hver søndag og tenke igjennom ,lettere at det blir sunnere og ikke minst BILLIGERE! Må ha lykke til! Og ser ut til at du har truffet blink med kjærligheten!? Hehei, kommer dere har og tar alle hullene i listene etter stiftene? Begynte på det sommeren 07, men ble gravid gitt, og ikke blitt tatt opp igjen siden. Hmm...kanskje det er det som skal til. ;-P Så kjekt da, er et stort og koselig steg og dele bo. Gled deg!!! Slippe å "måtte" hjem til seg selv, legge seg og våkne med sin kjære hver dag/natt.... Mmmmmm

 

Nei, jobb i morgen, brannvesenet kommer før det så tidlig opp. Tilsyn i brl i morgen. Synes slike tiltak er flotte jeg. ( hatt nærkontakt med flammer tidligere, så har all respekt for slikt og liker at ting er i orden. Nettopp fått gjennom i brl at det skal bli montert seriekoblet varsling, brenner det hos en så går alarmen i alle leilighetene.)

 

Sove godt Juhuuu, kose dere med kosearbeidet. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

kaker skal ikke spises, i hvert fall ikke mange stykker flere dager etter at bursdagen er over. Jeg liker å BAKE kakene, og er like glad i å spise dem, men nå er det liksom en sperre, og det er så greit. Og min kjære er ingen stor kakemons han heller, så da går det jo greit. Jeg spiste is i går kveld, skylder på mensen og væromslag. Nå regner det og regner det - skulle nesten tro jeg var i Bergen, haha! Er meldt sånn være noen dager framover nå, så det er fint at vi skal i gang med male-prosjektet... Selv om det er et evighetsarbeid... Kanskje du blir inspirert til å gjøre ferdig også??? Du må skynde deg, før du blir gravid igjen ;-)

 

Vi har tenkt å sette oss ned nå i kveld/i morgen og sette opp meny for uke 1. Må handle inn og være klar før helga, ettersom det er rød-dag på mandag. Jeg gleder meg virkelig til å ta fatt, og er (foruten isen i går kveld) godt i gang allerede egentlig. Deilig! Lurer på om jeg klarer å se 69-tallet i løpet av juni - det ville være å nå et stooooort mål!!! :-)

 

jeg er livredd for at det skal begynne å brenne. Sjekker alltid komfyren og lys en ekstra gang, for hvis det plutselig skulle skje noe, så skjer det så fort. Har heldigvis ikke opplevd det selv, men har stor respekt for det. Håper det var i orden hos dere i dag, og at serie-varslere funker bra.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

vi maler og maler - deilig å være i gang! Har bare igjen ett strøk i gangen og aller dørkarmene inn til alle rom, så er vi ferdige der. Det er mye som skal gjøres gitt, men det er sannelig gøy å gjøre noe sammen, og å gjøre noe som vi har tenkt på. Godt å begynne å se litt resultater.

 

Været er så som så her i nord, så det er godt å holde på inne. Og man forbrenner da litt ved å male og styre og stelle? Sitter i hvert fall ikke i sofaen og spiser godter! Holdt på til klokka var ett i natt, men da tok vi oss et glass vin for å roe ned før vi la oss. Godt!

 

Jeg jogga løypa mi i går, 10 km. Ble ikke nye tidsrekord, men jeg er glad jeg klarte å gjennomføre. Var sliten og lite lysten på å løpe, men kjærestren min motiverte meg til å gjøre det, og det var sannelig bra. Godt etterpå, både for kroppen og for samvittigheta.

 

Håper du har ei fin helg, trilleren! Dere har visst nydelig vær, så jeg går ut ifra at du er mye ute...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Nå har vi satt opp middagsmeny og dagsmenyer, o gi morgen starter fokusmåneden! :-D Fantastisk kjæreste jeg har! *knis*

 

Vært og testa rollerblades i dag, og DET er god trening! Jeg e rjo skikkelig kløne enda, men tror det kommer til å gi resultater. Har funnet fram rockeringen min igjen, og er klar til å ta fatt i morgen. Hurra!

 

Håper du har det fint i pinsa, trilleren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

ingen store utfordringer - så langt. Har fortsatt 500 kcal å innta før kvelds, så det blir nok en ekstra yoghurt for å fylle opp. Min kjære skal få lov til å spise sjokoladepudding helt alene. :-)

 

Skal ut å gå på rollerblades igjen snart. Var anspent i anklene i går, så jeg må bare øve meg til jeg blir trygg. Skal sjekke med pulsklokka i dag hva jeg kommer opp i, for det er jo god trening når man får det til har jeg skjønt. Ellers har det gått i maling i dag også.

 

Spiste kyllingfilet og ovnsstekte poteter til middag - og salat så klart. Var så sulten da vi spiste, og det var så godt, og jeg holdt mine 600 kcal på middagsrasjon.

 

Målte cm i dag morges, er mer eller mindre der jeg har vært det siste året - kanskje jeg nå klarer å kvitte meg med de siste overflødige cm rundt midje, rompe og lår?? Er i hvert fall utrolig herlig å ha en motiverende kjæreste som gir meg kompliment og synes jeg er fin. Om et par -tre kilo synes forhåpentligvis jeg det også, slik at jeg kan roe meg helt ned med tellinga og slikt. Å stabilisere meg under 70 kilo er målet! :-D

 

Ha en fortsatt fin kveld, trilleren - hva har du gjort i pinsa...? Og hvordan går det med vekta di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...