Gå til innhold

Uke 17 motivasjonsrapportmødrene


melis

Anbefalte innlegg

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 56,2 denne uke:55,9 -14,4kilo

- Scorpiogi: Startvekt 85. ned ca 20 kilo. 1.63. forrige uke: 77,5 denne uke:77,3 -7,7kilo

- Leverpostei: Startvekt 86,1. ned ca 15-20 kilo. 1.68. forrige uke: 76,9 denne uke:76,6 -9,5kilo

- Glajenta79: Startvekt 70. ned ca 10-15kilo. 1.69. forrige uke: 59,9 denne uke: -10,1kilo

- Lillevenn: Startvekt 82. ned ca 10-15 kilo. 1.63. forrige uke: 78,9 denne uke:78,9 -3,1kilo

- Jaka: Startvekt 75,2. ned ca 13 kilo. 1.67. forrige uke: 64 denne uke: -11,2kilo

- Snop: Startvekt 77. ned ca 7 kilo. 1.72. forrige uke: 73,9 denne uke: -3,1kilo

- Stavangerjente24: start:80. ned ca 15 kilo. 1.80. forrige uke: 76,7 denne uke: -3,3kilo

- Hanne: Startvekt: 83,4. ned ca. 15 kilo. 1.72. forrige uke: 71,4 denne uke: -12kilo

- Erdetingenledigenick: Startvekt: 76,0 ned ca 18kilo. 1.63. forrige uke: 68,9 denne uke:69,3 -6,6kilo

 

Ny uke.. Nye muligheter Lykke til!

 

Antall kilo tilsammen: 108,9kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget ny tråd jeg... Og tok bort de som "offisielt" har flyttet fra oss *snufs*:)

He he, koselig at de fleste ikke har flyttet lenger enn at vi kan stikke innom hverandre;)

Men lurer litt på både stavangerjente og snop... håper det er bra med dem, lenge siden de har vært innom nå...

 

Veiedagen min er jo idag og vekta viste 55,9. Passe fornøyd med det. Ellers har dagen vært bra. Vi har vært ute og trilla og vært på sats. Sanket 3,9 tp:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du startet ny tråd Melis. Du har vært kjempeflink å hente deg inn igjen. Jeg har ramlet av lasset. Ramlet av på fredag da alt ble kaos i hjemmet. Hadde planer om å samle meg sammen igjen i dag, men nå sliter jeg med halsevondt (svine-influensa?:) )

Kan noen være så snill å pepre meg full i motivasjon så jeg i alle fall får styr på kcal-tellingen igjen?

Veiedag i morgen, så da får jeg vel som fortjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du startet ny tråd Melis. Du har vært kjempeflink å hente deg inn igjen. Jeg har ramlet av lasset. Ramlet av på fredag da alt ble kaos i hjemmet. Hadde planer om å samle meg sammen igjen i dag' date=' men nå sliter jeg med halsevondt (svine-influensa?:) )

Kan noen være så snill å pepre meg full i motivasjon så jeg i alle fall får styr på kcal-tellingen igjen?

Veiedag i morgen, så da får jeg vel som fortjent...[/quote']

 

Tusen takk for gode ord:)

Kjedelig å dette av lasset... Men vi er der alle sammen innimellom:o Start med blanke ark imorgen og legg helgen bak deg. Du vet, i den store sammenhengen er en helg ingenting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

hei jenter

 

vært sløv med å titte innom her i det siste jeg, men det går bra på vekt og treningsfronten. Forrige uke var jeg på treningsenteret 4 ganger :) Vekta er 78,9, så nedgang ihvertfall.

 

Håper det går bra for dere andre også, skal skjerpe meg å titte innom litt oftere fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Igår hadde jeg en kjempebra dag. Spiste akkurat passe og gikk til ei vennine, Bor på landet, så det er lange avstander. Hærlig å være tilbake igjen:) Snikveide meg idag og jeg går opp,opp,opp. Nå sies det at kcal kommer noen uker etter man har spist de, så det er vel tidligere uker som svir. Å komme inn i bunaden ser jeg er tapt:( Konfirmasjonen er 10 mai og det er umulig. Men nå har jeg kommet inn i en bra periode, så håper jeg når målet mitt til sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Takk for at du startet ny tråd Melis. Du har vært kjempeflink å hente deg inn igjen. Jeg har ramlet av lasset. Ramlet av på fredag da alt ble kaos i hjemmet. Hadde planer om å samle meg sammen igjen i dag' date=' men nå sliter jeg med halsevondt (svine-influensa?:) )

Kan noen være så snill å pepre meg full i motivasjon så jeg i alle fall får styr på kcal-tellingen igjen?

Veiedag i morgen, så da får jeg vel som fortjent...[/quote']

 

Alle ramler vi av lasset noen ganger, men da er det sååå utrolig viktig å ta seg inn igjen. Begynn på nytt idag. Glem gårsdagen, spist er spist. Det er idag du kan gjøre noe med vekten din:) Når jeg sliter...som jeg har gjort en stund...... merker jeg hvor viktig det er å holde seg her inne. Da lar jeg meg ikke fall helt av.

 

Stå på snart er du tilbake full med motivasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
hei jenter

 

vært sløv med å titte innom her i det siste jeg' date=' men det går bra på vekt og treningsfronten. Forrige uke var jeg på treningsenteret 4 ganger :) Vekta er 78,9, så nedgang ihvertfall.

 

Håper det går bra for dere andre også, skal skjerpe meg å titte innom litt oftere fremover.[/quote']

 

Gratulere med nedgang Lillevenn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei: da finner du noe annet stilig og ha på deg i konfirmasjonen. Bunaden får du jo brukt ved en annen anledning, det er nok ikke så lenge til den sitter som den skal;) Kjipt når snikveiing viser det motsatte a det vi vil se. Flott at du er så positiv allikevel. Satser på at vekta di viser noe annet litt senere i uka!:)

 

Lillevenn: så bra at vekta har gått nedover, det er jo så deilig når innsatsen gir synlige resultater:)

 

Idag skal jeg på venninnelunsj. Gleder meg til å møte jentene, men gruer litt for hva som dukker opp av fristelser... Skikkelig trist vær her idag så jeg vet ikke helt om det blir så mye trim heller... Vi får se hva dagen bringer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for motivasjon jenter. Jeg har forresten samme erfaring: at vekten går opp en god stund etter en sprekk. Vel, i dag blir det ingen trening. Kjempedårlig form og vondt i halsen. Har veiedag i dag og vekten viste 69,3 så det er jo absolutt opp (rødme). Her er det bare å komme inn i gamet igjen og få alt som spises registrert. Må visst registrere alt jeg spiser resten av livet ser det ut som;)

Leverpostei: Syns du er kjempeflink som henter deg inn igjen og tar bena fatt. Bare vent... neste år må du nok sy inn bunaden:)

Jeg får holde meg her inne og forsøke å få humøret opp og vekten ned;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

erdetingenledigenick: supre resultater altså! God bedring :)

 

Leverpostei; bunaden passer snart vettu, unn deg noe annet fint til 17 mai.

 

Melis; håper du har kost deg på venninnelunsj.

 

Idag skal jeg på trening, eneste treninga jeg får til denne uken siden vi reiser bort torsdag. Sambo har så mye på tapetet så det er såvidt jeg får trent idag også. Men det er rart med det, man får et "sug" etter å trene når man har fått inn vanen på det.

 

Snikveide meg idag, og viser fremdeles vekta 78,5 torsdag roper jeg hurra altså! :) At jeg er 70 kg til vi skal gifte oss 19 juni neste år burde jo gå greit.

 

Jeg prøvde en bukse i str 40 idag, og den var for stor :) Det liker jeg.. Hehe.. Buksene fra før jeg ble gravid passer også, (utenom de trangeste olabuksene, men orker ikke stramme bukser lenger uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillevenn: så deilig med buksene! Det føles nok bra!:)

 

erdetingenledigenick: det er jo ikke sikkert du trenger å registrere resten av livet;) Men det kan nok være lurt å tenke på dette som et langtidsprosjekt... Selv begynner jeg, etter og ha holdt på med dette hold_vekten_prosjektet en stund, og innse at jeg ikke har dårlig tid med å pakke bort kjøkkenvekt eller slutte helt med kcal telling. Var nok litt ivrig i starten til å legge alt dette bak meg, men for meg tror jeg nå at nøkkelen til å holde trivselvekten er å ha en stor dose med tålmodighet og tid;) Selv om jeg ikke var overvektig før jeg fikk barn kan jeg ikke skryte på meg å ha vært spesielt sunn... Og når man har brukt hele livet på å lage seg dårlige og usunne vaner, da er det jo ikke så rart at det tar litt tid å venne seg til det motsatte:p God bedring til deg!

 

Venninnelunsj igår gikk over all forventning. Jeg forsynte meg IKKE av bollene, hadde egentlig ikke spesielt lyst på heller og da er det jo helt bortkasta. Vi fikk oss en rolig trilletur i tillegg så dagen igår var en bra dag!

Idag har vi vært og ordna med pass til ungene. Jeg tok på treningstøy før vi dro så jeg fikk gått rett på sats da vi kom hjem. 3,9 tp idag, det er jeg fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Straffer seg å snikveie, vekta viste 78,9 idag... :) Men jeg orker ikke bli skuffa jeg altså.

 

Idag skal vi til hytta i sverige, gleder meg. Er jo spådd helt nydelig vær.. Kjenner jeg er sliten om dagen, litt fordi lillesnuppa har blitt superaktiv.. Har dårlig samvittighet hele tiden for alt jeg ikke får gjort. Ukene bare løper fra meg..

 

Men, riktig god langhelg! Tenk at det er mai allerede.. Sentimental om dagen jeg, et helt år siden lille jenta mi ble født..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

vekten i dag var 77,3. Det går altså nedover igjen. I min særdeles hektiske hverdag med jobb, skole og barn i forskjellige rekkefølger er jo det en positiv ting. Men kjenner jeg trenger å få mindre å tenke på, ellers går det gærnt..

 

lillevenn: ja, fødselsdagene til barna er jo utrolig følelsesladet her i huset også. Jeg må tørke tårer hvert år :)

 

erdetingenledigenick: du er flink syns jeg! Det er en knallhard jobb å holde motivasjonen oppe over lengre tid. Bare hold ut! :)

 

Melis: Bra du greier å få så mye trim inn i hverdagen, og at du klarer så fint å takke nei til fristelser du ikke hadde beregnet. :)

 

Leverpostei: Du når målet ditt til sommeren, ha tro på deg selv :)

 

Her er det nattevaktshelg og skoleinnleveringer, og så skal korpset mitt ha konsert i kveld, og jeg skal å dirigere, så er nå det endelig over. Mistet også nettopp farfaren min, han har vært syk veldig lenge så det var vel egentlig ventet. Er nå litt trist da, men han har ikke vært "ved sine fulle fem" på 5 år. Så det blir begravelse neste uke.

Men skal prøve å få litt trim innimellom. Lillemann er begynt å lage liv å røre han kryper rundt i hele huset nå, og er begynt å reise seg etter møbler. En liten sjarmør!

Dere får ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpiogi: koselig å se deg:) Men veldig leit å høre om farfaren din... Synes du er kjempeflink som klarer å gå ned i vekt til tross for en hektisk tilværelse!

 

Leverpostei: gratulerer med nedgang!:)

 

Lillevenn: det er ikke verst å stå stille, men skjønner godt at du blir skuffa om du har sett lavere tall tidligere i uka. Stå på så ser du et tall du er fornøyd med neste uke;)

 

Idag har vi hatt en slapp dag, men vi har fått gått en liten tur da. Deilig å ta det litt med ro iblandt også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord fra deg Melis. I dag har jeg også sanket 3' date='9 tp, til tross for at jeg har vond og sår hals. Er superfornøyd dagens innsats. Var sulten som en ulv til middag, men har nok kcal igjen til kveldsmat;)

Kjempeglad for denne tråden....[/quote']

 

Så flink du er:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke mye liv... Håper det går bra med dere alle:)

 

Har ikke gått så aller verst her, har fått endel trim, men også litt is og sjokolade. Håper det ikke blir så aller verst resultat på mandag allikevel. Idag skal vi bort på middag, men jeg satser på at det går greit... Skal få inn en økt på sats før vi drar så da harjeg litt å gå på:)

 

Ha en fortsatt god helg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...