Gå til innhold

PÅSKEMÅL onsdag 11.01.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

Hurra for veiedagen! Ja dette er vel ukens mest spennende dag, det er nå vi får se om alt strevet blir belønnet eller om våre synder blir avslørt? For min del er det sistnevnte som gjelder,,,

 

Startvekt: 85

Forrige uke: 65

I dag: 64,8 hurra for 200 gram

 

Så må jeg bare få si at jeg er glad for å se at så mange kjekke personligheter følger denne tråden - fantastisk!

 

klem Jannicke

 

------------ Jeg spiser kun for ikke å tenke på mat --------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er en veldig god morgen..var kjempefornøyd da jeg gikk på vekta idag - 1,4 kilo..HURRA :-) Og 6 cm... er kjempefornøyd. dette gjør ihvertfall til at man får mer motivasjon. også har jeg dere her inne og det skal jeg si deg hjelper veldig mye..takk til alle..

 

 

Startvekt:97(det var for to år siden da...)..

idag: 73,4 (-1,4)

Mål:67

midjemål: -2

andre mål: -4

Trimpoeng: 14,3

 

PS:mamz hvordan klarer du legge smilemerkene inn i teksten??klarer det ikke jeg..

Ha en kjempefin dag alle sammen.

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Gratulerer med -1,4, det er fantastisk! prøver meg på det samme til neste onsdag. Dere inspirerer meg! Det blir moro å se hvor mye vi går ned til sammen i uken og til påske.

 

Ha en strålende dag dere herlige mennesker!!

 

ps! Jeg lurer også på det med smileys i teksten, men du har jo klart det synøve

Klem jannicke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin-fin nedgang på alle sammen! 1,4 er jo stort, og 200 gram er heller ikke til å kimse av!

 

Jeg må fremdeles holde meg på pine-benken en stund til! Har kveldskurs i kveld, så jeg kommer til å legge inn mine "prestasjoner" ganske sent i kveld! Spiser middag også før jeg veier meg (pluss at jeg har på meg klær :D, sånn jeg veier mere på kurs enn hjemme!

 

Sees i kveld!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har fått lov til å henge meg på dette forumet og skal som dere veie meg hver onsdag. Veide meg i dag og veide 70 kilo.

 

Synes dere andre har vært flinke og håper vi alle klarer å nå målene våre.

 

Stå på !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Dette har blitt en flott gjeng etterhvert må jeg si, og nå ble den vel enda litt bedre? Så trenger man heldigvis ikke lov for å bli med, alle er hjertelig velkommen!

Jeg kjenner meg mye igjen i det du skriver om at helgene er en stor utfordring, helt grusomt innimellom. et triks jeg har brukt er å ikke tenke på det som helg, jada vet jo at det er helg, men jeg prøver å gjøre alt nesten likt til ukedagene, tro det eller ei, men det er ikke kjedelig! For hvis jeg begynner å unne meg bare litt ekstra fordi det er helg, ja da tar det helt av,, gode vaner tar tid å innarbeide, men det er så godt når det går av seg selv. uansett ønsker jeg deg og alle andre masse lykke til!

 

Klem jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her, er egentlig med på den andre 5 kgs-linken men er svært lite aktivitet der. Jeg hadde en fin uke forrige uke, og gikk ned 1 kg. Glemte å ta midjemål så det får jeg gjøre til uken igjen. Men uansett: er kjempefornøyd med ukens resultat. Bruker så vidt å gå ned 0,5 kg i uka ellers, så jeg fikk en pangstart føler jeg, og det motiverer. Nå er det bare 4 kg igjen på dette delmålet...

 

Start 2 jan: 65 kg

Vekt 9 jan: 64 kg

Totalt nedgang: 1 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg har gått ned litt jeg også.Veier meg på mandag. Må prøve å trene litt mere. Trener hjemme og det er litt kjedelig. Har liksom bare trimsykkelen og noen vekter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hei,så flink dere er alle sammen .Jeg også syns det var så liten aktivitet i den andre 5-kg til påske,jeg har reg.i så jeg legger inn her også.Spiller vel ingen rolle hvor mange tråder en er med i,bare en greier å følge opp! :D

 

Jeg hadde med gru min første veiedag i dag,etter jul og ferie og utskeilelser i massevis.Har vært "flink " til å gå trimturer,men ikke flink med matrasjoner-dobbel dose kanskje.

 

Iallefall her er mitt resultat:

11/1

- vekt 75,8 (+2 kg) trodde det var mye værre

- mål 78 cm(opp 2 cm)

- trimpoeng 10,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Det er ikke viktig hva man gjør mellom jul og nyttår, det som virkelig teller er hva man gjør MELLOM NYTTÅR OG JUL!!! "nybakte" kilo er enklere å få bort enn "gammal overvekt", sier de som har peiling,,, men når alt kommer til alt så er det ikke lett uansett. Men vi skal jo klare dette!

 

Klem Jannicke - Erfaren slanker,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at flere som er med i den andre 5 kg til påske linken har hengt seg på her.

Jeg følger etter....... Motiverende å lese innleggene fra alle. Denne uken har gått kjempebra og mange trimpoeng har jeg fått .. Så da gjenstår det å bare være flink resten av uken. I helgen skal vi ha gjester på lørdag og i bursdags selskap på søndag.. Da blir det nok litt utskeielser men skal prøve å være bevisst.

Lykke til alle sammen videre denne uken !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Lurte på om jeg også kunne være med her? Er ny.. Har gått 2 kurs tidligere. Avsluttet siste i slutten av september.. Veidde vel 78 kg da jeg startet på mitt første kurs, gikk ned til 67.7. Har nå gått opp til ca 72kg. Har lyst ned 10 kg til mai. Sliter litt med å komme igang. Kanskje jeg kommer igang hvis jeg er med her.. Planlegger å starte opp imorgen, med veiing og ta mål.. Hjelp.. Noen andre med samme planer?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på 116,3kg, og i dag viste vekten 95,4. Det er ned 1,2 på tre uker med jul og nyttår! Er ganske fornøyd med det.

 

I tillegg fikk jeg målt meg, og jeg har tilsammen (på overarm, midje, ende, bryst, hals og lår) gått ned 76,1 cm! Gleder meg til jeg tar en hel meter :D

 

Har gått ned tilsammen 20,9kg på litt over to kurs! Litt over halvveis til det endelig målet! -Første målsetning er likevel 87 kilo til påske! Det skal jeg klare! Gleder meg allerede til neste onsdag :)

 

Hei til alle nye! Håper dere er kommet/kommer godt i gang!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CamCam: Synes du er kjempeflink jeg, klarte deg bra gjennom jula du da :-) Tenk at du har gått ned over 20 kilo.....det er fantastisk, kan tenke meg det føles godt...

Stå på videre, dette går jo så bra, lykke til :D

 

jente 28: Klart du får være her, koselig det :-) Velkommen skal du være.

Jeg kunne også tenkt meg å tatt av 10 kilo før mai, følger bare denne tråden så holder vi kontakten. Har veiedag på mandager jeg.

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra cam cam.. det er vel deilig med 20 kilo mindre?det synes ihvertfall jeg. så var det bare de siste kiloene da. vi får stå på videre.

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange av dere som skal ned mye mer? Hvor mange kilo er målsetningen til påske, og hvor mange kilo skal av inntil dere er helt i mål?

 

Sånn som Synøve har gått ned total 23kg (wow!) og har igjen ca 6 kg, skal alt det av innen påske, eller har du bedre tid?

 

Jeg har tatt av 20 og har igjen ca 18-20kg. Regner med å ta av 8-10 til påske. (Har ikke dårlig tid, men jeg går veldig lett ned (og opp, dessverre. Derfor blir det hold vekten kurs resten av livet for min del :D)

 

Jannicke har tatt av 20! -Hvor langt ned skal du, får du tatt alt før påske?

 

Mamz, hvor langt er det til dine mål?

 

Det samme gjelder for Jewel, Pia, Elsa, Elise og jente28?

 

Nyskjerrig :), og så synes jeg det er motiverende å se at folk nærmer seg målene sine!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som Synøve har gått ned total 23kg (wow!) og har igjen ca 6 kg, skal alt det av innen påske, eller har du bedre tid?

 

 

 

 

Hei Cam cam..

 

Tror nok jeg kommer til og bruke lenger tid en til påske.. jeg har erfaring med at det er lettere da og nå målet mitt ,så jeg er fornøyd vis jeg klarer det innen sommeren.

Så jeg kommer nok til og henge med her inne en god stund..jeg har også veldig lett for og legge på meg igjen,så jeg hadde håpet de laget ett hold vekten kurs på nettet..de jobber vist med det..

 

Så vi får bare stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede gått ned over 20 kilo 3 ganger før i livet, så jeg vet litt for mye om hvor fort det faktisk går.. Jeg har delvis gått kurs (den gamle modellen), og delvis gjort det på egen hånd! -Det føles befriende å spise såpass mye som jeg gjør nå, og allikevel gå ned i vekt! -Dessuten har jeg blitt allergisk mot sjokolade (jeg er sjokoman), og skal aldri spise det igjen. -Kanskje jeg kan vurdere det om 3-4 år, men sånn som det er nå, så tenker jeg på det som ALDRI! Det var en trist avgjørelse, men jeg angrer ikke! -Har vært allergisk i 2 måneder hittil, og når jula gikk bra, så kan allting gå bra! Dette er siste gang jeg skal gå ned mer enn 2-3 kg i livet mitt, og om nødvendig er jeg forberedt på å ta hold vekten kurs i flere år! Nok er nok!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er å veie 55 kg, så da trenger jeg å gå ned 10 kg. Jeg er bare 153 høy, og trives ikke med den vekten jeg har pr i dag. 5 kg er bare et delmål, som jeg ønsker å ta over lang tid, slik at jeg for en engangs skyld kanskje klarer det alene, og sammen med dere! Finner mye motivasjon her på vektklubben, og før når jeg skulle ned på egenhånd varte det bare i 2 uker, så skled jeg utpå igjen.

 

Prøvde meg før jul også, men gikk ikke ned mer enn 1 kg, og la på meg 1,2 kg i jula. Men føler at motivasjonen er bedre nå enn før jul, var sliten og stresset i forbindelse med eksamner og innleveringer og det gjorde ikke saken bedre.

 

Tjuvveide meg i dag, og der hadde det ikke skjedd mye denne uka... Gått ned 100 gram hittil bare. Forrige uke gikk jeg ned 1 kg, men av erfaring vet jeg at jeg seinere klarer å gå ned maks 0.5 kg i uka. Håper på det denne uka, skal være flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mamz, koselig å få være med.. Så du veier deg på mandag.. Kanskje det er en bedre dag. Hadde mandag som veiedag da jeg gikk på mitt forrige kurs, så kanskje jeg skulle gjøre d sånn nå også.. Tror det. Gikk på vekta idag tidlig, var 72,2 kg. Får bruke helga på å komme litt igang.. Rydde kjøleskap osv.. På mandag starter et nytt og bedre liv.

 

Må si jeg er imponert over vektnedgangen din cam cam!! Stå på sier jeg bare.. Er så godt når en lykkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hei.

For en jernstyrke.Det er slike som dere,som har greid så mange kilo som får meg til å tenke at dette vil/skal jeg også greie.Kjempe motiverende.Nå skal jeg ned ca.10 kilo(får se det an når jeg ser 60 tallet)men har satt meg delmål nå etter jul,med 5 kilo til påska.Det gikk så sent før jul.

Har slanka meg mange ganger før,har vært opp i 20 kilo for mye,men meste jeg har tatt av er 16 kilo-da gjennom Grete R.Problemet er å ikke gå opp igjen,så jeg også skal være på evig stabiliseringkurs etter nådd mål.

 

Dette går bra,sammen er vi sterke!:D

 

Morro med ordtakene dine jannike.Har du (go)ord for dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jannicke har tatt av 20! -Hvor langt ned skal du' date=' får du tatt alt før påske?

 

Mamz, hvor langt er det til dine mål?

 

Det samme gjelder for Jewel, Pia, Elsa, Elise og jente28?

 

Nyskjerrig :), og så synes jeg det er motiverende å se at folk nærmer seg målene sine!

 

CamCam[/quote']

 

Hei CamCam :-)

Startvekta mi var 68,4 kg, minstejenta ble født i nov-04, la på meg 18-20 kg, tok av 23 kg i løpet av

3-4 mnd, hadde lagt på meg en del før svangerskapet. Er "bare" 1.59 høy så den vekta jeg har nå trives jeg IKKe med. Ønsker å gå ned 8-10 kg, og tror faktisk det skal gå bra med dere i ryggen :D

Dette er min 2 uke her, første uke gikk jeg av 1,3 kg...det er jeg fornøyd med vettu :-)

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...