Gå til innhold

Skal gifte meg....


Gjest Frideline

Anbefalte innlegg

Gjest Frideline

Jeg gikk på 2 kurs før jul,og gikk da ned 11,4 kg.Men har desverre ikke råd til noe nytt kurs nå etter jul.Men har MANGE kilo for mye,og skal i tillegg gifte meg til sommeren.Jeg trenger hjelp til å holde motivasjonen oppe,slik at jeg klarer noen kilo til til sommeren.En skulle tro at jeg hadde nok motivasjon med tanke på bryllupet,men jeg har så vanvittig dårlig selvdisiplin.Så håper det er noen som har lyst å gjøre dette sammen med meg.Har et mål på ihvertfall 10 kg,så får jeg se hvor langt jeg kommer over det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hei, og gratulerer med de kiloene du allerede har gått ned.

Jeg fikk mannen til å ta bilde av meg i helfigur: 1 med vanlige klær, og 1 med undertøy. :D (ikke noe vakkert syn) Skal gjøre det samme hver måned, for å se forskjellen. Kanskje det kan være en skikkelig inspirasjon til deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :D Jeg skal også gifte meg, og jeg trenger å gå ned mist 20 kg. Jeg kommer ikke til å klare alt før brullupet, men hvert kilo teller! Jeg ser for meg alle de lekre klærene jeg kan kjøpe når jeg har nådd målet. Så stå på - og tren mye. Det er kjempeviktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Gle dåke til bryllupet! La det bli ein minnerik dag! Bruk tid på dåke sjølv og tenk gjerne på sunn mat, trim og kalorier. Men ikkje la dei siste kiloane ta frå dåke gleda på bryllupsdagen :D

 

Eg er sååååå glad i mannen min - no har me vore i lag i 14 år, gift i 7 år. Han har stått ved mi side uansett hårlengde, hårfarge og sterkt varierande vekt.....

 

Ha fin-fin før-bryllupstid :cool:

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jespersmamma

Heisann, slenger meg med her jeg også.

Jeg skal også gifte meg til sommeren, 1. juli, og har ca 10 kg som skulle vært av. Meldte meg inn i vektklubben i går, for jeg trenger desperat hjelp når det gjelder kosthold. Er helt grønn på det der med kalorier, karbohydrater og div................ Har forstått at det er viktig å spise ofte og lite, men hvordan finner jeg ut hvor mange kalorier jeg skal spise pr dag?

 

Fint at det er flere som trenger litt motivasjon, så vi kan jo prøve å få til dette sammen.....!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen som vordene bruder. . . :)

Det er ikke enkelt å gå utenfor grete roede kursene serlig viss en sliter. . Men jeg har selv valgt å teste meg selv gjennom denne perioden for å se hvor langt jeg har kommet med det mentale. Jeg råder dere alle til å trene på det mentale, trene masse og ikke la ting friste dere så mye at dere "sprekker". Har slitt utrolig denne jula og i begynnelsen ac 2006. Godsakene har liksom bare florert og maten har blitt annerledes. . har jo vært flinkere enn di tidligere julene og etter jula sist år, men det skal bli ENDA bedre:)

Det hadde jo vært koslig om vi kunne prates fast inne på vektklubben 1 gang i uka bare for å få delt gleder og frustrasjoner.. Eller hva sier dere jenter:)

Lykke til med bryllupsfprbredelsene:)

 

Klem fra Kampari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...