Gå til innhold

Min laaaange vei nedover


Gjest pav

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Kanskje jeg kan hive meg på denne tråden? Har en snelle som er 3 mnd på onsdag, og har siden slutten av april begynnt å konsentrere meg om de maaaaaaange kiloene som skal av... Veide ufattelige 120 kg (helt rystet selv...) når jeg dro på sykehuset før jenta mi kom til verden. 2-3 uker etterpå hadde heldigvis 16 av de forsvunnet av seg selv(: De siste ukene har jeg tatt av 4 kg til- og er godt fornøyd med det! MÅL: 78 kg- men når? Om ca ett år. Har små mål underveis- i 5 kg "bolker". Snart i mål med første 5kg siden jeg aktivt begynnte å gå inn for at vekten skulle gå nedover(:

 

Startvekt 24.04: 104,1

05.06: 100,1 ( totalt 4kg)

 

Veier meg på fredager. Veier ikke maten foreløpig, fungerer foreløpig greit uten. Her er det bare å stå på!(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig bra med oss. Tror vi har verdens snilleste baby, griner nesten aldri, bortsett fra når jeg prøver å gi henne flaske...pupp er definitivt best. Ellers sover hun ikke på dagen, i går sov hun 2*15 minutt, og bare bitte litt mer i dag, men junior var akkurat lik når han var baby.

 

Velkommen hit Vasi!

Vi har temmelig like mål ser jeg, det er kjekt :o Gleder meg til å følge deg nedover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med jenta:)

Får jeg slå litt følge med deg? Jeg tror jeg og du har samme mål:) Jeg veier 90,2 kg ved sist veing og vil gjerne til 75 kg!! Jeg fikk min 3 barn i medio av oktober og svangerskap kg er borte men det som var der fra før er ikke borte og det skal det nå!! Dette er sistemann og vil nå ha bort en del av kg;) må springe en som protestere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det tyr74 :o

 

JEg har to små nå, og skal heller ikke ha flere, så mine kg skal også vekk for godt. Er faktisk er fantastisk god følelese å vite at jeg er ferdig med graviditet og fødsel. Hadde ikke trodd jeg skulle få den følelesen nå, så mange rundt oss som både får tre og fire, men jeg kjenner faktisk at to er nok, og ser jeg noen gravide nå tenker jeg bare at jeg er glad det ikke er meg (ikke for å fornærme dere gravide her inne eller noe altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, vi trodde vi var ferdig etter 2, mannen var sikker, men så gikk årene og jeg var ikke ferdig likavel, men nå er jeg det! Men så er jeg da 35år og tanken på å gå gravid en gang til høres ikke fristene ut i det hele tatt:) Så det skal bli deilig og få igjen kroppen sin:) Når har du veiedag? jeg bruker som regel torsdag eller fredag:) har fått en uvane med og smug veie meg og det må jeg prøve og slutte med, klarer du og bare veie deg en gang i uken?? skal bli hyggelig og slå følge med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Pav! Kjekt å lese om andre i samme båt som klarer å få gang på veien nedover kiloene selv med liten baby og amming og alt.

 

Kjenner meg igjen i det å være glad det ikke er meg som går der gravid :o Her har vi nå en søskenflokk på tre, så det får jammen holde. Nå skal kiloene av for godt, og det føles fint å være ferdig med barnelaging og vite at kroppen skal slippe å gå gjennom det der igjen :)

 

Jeg klarer forresten aldri å veie meg un 1 gang i uken, snikveier meg hele tiden... Menmen, så lenge jeg ikke går i kjelleren for den vanlige jojo +/- 1 kg som sikkert kommer av salt og vann, så bærer jeg over med at det er en last jeg har. Men jeg har offisiell veiedag onsdag, og det er den jeg registrerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig veiedag tirsdager, men siden fokus er forsvunnet veier jeg meg når det passer foreløpig. Tar heller ikke på vei for daglige variasjoner, men trenger snart å gå nedover på vekta igjen. Gikk kjapt ned 10 kg i forbindelse med fødselen, så var det bom stopp, og har jammen meg gått opp et par kg igjen også...blir så sur atte...men det er akkurat som sist. Ammingen hjelper meg ikke en skitt...må bare finne fram fokus igjen og kave meg nedover...Prøver å få mannen med på en sydentur til høsten, slik at jeg kan ha det som motivasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig veiedag tirsdager' date=' men siden fokus er forsvunnet veier jeg meg når det passer foreløpig. Tar heller ikke på vei for daglige variasjoner, men trenger snart å gå nedover på vekta igjen. Gikk kjapt ned 10 kg i forbindelse med fødselen, så var det bom stopp, og har jammen meg gått opp et par kg igjen også...blir så sur atte...men det er akkurat som sist. Ammingen hjelper meg ikke en skitt...må bare finne fram fokus igjen og kave meg nedover...Prøver å få mannen med på en sydentur til høsten, slik at jeg kan ha det som motivasjon...[/quote']

 

Syden er jo en kjempegullerot:) Jeg gikk på vekten i dag og Jippi!!!! 89,2 kg, endelig under 90, deilig nå er det bare og klare og fortsette!!! Stå på og ikke gi opp, jeg har stått stille nå i over i 10 uker, og en kan si at ammingen har ikke hjelpt meg heller kun gitt meg matlyst!!! Ha en super helg og en sunn og sprek uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynte jeg dagen med å veie frokosten min og føre den inn her. Regnte ut hvor mange kalorier jeg skal og og endte opp med at jeg skal ligge på meny 4, siden jeg fullammer.

Skal sende melding til ei venninnge også nå, og høre om hun vil være med å gå tur.

Så håper jeg motivasjonen kommer løpende nå...hehe...det er uansett på tide å gjøre noe. Dette livet jeg har nå kan ikke fortsette. Jeg skal og vil ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen ble bra ;) 3,5 trimpoeng og ca 2000 kalorier, skulle hatt litt mer, men men, det ble bare slik i går.

 

Bra til nå i dag også, men rekker ikke å gå tur. Får besøk i kveld, så je må forberede noe mat ti dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...