Gå til innhold

Veien videre alene...


Gjest kesv77

Anbefalte innlegg

Gjest kesv77

Ja da var jeg "alene" med alle kiloene da...

 

Litt om meg:

Mamma til to - gutt på 5 år og ei jente på 8 mnd

Er 33 år.

Ammer fremdeles og har derfor smuglest litt her inne siden juletider :)

Har ingen planer om å slutte å amme med det første heller.

 

Har gått på to GR kurs etter jul og gått ned 11,1 kg !

Har maaange kilo igjen, men skal prøve meg litt på egenhånd ...så får vi se om dette går bra eller om jeg må tilbake på kurs.

 

Lager meg en tråd her inne og håper jeg ved hjelp av den kan holde meg selv litt i ørene.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kesv77

Denne uka har jeg ikke vært flink !

Nå må jeg skjerpe meg ellers begynner kiloene å komme på igjen...jeg skal jo liksom ta av mye mer jeg .

Greit nok at jeg kan skeie ut og spise en del gotteri på lørdagen, men da må jeg søren meg trene litt i løpet av uka også !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Gratulerar med kjempefin nedgong etter jul! :)

 

Det er lov å kose seg litt innimellom, men det er kvardagane som teller. Eg har nettopp sjølv hatt ein liten nedtur, men prøver å sjå framover, og halde meg til dei gode vanane.

 

Du kan jo bruke tråden din til å halde oversikt?

Ha ein super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har vært kjempeflink! ned over 11 kg og 2 små barn! :) er imponert :)

jeg er gravid nå. men gikk ned 13 kg etter forrige fødsel, startet ikke før lillegutten min var 1,5 år da... da gikk jeg på vanlige gr kurs, med møter..

gikk opp utallige kg sist og går nå på nettkurs,synes faktisk det nesten er "bedre". kursledern har jo full kontroll på HVA jeg spiser. (hjelp!!!).

tiden fram mot sommeren er jo ikke så enkel med grilling og 17.mai.. ferie osv.. men dette klarer du!! husk at etter en dårlig dag med litt for mye kcl, så begynner du bare på nytt igjen!!! :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kesv77

Så koselig at noen har vært innom tråden min :)

Tusen takk for oppmuntrende ord !!

 

Har veiedag på mandag ettermiddag og resultatet ble om antatt - opp litt, men heldigvis bare 400 gram....

Meeen nå er det full skjerpings frem mot neste helg, sånn at jeg kan unne meg en is med god samvittighet på 17.mai :)

 

Må ut på tur i dag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Uff.... Jeg sliter !!

 

Nå må jeg skjerpe meg ellers kommer alle kiloene snikende på igjen !!

Var sååå lei av kurs og slanking at jeg har gått i den "klassiske fella" - innbiller meg at jeg kan holde på som jeg gjorde før jeg gikk på kurs dvs litt gotteri i ukene, kos ved tv'en, helg fra fredag t.o.m søndag ++

 

Tror det er på tide å begynne å tenke GR-tanker igjen !! Jeg vet jo sååå godt hva jeg bør og ikke bør spise, og at jeg bør komme meg ut å bevege meg !!

Kanskje på tide å føre dagbok igjen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føring for en liten periode er en god ide for å holde seg litt i ørene ;) Og nå er det så mye deilig frukt og grønt, hamstre inn og spis vilt av hva du ønsker, druer,melon jordbær, knaskeagurk,cherrytomater osv. Kanskje virker de litt dyre men det er du faktisk verd! Og sammenlikner en f.eks sjokolade med søte cherrytomater er ikke prisen så ulik. Selv kan jeg godt gafle innpå en hel pakke steinfrie druer på en kveld foran tv :D Selv om det er litt kalorier så er det adskillig bedre enn godteri og det holder søtsuget unna! Stå på, det her greier du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding :D

 

Veide meg i dag og hadde kun gått opp 0,9 kg siden kursslutt !

Det er jo ikke det værste med tanke på hvor usunn jeg har vært siste mnd...

 

Men nå variere jo vekten litt i løpet av dagen da...

Må visst finne meg et fast tidspunkt og dag i uka sånn at en faktisk kan se om jeg går opp eller ned. På kurset veide jeg meg alltid kl 17.00 på en mandag, men det tidspunktet er i grunn litt dumt.. Var jo alltid full i magen etter middag og de dagene jeg skulle på kurs spiste jeg nok bevisst mindre middagsporsjoner ;)

Tror jeg får satse på mandag morning jeg - er vel et mer stabilt tidspukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrrr... at jeg ikke lærer !!!

Opp igjen !

Nå må jeg slutte å innbille meg at jeg kan spise så store mengder gotteri i helga uten at det får konsekvenser !!

Må skjerpe meg !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...