Gå til innhold

Jeg må bare få si


Gjest smg

Anbefalte innlegg

... til alle innbyggerne i "Hold vekten".

 

At jeg er så glad fordi det er liv nettopp HER inne. Det forteller meg at det går ann å nå trivselsvekta. Og holde den.

 

Så jeg er inne og samler motivasjon daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trollmor66
... til alle innbyggerne i "Hold vekten".

 

At jeg er så glad fordi det er liv nettopp HER inne. Det forteller meg at det går ann å nå trivselsvekta. Og holde den.

 

Så jeg er inne og samler motivasjon daglig.

 

Hei smg, jeg synes bare du skal pakke og flytte inn med en gang jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

....en sniker!!!

 

Jeg beundrer dere som har kommet dere i mål, og jeg kan nesten ikke vente med å flytte inn sammen med dere! En leilighet med sjøutsikt og peis på kjøkkenet er reservert, men usikker på når jeg flytter inn foreløpig. Tar satse på å komme hit i førjulstiden, medbringende en flott, hvit julestjerne til dere alle!!!

 

Dere er en stor inspirasjon!!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei alle sammen!!

Har egentlig 1-2 kg igjen å gå ned før jeg er helt fornøyd..... Starta på 70,5 kg rett over jul. Er 1,67 m høy. Målet var 63 kg. Dette gikk nesten lekende lett.... Med mye turgåing og sunn mat! Så da satte jeg meg ett nytt mål... Håper å karre meg så vidt under 60 kg. Vil se 5tallet først. Det er 11 år siden sist....

Nå ligger jeg på 60-61 kg. Er jo i grunnen veldig fornøyd, men det var den siste kiloen da....

 

Går mye på fjelltur. Har en kjempefin liten topp i nærheten som jeg går på 5-6 ganger i uka. Så nå er håpet at den siste kiloen vil forsvinne sakte men sikkert bare jeg fortsetter med fjelltur, og noen lunde sunt kosthold!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med slike snikere. Jeg besøkte også denne verdenen innimellom i minst ett halvt år før jeg flytta inn. Det er jo greit å gjøre seg litt kjent på forhånd:-)

Jeg skulle gjerne sagt at alt er veldig lett nå når vi kun skal passe vekta, noe som ville vært en sannhet med visse modifikasjoner. Det er ikke alltid så lett, men jammen var det noen kamper når jeg skulle ned i vekt også. Jeg strevde mer i ned-fasen enn jeg gjør nå, selv om noen kanskje har sett at jeg har hatt noen tunge dager denne uka. Jevnt over føles det bra å holde vekta:-)

 

Nå er det heldigvis folk her inne som har mye lengre fartstid enn meg som er supre bevis på at det er mulig.

Det er god plass her inne, det står masse ledige leiligheter og alle har nydelig havsutsikt, stor balkong,- men ikke heis...for litt trim skal vi jo ha. Og så har vi trim-rom i kjelleren:p

Jeg skal være her lenge så det er hyggelig med selskap. Hjertelig velkommen inn når dere er klare for flytting!!!

Gi meg et hint så kommer jeg og hjelper dere med flyttelasset;)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...