Gå til innhold

Motivasjonsrapportmødrene uke 20


Gjest Leverpostei:)

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 55,1 denne uke: -15,2kilo

- Scorpiogi: Startvekt 85. ned ca 20 kilo. 1.63. forrige uke: 77,5 denne uke: -7,5kilo

- Leverpostei: Startvekt 86,1. ned ca 15-20 kilo. 1.68. forrige uke: 77,7 denne uke: -8,4kilo

- Glajenta79: Startvekt 70. ned ca 10-15kilo. 1.69. forrige uke: 59,9 denne uke:59,4 -10,6kilo

- Lillevenn: Startvekt 82. ned ca 10-15 kilo. 1.63. forrige uke: 78,4 denne uke77,9-4,1kilo

- Jaka: Startvekt 75,2. ned ca 13 kilo. 1.67. forrige uke: 64 denne uke: -11,2kilo

- Snop: Startvekt 77. ned ca 7 kilo. 1.72. forrige uke: 73,9 denne uke: -3,1kilo

- Stavangerjente24: start:80. ned ca 15 kilo. 1.80. forrige uke: 76,7 denne uke: -3,3kilo

- Hanne: Startvekt: 83,4. ned ca. 15 kilo. 1.72. forrige uke: 71,6 denne uke: -11,8kilo

- Erdetingenledigenick: Startvekt: 76,0 ned ca 18kilo. 1.63. forrige uke: 67,9 denne uke: -8,1kilo

 

Ny uke.. Nye muligheter Lykke til!

 

Antall kilo tilsammen: 82,3kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Her var det jammen meg stille for tiden. Hvor er alle sammen??

 

Helga gikk det så som så med. Overraskelsesselskap og 17. mai.

 

Ellers synes jeg at jeg har kommet litt tilbake. Igår gikk jeg og en vennine trilletur, så det ble vel noen kcal. Idag gikk jeg med søskenvogna. Bra trim det. Hadde på meg pulsklokka og den viste 561kcal, så 2,8 tp idag. Godt å få trimmet seg litt.

 

Kurset ble betalt idag og nå gleder eg meg masse til ny "input".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her:)

 

For en fantastisk hyggelig overraskelse venninnene dine hadde stelt i stand Leverpostei:) Begynner kurset denne uka eller neste? Det blir spennende!

 

Skulle egentlig trent igår, men var så sliten og slapp at jeg droppet det.. men kom meg omsider av gårde nå i kveldinga. Gikk tur med ei venninne tidligere idag også, ikke noe sånn voldsom trimtur, men har fått 4 tp tilsammen idag:) Kostholdet har det vært så som så med i det siste, det meste sundt, men også noe usundt;) Imorgen skal jeg ha en 100% sunn dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Det var en kjempekveld denne overrraskelsesfesten. Godt å ha så mange venner som bryr seg om en:):)

 

Kurset begynner neste uke. Vet ikke helt hvilken dag jeg veier på enda, men blir nok torsdager eller fredager. Tenkte jeg skulle nulle ut inne på vekt og mål på min egen side, men fortsette her inne med det jeg har gått ned. Står det 0 kg nedgang på sida mi,så kanskje det gir ett dytt bak. Får tilgang til arbeidsboka på nett på fredag. Blir spennede. Tok ett kurs i 05 og det gikk kjempe bra det. Bare så synd kg har kommet tilbake.

 

Kjenner det er viktig at jeg tar tak i det og kommer meg på kurs nå, siden motivasjonen har vært nede siden jul, og kg kommer snikende igjen. Krysser fingrene for at dette hjelper.

 

Det beste hadde vært å tatt ett lokalt kurs, men jeg kan ikke vente til august. Mulig jeg hopper på ett slikt ett etter dette.

 

Dagen idag bliren 100% sunn dag her også. Det følesså godt når man greier det.

 

Synes du melis er helt utrolig når det gjelder stabilisering av vekt. Du har virkelig greid det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig skryt Leverpostei:D Sett i perspektiv er jeg egentlig ganske fornøyd, vekta mi har vel bare svingt med litt over 1 kg fra jul til nå. Hyggelig og bli mint på det;) Men jeg merker at gamle vaner lusker rundt hushjørnet og det er lett å skli ut. Men forskjellen fra før og nå er vel nettopp det og klare og hente seg inn igjen før det går for langt.... Men det er virkelig en jobb og holde vekta og:p

 

Idag har jeg vært i byen og shoppet masse til ferien vår, deilig å handle klær som faktisk passer bra! Men jeg har spist alt for lite idag så jeg overspiste fullstendig til middag... Men har allikevel bare spist sunne ting da, ikke noe tull...

 

Leverpostei: flott at du og har hatt en sunn dag! Du skal se du kjenner motivasjonen stige når kurset begynner. Det legger jo litt press på en å måtte rapportere inn alt man spiser til et annet menneske!

 

Hvor har det blitt av alle andre her da? Snop? Jaka? Håper dere skriver en linje om dere titter innom her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag 59,4 kg :)

Beklager ekstremt lite aktivitet for tida, men sånn blei det.

Ønsker å ta i et lite tak før sommeren setter inn og bekinisesongen melder seg. Det var den magen då....arg...ønsker 6 pack...ikkje mulig...men vil prøve å gjere det beste ut av det...hmm...den ser ikkje så værst ut ståande...men sittande og fremoverbøyd...uff...skikkelig slappfisk og full av strekk merker....men,men har jo 3 vakre barn så strekkmerkene kan eg leve med.

 

Har som mål å ta sitt ups 6 ganger i veka og rocke med ringen kvar dag...BASTA!

 

Det er vel bare å sette i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Bare å være bestemt det glajenta, så greier du nok dette:)

 

Har bestemt meg for å begynne å veie meg på mandager. Det gir litt press i helgene. Begynner med det på mandag når kurset starter.

 

Så veilederen min hadde skrevet nå på siden sin, som jeg syntes var vedig bra:

Det er 336 halvtimer i uka, dersom du trener 5 av disse, har du fortsatt 331 halvtimer til å gjøre hva du vil:) Er vel bare å hoppe i treningstøyet og ut og trene:)

 

Men hvor er alle sammen??? Utrolig liten aktivitet her inne.

Scorpiogi, Lillevenn, Jaka,snop, stavangerjente, Hanne og Erdetingenledigenick håper dere gir lyd fra dere dersom dere er her inne??

 

 

Go helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glajenta: lykke til med å finne bikini formen, det går nok bra;) Så flink du har vært til å holde vekta!

 

Leverpostei: da får vi samme veiedag da! Det gir en liten extra puff i helgen når man veies på mandag allerede;)

 

Idag er formen skikkelig laber. Jeg har jo konsant sår hals og vond hoste føles det som (omtrent av og på siden jul) men nå har det blomstret opp i en herlig forkjølelse. Kanskje det gir seg etter denne runden? Det er lov å håpe:) Jeg fikk ihvertfall inn en treningsøkt igår, selv om den var litt "tung" å gjennomføre. Håper jeg skal orke en økt imorgen også, har egentlig sett for meg trening annenhver dag fram til ferien (reiser lørdag om en uke:p) så om jeg må hoppe over en dag faller planen litt fra hverandre (har jo andre planer i uka som kommer også....) Vi får se hva det blir til. Idag skal jeg ihvertfall bare slappe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Huff Melis. God bedring, håper du blir frisk snart:) Greit å slappe av hvis man er i laber form, blir raskere frisk da.

 

Har sett feil i forhold til veiedager. Blir onsdager. Nå roter jeg fælt ser jeg. Første veiedag i kurset blir onsdag 27.05:)

 

Idag har det godt forholdsvis bra. Jeg og ei vennine tok med barna på tur. Gratis trim:) Spiste lunsje vår der og jeg hadde med wasa knekkebrød. Disse ferdigpakningene. Ble 2 muffinser i tillegg da, men likevel innenfor kcal grensen. Blir grillet kyllingfilet til middag. Nam, sundt og godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

hei hei jenter..

 

Husker ikke om jeg skrev det eller ikke jeg, men har vært borte noen dager nå.. Kom hjem nå ikveld. Vært på besøk hos sambos familie, stort sett gått i kaffedrikking og spising, så velger egentlig å slette denne uka jeg :) Har fått skikkelig vondt i halsen også, men har veldig lyst til å komme meg på trening imorg..

 

Har bare skumlest gjennom innleggene, men dere har vært flinke!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter bare innom... Dere er kjempeflinke!

 

Minsten min er hardt plaget med astma, så jeg har vært inn og ut av sykehus med ham i det siste:(

Det er bare SÅ vanskelig å holde seg på matta kostholdsmessig! Jeg er konstant sulten og har bare lyst på tullemat:( Sånn som de har på sykehuskiosken....

 

Jeg er lei og sliten, men så har jeg SÅ lyst å nå drømmevekten min. Har jo "bare" ti kilo igjen.... Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få motivasjonen tilbake, men har en plan om å ta meg skikkelig inn igjen på mandag. Nå i helgen har jeg ikke sjans... har både bryllup og bursdag på plakaten, pluss åpen retur på lilleprinsen...

 

Snakkes på mandag jenter, da håper jeg at jeg ser lysere på slankingen - og livet generelt;)

Ha en fantastisk helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Titter bare innom... Dere er kjempeflinke!

 

Minsten min er hardt plaget med astma' date=' så jeg har vært inn og ut av sykehus med ham i det siste:(

Det er bare SÅ vanskelig å holde seg på matta kostholdsmessig! Jeg er konstant sulten og har bare lyst på tullemat:( Sånn som de har på sykehuskiosken....

 

Jeg er lei og sliten, men så har jeg SÅ lyst å nå drømmevekten min. Har jo "bare" ti kilo igjen.... Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få motivasjonen tilbake, men har en plan om å ta meg skikkelig inn igjen på mandag. Nå i helgen har jeg ikke sjans... har både bryllup og bursdag på plakaten, pluss åpen retur på lilleprinsen...

 

Snakkes på mandag jenter, da håper jeg at jeg ser lysere på slankingen - og livet generelt;)

Ha en fantastisk helg alle sammen:)[/quote']

 

Huff, stakkars gutten din. Håper han blir bedre snart og dere får kontroll over astma`n hans. Ikke greit dette når de små er syk. Skjønner godt at du ikke tenker slanking da. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ble i overkant av 1600kcal igår, vennina kom med sjokolade:( Og jeg klarer virkelig ikke å si nei takk. Men tok bare noen biter og dagen endte ikke så ille.Lå 4 biter igjen idag da.........Jeg tok 2 før jeg klarte å ta meg sammen*stolt* Det er jammen meg ikke verdt det. La de siste to tilbake. Små skritt, men absolutt en begynnelse:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

erdetingenledigenick; ta en dag av gangen, noen ganger er det bare ikke rom for slanking..

 

leverpostei; syntes du var flink jeg! *klapp på skulderen* 1600 kcal er jo kjempebra!

 

Hoppa på vekta idag, 77,9! :) Det var jo supert, men denne ukes matgilde vises vel på vekta neste uke.. Men kan jo alltids leve i håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Jeg hadde eksamen i går!! Endelig ferdig!! Nå er det mye å ta igjen, både mtp vekta, kostholdet, hus og familie. Blir godt å få ting på stell igjen!

 

Beklager at jeg har vært mye borte. Skal være litt mer regelmessig, nå er det vel på tide med litt resultater igjen :)

 

Har jo i grunnen satt et mål til ungenes skolestart, 71 kg. Kan bli litt hardt, men 74 skal jeg greie, det er jo 3,5 kg og et såpass lite mål bør jeg greie..

 

Små mål, trinn for trinn, er taktikken. Sunn mat og god trim. Og tro det eller ei, etter en sånn gale-uke med eksamen; er litt lei av sjokolade nå! :)

 

Endelig. Tror det blir smoothies framover. Og saftis.

Salater og annen kos.

 

Lillevenn: Grattis med ned! :)

 

Erdetingenledigenick: God bedring til lille gutten din!

 

Leverpostei: sterkt å greie å legge tilbake noe man har sååå lyst på! :)

 

 

Ha en videre fin helg, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Scorpiogi: Gratulere med overstått eksamen:) Hva studerer du? Mulig du har skrevet det før,men..........

 

Idag ender jeg på litt over 1400 kcalorier, og det med 2 håndfulle chips. Håper jeg greier å stoppe etter 2.

 

2,4 tp idag. Gå/jogge tur ved siden av gutta som sykklet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Så flink du har vært med trimmen leverpostei! :)

 

Scorpiogi; grattis med innlevert eksamen, må være superdeilig!

 

Her er formen heller dårlig, har blitt superforkjøla! Tett og det verker i hele kroppen.. Ikke smakssans heller, så da er det ihvertfall greit å holde seg i det sunne hjørnet.. Får se hva det blir til med trim imorg. Skal handle for resten av uka imorg også, så hvis formen fremdeles er like dårlig så er det utfordring nok i seg selv..

 

Noen som forresten har erfaring med trening sånn i forhold til når man er syk? Jeg har hørt litt av hvert, bl.a at det kan være positivt med trening fordi man "svetter ut" mye.. Men ser jo egentlig for meg at kroppen har nok med seg selv med å motarbeide alle baseluskene..

 

Vi skal male huset nå vi da, hvitt! :) Det er rødt nå, så blir stor forskjell.. Ikke så mye jeg får bidratt med, vesla er særdeles oppmerksomhetskrevende om dagen, men det er vel sånn 1 åringer skal være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble visst en travel helg for min del. Formen var såpass igår at jeg fikk trent! Så da er jeg i "rute";) Ellers hadde vi middagsbesøk igår og på kvelden var jeg ute på byen, hoho, det var gøy. Ble nok ganske så full så idag blir det sofan;)

 

Lillevenn: grattis med nedgang! God bedring med forkjølelsen. Ang. trening når man er syk så har jeg og lest litt forskjellig, men av egen erfaring så er det noen ganger det er deilig selv om formen ikke er bra og andre ganger kjenner jeg at det bare er et slit og komme seg gjennom så jeg hadde sett det litt ann om jeg var deg, kjenn etter hva kroppen orker...

 

Scorpiogi: gratulerer med overstått eksamen, så deilig!:)

 

Leverpostei: så flink du har vært i helgen, synes du skal være stolt av deg selv:)

 

Erdetingenledigenick: stakkars deg og stakkars gutten din. Ikke så greit å tenke på slanking når fokus er et helt annet sted. Håper det går bedre for dere framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...