Gå til innhold

Uke 21 Motivasjonsrapporterings


Gjest Leverpostei:)

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)
Trur kanskje det er den langvarige slankekuren som begynner å tære på motivasjonen' date=' føler sjølv eg går i pausemodus eller kanskje feriemodus. Etter 9 mnd på forumet her, har eg ikkje samme gløden lenger...litt synd, det er jo no bikinien skal sitte som et skudd. Men eg har jo nådd målet mitt og er fornøyd med det....var på stranda på lørdag for første gang i år, i bare bikini, det var herlig, varmt og ungane storkosa seg. Følte meg ikkje så aller værst heller ;)

Føler og at gravid og amme tråden blir litt feil for meg no, men titter inn om i ny og ne for å sjå kor det går. Masse lykke til i fortsettelsen :)[/quote']

 

Skjønner hvordan det er når man har holdt på ei stund.Blir litt lei noen ganger. Du har jo nådd målet ditt også.

 

Kjenner også litt på det at "gravid og ammende" blir litt feil, så jeg er litt innom noen tråder på "ned10-20kg" Men samtidig trives jeg så godt her. Fortsetter nok likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Hei' date=' ja tror det nok må være finværet som gjør at det er lite aktivitet.. Erfaringsmessig fra tidligere, så er det stille nå mot sommeren generelt.. Helga her har nesten bare vært kos, mat har vært grei nok, men teller ikke kcal, har ikke gjort det på en stund, har ikke tid rett og slett. Men spiser det samme som før egentlig.

 

Tror kanskje tallene fra forrige uke er borte igjen den uken her ;) Snikveiingen idag virker ihvertfall ikke lovende..

 

Kom meg på trening idag da i det minste.. Satser på ny økt onsdag. Imorg skal jeg innom jobben en tur på plandag.. Huff, jobbstart er faretruende nært synes jeg.. August kommer fort.. Syntes fremdeles lillejenta er veldig liten altså..

 

[/quote']

 

 

Tallene fra forrige uke står nok skal du se, kanskje litt mindre også:)

Jobbstart ja...huff, har 1mnd med permisjon igjen. Blir ikke så mye jobbing i sommer, men litt.

Hvor har dette året blitt av??

 

Blir vel stilt her om sommeren. Skjønner det. Ingen som sitter inne på datan når været ute er fint.

Jeg må holde meg oppdatert her inne. Motivasjonen faller så utrolig lett hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Så var det dagen idag. To bursdagsselskap og jeg endte på 2400kcal. Kunne gått litt bedre. Følte jeg hadde spist så mye søtt og kaloririkt, at jeg avsluttet dagen med nachos og kesam.hmmm!!!!

 

Ble så sulten utover dagen, at den fine planen jeg hadde slo helt feil. Har lært til neste gang. Skal ha med meg wasa sandwich, kan om ikke annet spise i bilen mellom selskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...