Gå til innhold

Uke 21 Motivasjonsrapporterings


Gjest Leverpostei:)

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 55,1 denne uke:55 -15,3kilo

- Scorpiogi: Startvekt 85. ned ca 20 kilo. 1.63. forrige uke: 77,5 denne uke78,5-6,5kilo

- Leverpostei: Startvekt 86,1. ned ca 15-20 kilo. 1.68. forrige uke: 77,7 denne uke:78,1 -8,kilo

- Glajenta79: Startvekt 70. ned ca 10-15kilo. 1.69. forrige uke: 59,4 denne uke: -10,6kilo

- Lillevenn: Startvekt 82. ned ca 10-15 kilo. 1.63. forrige uke: 77,9 denne uke77,4-4,6kilo

- Jaka: Startvekt 75,2. ned ca 13 kilo. 1.67. forrige uke: 64 denne uke: -11,2kilo

- Snop: Startvekt 77. ned ca 7 kilo. 1.72. forrige uke: 73,9 denne uke: -3,1kilo

- Stavangerjente24: start:80. ned ca 15 kilo. 1.80. forrige uke: 76,7 denne uke: -3,3kilo

- Hanne: Startvekt: 83,4. ned ca. 15 kilo. 1.72. forrige uke: 71,6 denne uke: -11,8kilo

- Erdetingenledigenick: Startvekt: 76,0 ned ca 18kilo. 1.63. forrige uke: 67,9 denne uke: -8,1kilo

 

Ny uke.. Nye muligheter Lykke til!

 

Antall kilo tilsammen: 83,3kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Og denne uka begynner jeg på kurs. Nå skal det gå en vei og det er nedover.

 

 

Starter dagen i dag med litt "synding" da. Får besøk og skal servere nachos. Men jeg har reknet ut akkurat hvor mye jeg skal spise, og har enda kalorier å ta av i løpet av dagen. Nå skal jeg planlegge dagsmenyen min fra morgnen av, og det er ikke lov til å jukse:)

 

 

Da ønsker jeg alle ei trivelig og aktiv uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette kurset kommer til å bli strålende for deg Leverpostei:) Lykke til med denne uka!!

 

Vekta mi idag var 55 blank, jeg er kjempefornøyd:D Det er akkurat der jeg vil være, så nå er jeg klar for ferie. Skal prøve å få inn litt trimming i løpet av uka innimellom pakking og de siste forberedelsene før vi drar på lørdag morgen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

nachos, m-m, hørtes godt ut. :) Du er veldig flink Leverpostei!

 

Melis: du holder deg jevnt! Hvor var det dere skulle reise? Har visst ikke fått med meg det :)

 

 

Jeg har begynt på herbalife-shaker igjen, har brukt det før i kombinasjon med greteroede, det er veldig greit om man er matlei sånn som jeg er, så er det bare middag og kvelds jeg trenger å finne på noe til.

Tror nok lillegutt er ferdig-ammet snart, så er vel greit å sette inn litt tyngre skyts mot vekta nå. Er vel nok "leke-slanking" for min del! hehe... Nå skal jeg ned!

 

Har meldt meg på trening fra 10 til 11 både i morgen og onsdag. pluss skal ut å gå tur i kveld og i morgen med en nabo-dame.

Til middag i dag tror jeg det blir vita-hjertegopølser pluss noe annet lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Planen min matmessig igår gikk ikke helt bra. Dro bort en tur i går kveld,og der serverte de fylte horn. Synes ikke jeg kan si nei jeg når noen tilbyr. De hadde tatt de opp til jeg skulle komme. Men 1 ble til 2,he,he, det er ikke nødvendig da. Så dagen igår endte på litt i overkant av 2000kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Veiedag idag:78,1 og opp 400 gram:( Første veiedag på kurset idag, så idag setter je strek og starter på nytt. Satte ny startdato på forsiden min. Litt rart at det står 0kg og ikke 16,6kg. Men tror det er lurt å starte på nytt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei: det høres ut som en god ide og starte på nytt. Deilig å begynne med blanke ark. Jeg er sikker på at vekta har gått ned neste uke;)

 

Scorpiogi: vi skal 2 uker til Hellas:D Høres ut som du har en fin treningsplan for denne uka!

 

Formen er ikke bra her i gården, fikk hanglet meg gjennom en treningsøkt idag, og håper jeg skal orke en til på fredag. Ikke godt når kroppen ikke spiller på samme lag:( Men men, det går over heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Den uka her er alt satt på pause.. Maling av hus, forkjølese, en 1 åring som er høyt og lavt.. Ja, dere kan jo bare tenkte dere.. Hehe

 

Fikk trent på søndag, thats it.. Tror ikke det blir noe særlig mer trening den uka her.. Er rett og slett ikke rom for det. Kanskje i helgen.

 

Får vel stupe i seng her jeg, like travel dag i vente imorg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Litt i overkant av 1400 kalorier idag:) Har sittet er med en skål med sjokolade på bordet og jeg har ikke tatt en:) Har spist gulrot og wasa sandwich. Legger meg med en god følelse kveld:)

 

Melis: Hærlig med tur til Hellas. Det blir sikkert gøy.

 

Lillevenn: Noen ganger må man bare ta pause.Litt av vært å gjøre for tiden skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Jeg veide meg i dag og vekta står på 78,5.

 

Jeg fatter ikke hvorfor, jeg veide meg etter forrige ukes eksamensfråtsing i helgen, og hadde ikke gått opp, var da 77,4, og siden mandag har jeg vært eksemplarisk i matveien. og fått 10,5 tp.

Har ligget ca rund 1600 kcal, litt over og bare èn dag pittelitt under.

 

Står i ro, og går ikke inn heller.

 

Har levert inn siste rapporten på kurs nr. X. Har fått råd fra kurslederen min om å ta litt pause på slanking over sommeren, heller prøve å stabilisere og øke opp litt. Så kan jeg ta fatt igjen til høsten, med litt bedre motivasjon igjen, forhåpentligvis.

 

Syns det er en fristende tanke...

 

Men jeg vil gjerne komme innom her og gi rapporter, kanskje ikke hver uke, men kanskje hver 14 dag noe sånt? Så jeg får fulgt litt med på dere! :)

 

Gratulerer med ned, Lillevenn! :)

Melis høres ut som en kjempeferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

måtte lese innlegget mitt her over, snakker om å svinge i løpet av en uke!!

 

Jaja, det blir nå som det blir. Skal uansett prøve meg litt på egen hånd, selv om det ikke er så lurt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpiogi: skjønner deg godt, ta noen runder med deg selv og kjenn etter hva du har overskudd til å ta tak i på denne siden av sommeren. Selv om du ikke teller kcal så trenger du jo ikke ta ferie fra en sunn livsstil;) Sommeren er jo uansett en tid hvor man er mer aktiv og mulighetene for å sanke inn endel extra tp er store. Er det internettkurs du har gått eller er det vanlig kurs?

 

Leverpostei: så flink du var igår!:)

 

Her kjenner jeg feriemoduset kommer sigende, jeg har pakket og pakket, det er sykt mye man skal ha med til en familie på 4. I tillegg har eldstejenta mi fått omgangssyke og holdt på siden 5 imorges:eek: Nå har hun endelig spist litt mat og det har foreløpig ikke kommet i retur så jeg krysser alt jeg har for at vi slipper lett unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Jeg veide meg i dag og vekta står på 78' date='5.

 

Jeg fatter ikke hvorfor, jeg veide meg etter forrige ukes eksamensfråtsing i helgen, og hadde ikke gått opp, var da 77,4, og siden mandag har jeg vært eksemplarisk i matveien. og fått 10,5 tp.

Har ligget ca rund 1600 kcal, litt over og bare èn dag pittelitt under.

 

Står i ro, og går ikke inn heller.

 

Har levert inn siste rapporten på kurs nr. X. Har fått råd fra kurslederen min om å ta litt pause på slanking over sommeren, heller prøve å stabilisere og øke opp litt. Så kan jeg ta fatt igjen til høsten, med litt bedre motivasjon igjen, forhåpentligvis.

 

Syns det er en fristende tanke...

 

Men jeg vil gjerne komme innom her og gi rapporter, kanskje ikke hver uke, men kanskje hver 14 dag noe sånt? Så jeg får fulgt litt med på dere! :)

 

Gratulerer med ned, Lillevenn! :)

Melis høres ut som en kjempeferie! :)[/quote']

 

Hos meg kommer kg 1 til 2uker etter "fråtsingen" . Jeg tror det har gått bra også har jeg gått opp likevel. Du skal se denne ukes innsats vises neste uke, da har du gått ned.

 

Kan være greit med en pause. Kan jo prøve å spise sundt uten å veie maten? Du må komme å gi rapport ja. Kan ikke miste alle her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Idag har jeg virkelig hatt dagen. Spist både kokosboller, skolebrød g kjeks. Har ikke spis noe ordentlig mat. Men spiser jeg ikke mere i dag, kommer jeg på 1660kcal. Huff kommer til å bli sulten til kvelden, men jeg får forsøke å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Helga hitill har gått kjempebra. !600kcal på fredag og 1800kcal igår. Spiste litt sjokolade og drakk 1 drink, men thats it....Greide å begrense meg. Kjenner jeg virkelig føler meg bra, dersom jeg kan ha godterier på bordet og bare ta noen få:)

 

2 dager igjen av helga , og morgen kommer en utfordring. 2 barneselskap. Hele dagen går i bursdagsselskap og da sierdet seg selv at jeg ikke rekker noe ordentlig mat. Her gjelder det begrense seg.

 

P.s snikveide meg idag og vekta viste 1 kg mindre:) Håper det holder til onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ble sjokoladekakeigår, så totalen ble over 2000kcal. Gjennomsnittet på helga ca 1800kcal.

 

Er så liten aktivitet her inne. Nyter alle finværet?? Er bare jeg som skriver for tiden. Håper det går bra med alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har vært svært travelt opptatt i det siste og ikke vært her inne. Det er fordi vi nå har kjøpt oss hus! Vi gleder oss veldig mye. Så kommer alt arbeidet med å klargjøre her vi bor for salg :)

 

Vel, vekta viser nå 64,9 (på vekta hjemme om morgenen). Det betyr at jeg har sluppet litt for mye opp og må stramme inn igjen. Derfor kommer jeg nå forsiktig tilbake og håper det er greitt. Det var i alle fall veldig kjekt å se at dere er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Trur kanskje det er den langvarige slankekuren som begynner å tære på motivasjonen, føler sjølv eg går i pausemodus eller kanskje feriemodus. Etter 9 mnd på forumet her, har eg ikkje samme gløden lenger...litt synd, det er jo no bikinien skal sitte som et skudd. Men eg har jo nådd målet mitt og er fornøyd med det....var på stranda på lørdag for første gang i år, i bare bikini, det var herlig, varmt og ungane storkosa seg. Følte meg ikkje så aller værst heller :)

Føler og at gravid og amme tråden blir litt feil for meg no, men titter inn om i ny og ne for å sjå kor det går. Masse lykke til i fortsettelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Hei, ja tror det nok må være finværet som gjør at det er lite aktivitet.. Erfaringsmessig fra tidligere, så er det stille nå mot sommeren generelt.. Helga her har nesten bare vært kos, mat har vært grei nok, men teller ikke kcal, har ikke gjort det på en stund, har ikke tid rett og slett. Men spiser det samme som før egentlig.

 

Tror kanskje tallene fra forrige uke er borte igjen den uken her :) Snikveiingen idag virker ihvertfall ikke lovende..

 

Kom meg på trening idag da i det minste.. Satser på ny økt onsdag. Imorg skal jeg innom jobben en tur på plandag.. Huff, jobbstart er faretruende nært synes jeg.. August kommer fort.. Syntes fremdeles lillejenta er veldig liten altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Hei' date='

 

Jeg har vært svært travelt opptatt i det siste og ikke vært her inne. Det er fordi vi nå har kjøpt oss hus! Vi gleder oss veldig mye. Så kommer alt arbeidet med å klargjøre her vi bor for salg ;)

 

Vel, vekta viser nå 64,9 (på vekta hjemme om morgenen). Det betyr at jeg har sluppet litt for mye opp og må stramme inn igjen. Derfor kommer jeg nå forsiktig tilbake og håper det er greitt. Det var i alle fall veldig kjekt å se at dere er her.[/quote']

 

Gratulere med nykjøpt hus Jaka. Så gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...