Gå til innhold

ny kamp


Gjest CindyM

Anbefalte innlegg

Mmm, trodde været kunne ikke bli dårliger.............feil..................Er oppe nå i 29 m/s.

Første storm i sesongen. Burde ha visst det, det har vært riktig fint vær i lang tid nå. Så bli man straffet for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrr' date=' det blir innetrening i dag :) Det stormer og regner. Med dette været er det som regel film og varm kakao som skal til, så det er godt at jeg har en lang jobbe dag (uten kakao).[/quote']

 

Hei Cindy!

Kanskje film og tekopp eller en Cafe au Chocolat gjør nytten? Eller en liten kopp kakao tror jeg sikkert går bra det også, så lenge vi kutter ned på noe annet. Jeg sliter med at jeg har veldig lyst på potetgull i dag, og jeg har en pose i skapet. Har spist en neve, men skal stoppe nå. Vil ikke sprekke denne gangen. Utrolig hvor stor makt den maten har av og til.. Jeg har spist potetgull flere ganger i uka i flere år, og sammen med (søt) te er det noe av det beste jeg vet. Nå skal jeg legge neven inn i dagsregistreringen min, og se hvordan den slår ut. Blir sikkert en mager kveldsmat på meg :-)

 

Jeg liker forresten storm og regn :-) Men her hos meg er det ganske stille og rolig i dag. Du får låse dørene, sette deg i et pledd og ta en kopp med ett eller annet varmt i, så blir det hyggelig likevel!

 

Ha en fortsatt god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, så ble det altså flere dager med regn :) Har ikke gått tur, men har heller ikke bare satt meg ned på sofaen i flere dagen :)

Har dessverre, igjen, fått vondt under hælen. Håper det går bort snart igjen.

Har i går kjøpt meg en ny par tur-sko, med ekstra støtte på innerside. Nå har jeg 2 par, så jeg kan bytte sko av og til. Kanskje det hjelper.

Håper at det ikke regner så mye i dag så jeg kan prøve dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfff, 0 igjen denne uke :) Jeg var jo litt forbered på det, men allikevel, man håper jo at man få en overraskelse.

Hadde mye hodepine denne uke og det betyr at jeg på de dager uten hodepine, må hente inn det som jeg ikke fikk gjort. Så det ble ingen trening denne uke.

Håper hodepine holder seg borte denne uke, så er det vektnedgang på neste mandag igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfff' date=' 0 igjen denne uke :) Jeg var jo litt forbered på det, men allikevel, man håper jo at man få en overraskelse.

Hadde mye hodepine denne uke og det betyr at jeg på de dager uten hodepine, må hente inn det som jeg ikke fikk gjort. Så det ble ingen trening denne uke.

Håper hodepine holder seg borte denne uke, så er det vektnedgang på neste mandag igjen :)[/quote']

 

Neste gang går det bedre :-) Lykke til i uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er tilbake igjen. Hodepine borte og har tatt 1 timers tur ........................ ..............................men jeg har f...... vondt i foten/beinen :mad: . Kanskje er det 'bare' en kjent overvekt problem? Noen som gjenkjenner det her: begynner i overgang mellom fot og anklen på innersiden, stråler så ut til omtrent halvveis beina? :confused:

 

Uansett, trimmen er gjort og så ta jeg i morgen bare sykkelen i stedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke la være å sjekke litt på vekten..................Men så..........ja, fikk meg en liten overraskelse: ned en halv kilo. Nesten sur på at det ikke er officielt veiedag, da ;)

Og det mens jeg ikke trener akkurat nå. Har fortsatt my vondt i beina. Har time hos legen på mandag, så få vi se. Håper ikke jeg skal 'ta det med ro'.

Tror jeg skal spørre om fysioterapi-trening. Det er for å si nesten det samme som å trene på vanlig treningssenter, men så med hjelp av en fysioterapeut som legger programmet på en sånn måte at beina kan ta det med ro, mens jeg trener allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiiiiiiiiiiiii! Ned 0,5 ;) Hadde godt kunne vært mer hvis jeg bare kunne ha gått ut å trene. Det er så fryktelig frustrerende å ha vondt i beina mens motivasjonen er i topp.

Men men, er veldig fornøyd med 0,5 kg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var legebesøket overstått. Har fått meg en betennelse under hælen. Ble sendt videre til orthopedet som skal sett sprøyte :eek: Desverre er det nok så langt ventetid, blir ikke før om 2 uker.

Men så kan jeg vel godt fotsette å trene hvis jeg skal få sprøyte allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var legebesøket overstått. Har fått meg en betennelse under hælen. Ble sendt videre til orthopedet som skal sett sprøyte :eek: Desverre er det nok så langt ventetid' date=' blir ikke før om 2 uker.

Men så kan jeg vel godt fotsette å trene hvis jeg skal få sprøyte allikevel :([/quote']

 

God bedring Cindy! Kjedelig med slike idrettsskader, men slik er det med aktive utøvere:-) Håper du blir snart frisk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det igjen en ½kg nedover. Supert! Og det uten å trene noe særlig. Men nå må jeg jo passe på at ikke muskelene forsvinner, da.

Begynner i dag med mage og vekt trening. Har kjøpt sånne håndvekter, og nå er det bare å lete på nettet etter øvelser. Så kan jeg trene allikevel uten å belaste beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det igjen en ½kg nedover. Supert! Og det uten å trene noe særlig. Men nå må jeg jo passe på at ikke muskelene forsvinner' date=' da.

Begynner i dag med mage og vekt trening. Har kjøpt sånne håndvekter, og nå er det bare å lete på nettet etter øvelser. Så kan jeg trene allikevel uten å belaste beina.[/quote']

 

at jeg er imponert :-) Jeg har ikke fått den store treningsiveren enda, men håper det kommer ettersom jeg går ned i vekt. Jeg skal begynne...snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhu! juhu! juhuuuuuuuuuuuuu! Jeg har gått ned en hel kilo denne uke og det i en uke at jeg har mensen. :D Super, super fornøyd.

Må bare se hvordan det går neste uke. Skal på ferie til Berlin, reiser torsdag og er ikke tilbake før lørdag uken etter. Masse gode kaker der, så det er litt farlig. Men på andre side, så tror jeg jeg har blitt nok så flink til å tenke kalorier i en måltid. Er stortsett ikke mer en 50 kcal forskjell når jeg legger det inn på nettet.

Og det er jo masse, masse sund mat der også.. Så det er bare å velge riktig. Håper at foten holder seg bra, slik at jeg kan gå mye.

 

Julemålet......... here I come :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til deg også! Vi ligger godt an til julemålene våre både du og jeg :-) Jeg skulle også gjerne ha vært i Berlin. Det er dit jeg skal og handle nye klær når hovedmålet er i boks :-) God tur og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kjempeflink! Veldig bra asså!

Jeg må ned 1kg i ukenfor å nå mittmål fremtil jul, og jeg serdetbegynner å holdehardt gitt... ouff... Men jeg må jo bare prøve:)

Vi gir oss vel ikke? Gjør vi vel? :(

 

-Soffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei alle sammen!

Nå er jeg endelig tilbake igjen. Har hatt en kjempe-fint tur til Berlin, men ble dessverre syk på tilbakereisen. Har vært hjemme i hele forrige uke ;) Og det har dessverre også som resultat at jeg har gått opp en hel kilo igjen.

Brrrrr nei, nå skal jeg bare ta meg sammen og bruke denne uke til å få bort den kiloen igjen.

Pas på lille fetceller.............................Here I come

 

 

Ps. . Håper dere har gått ned alle samme, og lykke til denne uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...