Gå til innhold

Har du tatt hold-vekten-kurs?


Gjest Februarmamma

Anbefalte innlegg

Gjest Februarmamma

Jeg har bare 1,4kg igjenn til jeg når målet mitt, og lurte på noen tips for å holde vekten. Kan jo selvfølgelig bare fortsette som jeg gjør nå, men lurte på om det fantes noen gode råd.

 

Trener dere fortsatt min 7 trimpoeng i uka?

Hvordan spiser dere annerledes nå enn da dere var på vei nedover?

I følge BMI har jeg mange kg å gå på før jeg når undervektig (=61kg for meg), så om jeg fortsetter å gå ned litt til (kanskje til 70 eller 69), men er det ikke lett å bli fristet til å bare fortsette å fortsette til det blir sykelig? Noen tips?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Liten respons du fikk altså. Jeg måtte bare legge inn noen ord:)

 

He,he...gode råd. Det blir ikke billig:D

 

Kortversjonen av HV er å finne balansen mellom inntak ut forbruk. Det anbefales forsiktig opptrapping, 100-200 kcal pr uke til du finner balansen. Jo mer du trimmer jo mer mat kan du spise, så blir det blir litt opp til deg selv. Du kan regne ut hvor mye du skal innta ved hjelp av denne miffins formel som står i kursboka. Bruk dagens vekt og ikke startvekt.

 

Den største utfordringen er å beholde motivasjonen når vekta "kun" skal holdes stabil. Som du kanskje har sett har vi noen svinger opp og ned her inne. Ikke lett altså, men noen går heldigvis foran og viser at det er mulig.

 

Lykke til

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...