Gå til innhold

Helt rått


Anbefalte innlegg

Jeg har funnet den ultimate treningen. Bestilte dvd fra Zumbafitness.no

Her er det danseglede delux. Perfekt for dager som denne når regnet høljer ute og jeg helst ikke vil ut på min daglige trimtur. MÅ prøves - anbefales :)

 

Ellers - godt å være i gang. Sliter litt med å spise nok kjenner jeg - men øvelse gjør mester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høyres artig ut. Kan du fortelje litt meir? kva dans er det? kor tungt er det? kor lenge varer den? kor mykje forbrenner du i løpet av denne tida?.....

kunne tenke meg å prøve noko sånnt, men da vil eg helst vite litt meir

 

uansett; lykke til! og takk for tipset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i my latino rytmer. Salsa, merengue og noe som heter reggeaton. Pakken inneholder 3 dvd'er med forskjellige program. Det jeg har prøvd til nå er en 20 minutters session. Jeg har lagt den inn som middels aerobic......kanskje jeg skulle ha lagt det på dans forresten.....jaja. Men ihvertfall - det kjennes veldig godt i både mage, bein og bakenden. Så 20 minutter med zumba hver dag bør gjøre susen på en gravidemage som ikke vil bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååhhhh...... Har så lyst til å prøve dette. Er glad i å danse spesielt latinske rytmer. D er så herlig. Sitter her å vurderer å kjøpe meg en sånn, men vet ikke om d er så effektivt som de sier på reklamen. Men har så lyst.... Føler du at d er veldig god effekt av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner det godt i hele kroppen etterpå. Spesielt i magen og i låra. Danste aktivt salsa før barn og slikt kom til - og vet at det funker. Så nå som jeg ikke har så mye tid til å springe rundt på salsa events så er zumba et fantastisk alternativ. Skryter visst volsomt her - har bare trent et par ganger - men kjenner jeg er blitt helt hekta ;)

 

Så igjen - anbefales. Gøy trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...