Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Frøken fryd; jeg går som regel ned mer de periodene jeg ikke trener så mye, så lenge det er innimellom liksom, skal se det samme skjer med deg også!

 

Jeg er skikkelig slapp på treningsfronten for tiden, orker ikke, men spiser riktig, og går sakte nedover, og det er ikke mye igjen heller. Ikke veier jeg maten så ofte, og ikke skriver jeg inn hver dag heller. Men i dag har jeg vært på en aldri så liten tur, 1,8 trimpoeng ble det, og det er såå deilig nå etterpå!

 

Blir jo så man rører seg litt likevel da, selv om det ikke er dirkete trimturer, men nå er jeg jammen spent på om de siste 600 grammene er borte til mandag....lurer på om det blir kylling og salat hele helga....hehe....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

hei, jeg er ikke her så ofte siden pcn min ikke er helt i orden!

men jeg holder kåken jeg begynte og trene igjen i dag! og skal trener litt mer i kveld :) skal ha 1tp i dag =)

vekta aner jeg ikke, men midje målet mitt er 86cm nå og jeg er happy :) skal ut å gå tur i morgen om været er fint :) ellers blir det trening på step eller på trimsyklen min =)

skal gå tur med pulsklokka mi i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Nei og nei nå ble jeg motivert. leste igjennom alle gamle innleggene her å så hvor flink jeg har vært så nå vil jeg bli like flink igen :) skal trene mer idag <3

 

jeg skal fra i morgen av begynne å spise sundt igjen :)

 

håper på støtte fra dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Endelig slipper vekta litt. Nå veier jeg 63,5. Det er 600 gram ned siden sist, og ny vektrekord under min slankeperiode :-)

 

Tomo og Tuttat dere hadde rett angående treningsoppholdet mitt :-)I dag skal jeg prøve å trene igjen etter en ukes opphold. Får håpe det var nok hvile for kroppen min.

 

Lykke til med veiing alle sammen. Jeg krysser fingrene for dere :-)

 

070908 : 73,0

130908 : 72,1 - 900 g

210908 : 71,2 - 900 g

280908 : 70,6 - 600 g

051008 : 69,6 - 1000g

121008 :69,3 - 300 g

191008 :69,3 - 000 g

261008 :68,4 - 900 g

021108 :68,2 - 200 g

091109 :67,3 - 900 g

161109 :66,7 - 600 g

221109 :66,4 - 300 g

301109 :66,3 - 100 g

071209 :66,2 - 100 g

141209 :66,4 + 200 g

211209 : 65,7 - 700 g

040110 : 65,5 - 200 g

110110 : 65,3 - 200 g

180110 : 64,6 - 700 g

250110 : 64,6 - 00000

010210 : 64,6 - 00000

080210 : 64,9 + 300 g

150210 : 64,9 0000g

220210 : INGEN VEIING

010310: 64,6 - 300g

070310: 64,6 000000

150310: 64,5 - 100 g

220310: 63,9 - 600 g

290310: INGEN VEIING.

050410: 64,3 + 400 g

120410: 64,1 - 200 g

190410: 63,5 - 600 g

 

Start:73

Mål:60

Hittil ned: 9,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ser at vi har ca samme utgpkt og samme mål.

Jeg startet for to uker siden på 73, 5 og målet mitt er 60-62.

 

1.veiing: 72,1 -1,4

2.veiing: 69,4 -2,5 (i dag)

 

Du har jo vært utrolig flink som har kommet ned i 63!!!

Jeg halser etter!! VIL nå målet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Hei party :-)

 

Velkommen i gjengen og grattis med fin start på et nytt og sunnere liv. Du har allerede gått ned mye, noe man ofte gjør i begynnelsen. Det sies at de tre første kg er overflødig væske i kroppen. Som du ser på min historikk, har jeg hatt mine perioder hvor jeg ikke har gått så mye ned, men jeg har vært tålmodig hele veien. Tålmodighet er nøkkelen til suksessrik slanking og varig vektreduksjon.

 

Lykke til med slankingen. Det er bare å spørre om du lurer på noe. Jeg begynner jo å bli passe dreven i gamet nå, hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perlemor

Vekta i dag viste ned 600g. Kan vel ikke vente å gå ned 1 kg hver uke :)

Så nå er den på 84,6 og under 85, så denne uka blir det dypdykk i klesskapet og ser om jeg kan bruke noe som jeg kan ikke har brukt på lenge. Det eneste problemet at denne uka er det litt tett prorgam, så får se om jeg får tid til det.

Var flink til å gå turer og jobbet mye i hagen forrige uke, så får prøve å fortsette med det.

Frøken Fryd, vi hadde jo samme resultat denne gangen. Heia med treningen, du er flink! Og du Party bare raser jo i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Opp 300 på meg, men med mensen, så er ikke det så galt egentlig. Har vært flink til å gå i alle fall,, og skal fortsette med det denne uken. Deilig med vår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Fryd; det var veldig veldig kjekt (jillt som vi sier her på Jæren) å se resultatene dine. Nå går det bare én vei, det er nedover;-)

 

Party; velkommen til mandagsveietråden og gratulerer med en veldig motiverende start på slankingen din!

 

Rosastrompe; takket være deg er jeg rene joggefantomet å regne he he;-) Jeg har inspirert andre venninner her på hjemstedet mitt og nå er det flere som har begynt å jogge. Når jeg kan, kan alle!! Flott at du er flink til å gå, og når mensen er over neste uke er du ned igjen skal du se.

 

Perlemor; 600 gram er jo en veldig bra nedgang. Vi har jo brukt litt tid på å få på disse irriterende ekstra kiloene så vi må nok bruke tid på å få dem av også... DEt går rett vei. Lykke til med klesryddingen;-)

 

 

Godt å være tilbake etter noen dager i Oslo. Har vært på både gå/joggetur i dag + JustDance på Elixia. Herlig å komme i gang igjen med skikkelig trening.

 

Det ble stillstand på meg denne uka. Ikke overraskende, for hotell- liv i Oslo kan være skumle greier... Det har blitt få og store måltid, har blitt rundt 2000 kcal. hver dag... Vanskelig å vite eksakt for har jo ikke fått veid maten slik jeg pleier men sånn ca. Heldigvis så har litt trim hver dag hjulpet til at det ikke viser på vekta;-) Det ble ikke noen joggeturer på meg, bare tidlig i uka før jeg reiste til Oslo. Ordna det slik at alle venninnetreffa var gåturer rundt i byen istedetfor å sitte på café! Satt jo så stille på konferansen så det var deilig å få rørt seg litt og sett igjen steder i Oslo det var lenge siden jeg hadde sett;-) Kom opp i 17,8 trimpoeng.

 

Ønsker dere alle en fin slankeuke. Selv er jeg mer enn klar for en ny uke med innskjerpinger.

 

 

Klem fra Tomo

 

 

 

04.10 77,0

12.10 74,5

19.10 73,9

26.10 73,7

02.11 73,0

09.11 72,5

16.11 72,3

23.11 71,5

30.11 70,8

07.12 70,6

14.12 70,1

21.12 69,8

28.12 70,2

04.01 69,8

11.01 69,7

18.01 69,5

25.01 68,4

01.02 67,9

08.02 67,5

15.02 67,2

22.02 67,0

01.03 67,0

08.03 67,0

15.03 66,7

22.03 66,5

29.03 Påskeferie

05.04 66,0

12.04 65,4

19.04 65,4

 

Totalt - 11,6 kg.

Delmål 65,0 kg (ønsker å nå målet før 1.mai 2010)

Hovedmål 58-62 kg.?

Høyde 1,65 m.

Midje 74 cm. = - 10 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perlemor

Synes da det var bra Tomo, selv om det har stått stille når du har vårt på hotell! Jeg syns det er veldig vanskelig når en er utenom den vanlige rytmen. Men du hadde jo vært flink til å få trimpoeng også! Lykke til videre med hverdagen, da skjer det nok noe til neste gang :)

Enig med rosastrompe at det er deilig å gå nå som det har blitt vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Enig med Perlemor i at Tomo har vært flink :-) Vet hvor mange fristelser som lurer på hotellseminar. Bugnende buffeter, desserter, kanskje litt vin til maten osv. Neste uke, kommer du sterkere tilbake, Tomo :-)

 

Jeg er i gang med trening igjen etter en ukes opphold/hvile. Kom tilbake som et skudd på mandagens spinningøkt. Nå har jeg kjøpt meg ordentlig sykkel som skal hentes på fredag. Gleder meg til å bare suse avgårde på den i vårsola :-)

 

Håper alle har hatt en fin uke sålangt. Lykke til videre alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er, alle sammen! Vekta mi viste 66,5 denne uka, altså ned 1,1 kg. Hvordan det har gått til aner jeg ikke, mulig fordi jeg veide meg i dag i stedet for mandag? Glemte helt av det, men antar målet var nådd allerede da? Nå er jeg 500 gr under målet jeg satte som 67 kg, så da kan jeg vel si at jeg er i mål! Men hva gjør jeg nå da? Føler at jeg skulle hatt av enda en kg eller to, bare for at jeg fortsatt føler meg litt dvask, burde sikkert fått strammet opp litt i stedet, kanskje hjelper det litt nå når sykkelen skal frem :)

 

Er vel nå jeg skal hoppe over i et annet underforum, men tror jeg henger her litt til også, er litt skummelt dette...øke matmengden og slikt, hmm....nå er jeg jo så vant til dette her, så vi får prøve og se. Uansett, tusen takk for all motivasjon damer, uten dere hadde dette aldri gått! Ned 11 kg siden 1 januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Gratulerer så mye med målgang, Tutta :-)

 

Du har vært kjempeflink og effektiv som har klart å gå ned 11 kg siden januar. Detter er jo helt etter boka med gjennomsnittlig, litt over 600 gram ned pr uke ca. Jeg har jo bare gått ned 9,5 siden september 2009. Men nå ble jeg motivert her for å få av de siste 3,5 kiloene :-)

 

Jeg har jo fulgt deg på denne tråden hele veien, og må si det er moro å se at hele den gamle gjengen sakte, men sikkert er på vei inn til mål. Nå begynner utfordringen med å holde vekten for oss alle, men det skal vi klare.

 

Hyggelig om du følger med videre og rapporterer til oss hvordan det går. Så kan du kanskje lære oss et og annet om å holde vekten etterhvert også :-) Om du føler deg litt dvask, er det kanskje bare litt styrketrening som skal til før du er fornøyd.

 

Jeg ønsker deg en riktig fin dag. Nyt prestasjonene dine til det fulle ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er i mål! Fantastisk! Kan godt forstå at det er litt skummelt å begynne å spise vanlig igjen;-) Du må ha hatt virkelig fullt fokous hele tiden som har klart å gå ned 11 kilo siden januar - herlighet for et resultat!! Etter det jeg husker har du ikke trent så mye heller, stemmer ikke det?

 

Igjen - GRATULERER;-)

 

Klem fra Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fra oppmuntrende ord fra Frøken Fryd og Perlemor!

 

Er i full sving med treningen denne uka. Har vært på to joggeturer, den lengste på 6 kilometer, og dansetrening på Elixia. Herlig å være ute å jogge i det herlige været! Nå har jeg lasta ned et treningsprogram med GPS på mobilen min, straks mye mer motiverende;-)

 

Det som er utfordringen når treningsmengden øker er at jeg er konstant er sulten og spiser mer enn jeg skal hver eneste dag. Noen som har gode tips til hva jeg skal gjøre med den utfordringen?

 

Klem fra Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Du er kjempeflink med treningen, Tomo. Kjenner godt til det med økt apetitt når man trener mer, men føler det har stabilisert seg litt over tid her for min del. Får håpe du også opplever det etterhvert :-)

 

Jeg har ikke trent voldsomt mye denne uken. Driver å bygger meg opp sakte, men sikkert. I dag skal jeg hente ny sykkel, så da blir det nok noen turer i løpet av helgen.

 

Hvordan er det med dere andre om dagen ? Noen som skal noe spennende i helgen ? Håper alle har hatt en fin uke sålangt.

 

En riktig god helg ønskes til alle mine slankevenninner her inne ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

nå har jeg ny pc som funker og jeg får mulighet til å være her inne mer! og jeg kommer til og følge gr igjen :)

hakke veid meg på en stund men nå skal jeg bli flink igjen :)

 

er på trimtre 2 og det er jeg stolt av til å være meg syns jeg det er bra :)

hvordan går det med dere andre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aussiechick

Litt sent men kan jeg henge meg på?

 

laget ny profil idag ( den andre var gammel og vill gjerne ha en ny start)

 

veide meg for noen mnd siden og var 77 kg, men vet at jeg er litt lettere enn det nå, men har det som start. ønsker å gå ned til under 60 kg, 57 hadde jo vært greit siden det er eksakt 20 kg (waaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy to gooo)

 

vet ikke hvordan denne uken har gått siden jeg har vært på camping tur på en øy i 5 dager, masse snop og usunn mat men generelt ok :)

 

drømmen er å ha nådd målet innen november siden jeg har graduation da, vil inn i en fin kjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomo; du er kjempeflink til å trene, som du sier har ikke jeg trent mest under denne perioden, den første mnd ble det nok omtrent hver dag, men etter det rundt 3 dager i uka. Litt mindre noen av de siste ukene, men det har gått alikevel. Riktig mengde mat, trening i varierende mengde og masse vann. Blir ikke særlig mer sulten når jeg trener egentlig, så det er ikke noe problem.

 

Denne uka har jeg vært på vekta flere ganger bare for å sjekke at jeg faktisk har gått ned det jeg skulle, og det stemmer altså :) Herlig! Tenker at om jeg holder meg noenlunde til samme matmengde i uka og koser meg litt mer i helgene så vil jeg kanskje holde vekta...? Hmm...kommer til å sjekke hver mandag enda en stund i allefall, skal ikke opp igjen!

 

aussiechick; velkommen inn i tråden, og masse lykke til! Jeg har akkurat nådd målet jeg satte meg 1 januar, men blir å henge her inne litt til, her er det masse motivasjon å hente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Tomo; du er kjempeflink til å trene' date=' som du sier har ikke jeg trent mest under denne perioden, den første mnd ble det nok omtrent hver dag, men etter det rundt 3 dager i uka. Litt mindre noen av de siste ukene, men det har gått alikevel. Riktig mengde mat, trening i varierende mengde og masse vann. Blir ikke særlig mer sulten når jeg trener egentlig, så det er ikke noe problem.

 

Denne uka har jeg vært på vekta flere ganger bare for å sjekke at jeg faktisk har gått ned det jeg skulle, og det stemmer altså :) Herlig! Tenker at om jeg holder meg noenlunde til samme matmengde i uka og koser meg litt mer i helgene så vil jeg kanskje holde vekta...? Hmm...kommer til å sjekke hver mandag enda en stund i allefall, skal ikke opp igjen![/quote']

 

Må bare si igjen at jeg er veldig imponert over hvor raskt du har klart dette :-) Må bare spørre om en ting; falt du for mange fristelser underveis, eller har du hatt stålkontroll hele veien ? Tror nok jeg kunne ha vært nærmere målet om jeg hadde hatt litt mer selvdisiplin, men nå nærmer det seg for meg også. Heldigvis :-)

 

Skjønner at du vil fortsette å holde kontroll med vekta. Tror jeg kommer til å veie meg en gang i uka resten av livet jeg, altså. Har bestemt meg for at dette blir første og siste gang jeg slanker meg (utenom hvis jeg skulle gå opp i vekt i forbindelse med graviditet da)

 

Ha en god helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Litt sent men kan jeg henge meg på?

 

laget ny profil idag ( den andre var gammel og vill gjerne ha en ny start)

 

veide meg for noen mnd siden og var 77 kg' date=' men vet at jeg er litt lettere enn det nå, men har det som start. ønsker å gå ned til under 60 kg, 57 hadde jo vært greit siden det er eksakt 20 kg (waaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy to gooo)

 

vet ikke hvordan denne uken har gått siden jeg har vært på camping tur på en øy i 5 dager, masse snop og usunn mat men generelt ok :)

 

drømmen er å ha nådd målet innen november siden jeg har graduation da, vil inn i en fin kjole[/quote']

 

Velkommen i gjengen. Dette skal du klare :) Når ønsker du at målet skal være nådd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si igjen at jeg er veldig imponert over hvor raskt du har klart dette :-) Må bare spørre om en ting; falt du for mange fristelser underveis' date=' eller har du hatt stålkontroll hele veien ? Tror nok jeg kunne ha vært nærmere målet om jeg hadde hatt litt mer selvdisiplin, men nå nærmer det seg for meg også. Heldigvis :-)

 

Skjønner at du vil fortsette å holde kontroll med vekta. Tror jeg kommer til å veie meg en gang i uka resten av livet jeg, altså. Har bestemt meg for at dette blir første og siste gang jeg slanker meg (utenom hvis jeg skulle gå opp i vekt i forbindelse med graviditet da)

 

Ha en god helg alle sammen :-)[/quote']

 

 

Nei, har ikke hatt stålkontroll hele tiden, den første mnd var jeg nesten manisk, fulgte alt til punkt og prikke, og gikk ned 5 kg. Etter det slappet jeg litt mer av, det ble utskeielser noen helger, men fulgte opplegget ellers. Har falt for fristelser flere ganger, men har prøvd å spist litt mindre de andre måltidene den dagen f.eks. Men er man flink sånn stort sett, så tror jeg ikke et utskeielse eller to gjør noe, har ikke merket det på vekta jeg i allefall. Det er jo hverdagen som teller.

 

Men er spent foran sommeren, er jo såå mange fristelser. Men skal klare å holde fokus, som deg skal jeg ikke gå mer opp og ned i vekt nå, har gjort det 3 ganger i forbindelse med svangerskap, opp og ned 20 kg hver gang, nå vil jeg være slank!

 

Ha en riktig god helg du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aussiechick

fant ut at den nye vekta mi sier 1 kg mer enn den gamle, så får vel putte på en kg på startvekta, så begynte på 78 kg

 

jeg har satt noen delmål mot veien ned og setter av litt penger for dette

 

delmål 1= 70 kg, da kjøper jeg en sinnsykt fin vest fra jobben, 100 kr (opprinnelig 400 kr)

 

delmål 2=65 kg, setter av 150 kr for en sånn hold in greie

 

delmål 3=60 kg, satt av 250 kr for det men ikke bestemt meg helt hva jeg vil ha enda

 

og siste er når jeg føler meg fornøyd med kroppen, har satt målet som 57 kg, men stopper når jeg føler meg fornøyd, da har jeg satt av 1500 kr til shopping for nye klær, pluss at da skal jeg kjøpe meg ny laptop, jeg trenger det egentlig nå men føler at hvis jeg sier til meg selv at jeg skal kjøpe det når målet er nådd, blir jeg mer motivert :)

 

jeg har kjøpt en kjempefin kjole idag i en strls jeg ville føle meg komfertabel i, har hengt den opp på veggen pyntet med et fint smykke, så nå er jeg motivert! :) jeg tenker også at jeg kanskje slår 3 delmål og finish sammen så jeg får litt ekstra å shoppe for også fordi de målene er ganske close til hverandre. er spent på mandagsveiinga! :) jeg veide meg idag bare for å se om jeg gikk opp eller ned etter 5 dager på campingtur hehe, får se om jeg går ned noe mer til mandagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg skal fra mandag av sette meg ordentlig inn i dette igjen! jeg skal seff være flink i dag å, men virkelig fra mandag av så må jeg klare å sette meg inn i dette igjen!

vet jeg får det til når jeg først setter meg inni det =D

jeg jobber i kantine og der har jeg lagt meg til en vane og spise vafler vær dag, men det skal jeg slutte 100% med!

skal klare i alle fall og se 60blank til bursdagen min som er 25juli <3 og jeg har en liten ønske liste over ting jeg ønsker meg til da!

 

men nå sitter jeg bare her å har lakt ansiktsmaske :D er deilig innimellom<3

 

også må jeg begynne å trene igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...