Gå til innhold

Krymperne , uke 2 .


Gjest petit

Anbefalte innlegg

Hei , håper dere er med ennå , her er iallefall jeg først ikveld . Var gått ned 0,3 , fra 59,8 til 59,5 . Ikke mye , men ned !! Midjemålet var som forrige uke 80 cm . Jaja , jeg er forsåvidt fornøyd .Har trent en del denne uka , mest på senter , aerobic og step . Med maten går det helt greit . Føler at jeg er kommet i god gjenge etter jula !! Nå er jeg kjempespent på hvordan det har gått med dere andre ! Klem petit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes du har vært flink. Det er ikke lett å gå ned i vekt på denne tiden av året. tror kroppen går i litt hvilmodus når det er så mørkt og kaldt. jeg strever iallefall mest med denne perioden. jeg veier meg ikke før i morgen så ny rapport kommer.

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med at du krymper! På forrige ukes tråd meldte jeg meg ut. For høflighets skyld gjentar jeg det. Skal henge meg på en tråd med litt mer aktivitet tenkte jeg..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 0,2kg siste to ukene. Har gått på pencillin og da blir jeg kvalm, hjelper å spise. I tillegg så var jeg på kurs og bodde på hotell i forrige uke. Så ingen nedgang var som ventet. Men nå må jeg igang igjen. Er frisk som en fisk og klar for masse trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da ble det 0,3 ned på meg også og 0.5 cm ned på midjen. Sliter med å spise nokk mat men det blir bedre etterhvert. Trimer ganske jevnt nå mellom 10-14 trimpoeng i uka så det er jeg fornøyd med

Det ble litt vin i helga og juleskinke (det blir for salt til meg)til søndagsmiddagen så jeg sliter med vann i kroppen etter helga så det er håp om at vekta skal røre seg litt mere til neste veieng.

Til stbs det går nok bra denne uke skal du se, lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke veid meg i går, men i dag har jeg fått gjort det: Står på stedet hvil jeg gitt, og det har jeg gjort en stund. 66,5. Litt kjedelig det der. Men jeg skal holde koken. Sliter litt med motivasjon, januar og sånn, men det blir vel bedre etter hvert. Men gikk langt på ski i helga da, fikk ti trimpoeng. Så det er jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke veid meg i går' date=' men i dag har jeg fått gjort det: Står på stedet hvil jeg gitt, og det har jeg gjort en stund. 66,5. Litt kjedelig det der. Men jeg skal holde koken. Sliter litt med motivasjon, januar og sånn, men det blir vel bedre etter hvert. Men gikk langt på ski i helga da, fikk ti trimpoeng. Så det er jo bra.[/quote']

Det går nok lettere etter hvert når det blir lengre og lysere dager , skal du se ! Jeg synes du er kjempeflink å trimme , fortsett slik , så blir nok motivasjonen større . Heia oss krympere !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere

har en syke dag hjemme, feber og halsbetennelse og da blir det ikke noe energi igjen til å trene. Det jeg merker er at etter jeg ble med i krymperne før jul har kommet i en god rytme på å trene og nå savner jeg den treningsøkten. Det hadde jeg aldri trodd om meg. Ellers er jeg også blitt streng med å spise nok- sliter forsatt med å holde 1600 kcal så nå er det tilbake med skrivingen igjen. Men det gode er jo at jeg er oppmerksom på dette og da kan jeg følge det opp. jeg gikk ned 17 kg på GR kurs for 2.5 år siden og det jeg glemte var å øke matmengden etterpå.neida jeg spiste bare mindre for nå var det ingen som passet på at jeg faktisk spiste til kvelden . Jeg går i perioder på kortison og da går jeg altid opp 5 kg på hver kur så til jul var det kommet på 10 av disse 17 men nå er jeg på vei ned igjen.Veide meg i dag og da var det 1 kg ned siden forige uke så det var nok litt vann i kroppen etter helga på tirsdagen.

Så dette må jeg takke dere for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

 

Jeg hadde bare lyst å si at jeg syns vi er flinke jeg. Vi har nå tatt tak i ting, og gjør vårt beste. Det gjelder å ha positivt fokus og være litt tålmodig!

 

Selv om det selvfølgelig er litt vanskelig innimellom. Men vi kommer til å krympe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...