Gå til innhold

Hvordan får dere det til!


tutta

Anbefalte innlegg

Jeg er så imponert alle her er så flinke, jeg skjønner ikke hvordan dere får det til.:confused: Et sånn pågangsmot ønsker jeg meg virkelig. Etter at jeg sluttet og røyke for noen mnd.siden så har vekten bare økt og økt :eek: Det er helt grusomt, 7 kg. Selv om jeg vet at det er lite for å få en sunn og frisk kropp (røyken), jeg klarer bare ikke og få det til. :D. Hvordan får dere det lille sparket bak til og komme i gang. Min mann begynte på GR kurs sist mandag og jeg prøver og være like flink, men han går jo ned mange kilo bare han går ut etter posten!!.

 

Det hadde vært gøy og høre hva som fikk dere til og gi alt?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vad du æn gør, BEGYNN IKKE RØYKE IGEN!!!!!!!

Du er ju like flink som de andre, visst du klart att slute røyke.

Det lykkes ikke jeg med.......

....fasst jeg hade det som mål......

.....før jul.....

Er det noen som har lite jæklar anamma i seg så er det væl du!!!!!!

Flink har du vart.

Bare vent, de extra kilona tar du av etter vart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fant ut 1.arbeidsdag i 2006 at jeg skulle gå ned 10 kg iår. Nevnte det til en kollega og vi har derfor gående en konkurranse om å gå ned henholdsvis 3 og 5 kg til den 10. februar. Den som klarer målet får 1 flaske vin som belønning.

Vi har spredd informasjonen om konkurransen til venner og kollegaer og derfor MÅ vi klare det.

Så mitt tips er å finne en å konkurrere med og å bli enige om en premie. Jeg har også bestemt meg til å fornye endel plagg i garderoben min når de første 5 kg er borte, så med andre ord...mye å se frem til for min del.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ikkje ver så betutta :D

 

Eg måtte smile litt når eg las innlegget ditt... Eg la og på meg 7-8 kg då eg slutta å røyke for snart 6 år sidan! (Fantastisk å vere røykfri, forresten!)

Eg kjenner igjen irritasjonen, frustrasjonen og skuffelsen over eigen sjølvdisiplin.... Me er mange i samme båt her!

 

Eg synes det er kjempemotiverande å vere med i her i vektklubben - har blitt med gjengen "10 kg til påske" - det er godt å ha eit felleskap rundt seg.

 

Sikkert utruleg irriterande å ha ein mann som raser ned i vekt, men ta fram målebandet....:-)

Stå på vidare - hent fram viljestyrken du brukte då du slutta å røyke, la den fanden-i-voldske jernviljen slippe til!

 

Helsing Jajo

 

Ps - Korleis får du til alle dei kule :cool: smiliane???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar det gjorde godt for selvfølelsen og få litt medlidenhet, så nå er det bare og komme igang med ¨målbåndet, gleder meg.

 

Helt i bunnen av siden(når du skriver en ny melding) ligger en link som heter smiles, der er oppskriften bare skriv det som står der så får du det til. Jeg har lagret de på maskinen og bare kopierer de jeg vil ha.

 

Lykke til og takk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier, så er du jo kjempeflink som har slutta og røyke!

For meg så kom jeg til et punkt hvor nok var nok. Jeg følte meg svær etter to tette svangerskap og jeg var lei av å føle meg i dårlig form. Tenkte at "tenk å hatt en fin kropp til sommeren for en gangs skyld"! Ja men pokker, så dropp all det godteriet da Pia!!! :D Så her er jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger litt tips om hvordan en dag kan se ut, så kan du se innom linken NED 20-30kg 17 Januar av Morsomt. Der har jeg skrevet litt om hvordan jeg legger opp dagen min med GR opplegg på ca 1600 kalorier. -det er selvfølgelig bare ett eksempel, men poenget er at man må sipse jevnt og sunt for å holde blodsukker og forbrenning oppe, og hvis ikke mengdene er for store, så går man iallefall ikke opp!

 

Gratulerer med røykestopp! Det er en stor bragd! -Håper du slipper å slutte igjen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...