Gå til innhold

nrtre090909


Gjest nrtre090909

Anbefalte innlegg

Gjest nrtre090909

Jenta kom på termin 09.09.09 så jeg gidder ikke bytte nick, det kunne jo koste meg en kcal ekstra he he.

Vekta viser nå 113 kg etter ca en mnd med uante mengder sjokolade, brus og annett dill..... De siste dagene har jeg kuttet det ut og skal fortsette jeg er ikke motivert for å telle kcal. Så min filosofi blir 5 måltider med sunn mat, mye trim og ja et par utskeielser innimellom. Så får vi nå se da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nrtre090909

Sånn da var det gjort har meldt meg på internet kurs som starter 16.11.09. Så intill da følger jeg filosofien min, forbereder meg på og begynne kcal telling 16.11. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nrtre090909
Smart å melde seg på før juletiden :D Jeg gjorde det i fjor og gikk ned istedetfor de vanlige 2kg opp. Men merker at jeg ikke er helt motivert for det selv ennå' date=' hvis ikke kiloene er av til påske melder jeg meg på kurs igjen![/quote']

 

Ja det greieste er jo og prøve på egenhånd først, men jeg klarer det ikke :-) så før det blir for ille her i gården må noe gjøres. Jeg pleier legge på meg ca 10 kg i hver ammeperiode så jeg tør ikke vente med kurs. Kroppen min som har mye fett lagret, tenker helt omvendt og lagrer enda mer :-) rare greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som tredjegangs har vi jo begge litt erfaring fra før... Jeg går mye opp i svangerskapene, raskt ned første måneden og så stopper det opp. Må virkelig jobbe hardt for å komme ned videre. Men kursene er såpass dyre at jeg må virkelig være motivert synes jeg for å ta dem ellers er det penger ut av vinduet for min del. Og foreløpig er jeg ikke så klar. Må heller prøve å gå mye tur og spise sunt så kanskje går det alene likevel :D

Lykke til med kurset og husk alt du går ned før kurset er jo "gratis" vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nrtre090909
Ja som tredjegangs har vi jo begge litt erfaring fra før... Jeg går mye opp i svangerskapene' date=' raskt ned første måneden og så stopper det opp. Må virkelig jobbe hardt for å komme ned videre. Men kursene er såpass dyre at jeg må virkelig være motivert synes jeg for å ta dem ellers er det penger ut av vinduet for min del. Og foreløpig er jeg ikke så klar. Må heller prøve å gå mye tur og spise sunt så kanskje går det alene likevel :P

Lykke til med kurset og husk alt du går ned før kurset er jo "gratis" vektnedgang.[/quote']

 

Ja mulig det bare blir penger ut glasset her og jeg klarer å motivere meg på kurset men etterpå må jeg bare hive meg på et nytt, klarer meg ikke på egenhånd. Strategien denne gangen er å kurse seg helt til nådd 80 kg (sniker meg inn på mannens konto:-) det er jo litt hans feil og he. he

Vi får backe hverandre opp her inne kurs eller ikke kurs, vi er jo noen nå som har babyer som er like gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...