Gå til innhold

Påskemål tirsdag 17-1 :-)


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Her er det mange flinke,de fleste går ned,men noen står stille også. Jeg hadde en periode før jul,faktisk i flere uker som vekta sto bom stille.var veldig lei,og hadde nok gitt opp hadde det ikke vært for disse sidene og all positiv tilbakemelding fra dere her inne:-) Og nå endelig har vekta rørt seg riktig vei etter jul,ihvertfall forrige uke,så får jeg nå se hvordan det blir på vekta imorgen.

 

Ha en kjempefin dag alle sammen. :D

 

Klem synøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste disse vannvittige kjeksene i går, som jeg egentlig ikke liker, og hadde en blanding av dårlig samvittighet og totalt mangel på forståelse for meg selv!

-Klarte heldigvis å gjøre alvor av å sette meg på sykkelen! -Så danse programmet og reklamene på TV, mens jeg lot beina gå! -Det gjorde godt både for kropp og sjel! (Mest for selvtilliten og selvrespekten antakeligvis!)

 

Da er jeg igjen klar for en dag uten noe inntak av sukker! -Skal trene spinning i lunsjen i dag også, så da håper jeg noen gram skal renna av! Veiedag i morgen kveld!

 

Synøve; Vi har alle gode og dårlige perioder, og for å gå ned såpass mye som vi gjør etterhvert, så er kunsten å komme igjennom disse periodene! -Ingen kan forvente at 20-30-40 kilo skal renne av uten noe som helst motstand! Hver eneste kilo koster oss noe, selv om enkelte er mer gjenstridige enn andre :D

-Så ikke gi opp, alle dere som synes dette er tungt! Det kommer bedre dager, og det kan til og med komme værre, men ta ett måltid om gangen! Ønsker alle lykke til og gratulerer alle som har gått ned denne uka hittil!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra, tar dette veldig alvorlig jeg :D synes vi er en flink gjeng her inne, fortjener ros alle sammen, og som dere sier så har vi nok alle dårlige perioder der vekta står stille, sånn er det bare;( kan være vanskelig å komme seg gjennom de, men nå er vi jo flere her som støtter hverandre så da går det nok greit tenker jeg :)

Ha en fin dag alle sammen:D

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg og sambo tur med ungene. Det er ikke mer enn -2 grader men fy så kald vind, så vi var ute i kun 45 min. Deilig å være inne igjen :D det er så alright å være her inne og være sammen med dere. Det hjelper virkelig på motivasjonen!! Nå har jeg lagt om kostholdet og trent en uke og allerede nå så merker jeg at jeg har mer overskudd til ungene pluss at jeg har ikke vondt i hodet lenger (var en periode jeg hadde det nesten hver kveld)

 

Vet en del av dere har veiedag i morgen så da ønsker jeg dere lykke til!!!

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

jeg slang meg på denne gruppen i forrige uke og selv om jeg ikke er så flink til å oppdatere så leser jeg ofte. Føler at det holder meg skjerpet om kosthold og trening! :D,

Jeg veide meg i dag og har gått ned 1 kg siste uke så det er jeg jo kjempefornøyd med. Skal ned ca. 3 kg til. Men jeg vet av erfaring at mitt største problem er å holde vekten stabil. Denne uken har jeg holdt meg helt unna søtsaker , sikker derfor jeg har gått så mye ned. Vet at jeg ikke klarer å slutte helt, må ha lov til å spise litt i helgen når jeg har nådd trivselsvekt.

 

Så et spørsmål til dere: noen som har erfaring med hvordan man øker kalorimengden når man er "ferdig slanket"?

Noen som har gått på hold vekten kurs eller har egne tips??

 

Vil gjerne ikke sprette rett opp igjen i vekt denne gangen....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk det litt skeis, spiste pizza til lunsj og sei med en god porsjon rømme til middag... Også kommer jeg meg ikke ut, det blåser mye og lillepia er syk... Er ikke helt i form selv heller, huff, ingen bra dag dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet igang med trening etter julen ennå jeg, men danser en del på dansematte til Playstation- så det blir da litt trim. Og så går jeg endel. Meningen at jeg skulle trene i dag, men med hodepine og vondt i halsen kryper jeg straks ned i sofaen og der har jeg tenkt til å bli i kveld.

 

Ble enkel og usunn pizza i dag, men har ikke spist mere enn jeg kan- så da går det vel bra. Ellers så synes jeg det har gått bra hittil, men gleder meg til helgen for da kan jeg kose meg med litt godis. Merker for første gang sug etter det på lenge i dag, men får holde meg til pastillesken jeg har kjøpt meg- Lacryl som anbefales av GR.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Har hatt en tøff dag i dag, på mange måter. Altfor mye jobbing, ingen trening, kjip dag på jobben. Og mye å tenke på privaten. Matmessig har dette gått greit, ok frokost og lunsj, men droppet mellommåltid som resulterte i 3 middels pizzastykker til middag, men med masse salat. I morgen vil jeg ned til 1350 kcal igjen, gleder meg til å klare det. Tror egentlig ikke det blir noe problem for jeg skal i begravelse til en kamerat, og tankene i morgen kommer til å gå til langt viktigere ting enn mat...

 

Klem fra Jannicke som også har veiedag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg leste starten av innlegget ditt tenkte jeg "du skal se ting blir bedre i morgen!" -Men så ser jeg du skal i begravelse i morgen, og det er noe av det tristeste jeg vet om. -Iallefall hvis personen er nær eller altfor ung. Antar en kamerat av deg er altfor ung.. Håper iallefall at jobben løser seg og at du får orden på privatlivet! -Jeg og gubben har i det siste gått å hakket litt på hverandre, siden vi begge lider av søvnunderskudd! -Vi legger oss altfor sent (oi, er klokka 23.41 allerede!) og i tillegg vekker poden oss i løpet av natta! -Er det ikke diare, så er det tett nese og forkjølelse!

 

elli; ikke gi opp! I morgen er en ny dag, og du kan rette opp mye hvis du gjør det raskt!

 

Pia og mamz er så flinke så! -Ikke 10 ville hester hadde fått meg ut i snø føyka i kveld, men så har jeg allerede trent spinning, så jeg trenger ikke :D

Jewel; Kan man ikke regne trimpoeng av dans også? Må da bli litt hvis du tar litt av??

 

anneli; Jeg har (dessverre) aldri prøvd ordentlig å holde vekta etter reduskjon, men det skal jeg denne gangen. Om 15 kilo blir det hold vekten kurs! -Det jeg mener å ha plukketopp er at man skal øke med 100kalorier i uka, (dvs, hvis du spiser 1600 nå, så går du opp til 1700, neste uke, og evnt 1800 uka etter det igjen.) Hver uke veier du deg, og når du ikke lenger går ned, har du funnet ditt inntak. Som sagt mener det er teorien, men har ingen erfaring eller noe som ligner i praksis!

 

Lykke til iallefall!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...