Gå til innhold

samme mål?


Gjest bollalida

Anbefalte innlegg

Gjest bollalida

Heisann!

 

Eg er heilt ny her inne, og no har eg bestemt meg for å gå ned 27 kg, og eg SKAL klare det!! Er det noken andre som skal ned omtrent det samme. Hadde vært greit om me var fleire med omtrent samme mål, så me kan motivere kvarandre i kampen mot kiloene.

 

Litt om meg:

30 år gammel, 3 barn: 9 år, 1 år og 5 uker. La på meg ganske mye i forrige svangerskap, og da eg blei gravid igjen i februar så hadde eg ikkje rukket å ta av alt..så no sitte eg altså her med 27 kg ekstra som skal av..

 

Har hørt masse positivt om vektklubben, og har tro på at dette kan være veien for meg og gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var to tette! ;)

Jeg er 38 og har også tre barn, jenter på snart 7 år, 4 år og siste på 7 uker. Jeg skal ned 22,6kg, til 70kg som er trivselsvekten jeg hadde før jeg ble gravid første gang. Har også akkumulert noen kilo mellom hvert svangerskap men nå er det slutt på babyer så nå er målet i sikte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollalida

Ingen flere babyer på meg heller, så endelig mulig å nå målet mitt, og BLI der! 70 kg som er målet mitt også.

 

Det har fortsatt ikkje gått ei uke, og eg sliter allerede med motivasjonen. Er så travelt om dagene! Gutten min på 1 år er usedvanlig aktiv, 9 åringen trassig, og den premature jenta mi på 6 uker krever at eg vekker ho kvar 3. time for å gi ho mat. Får liksom ikkje tid til å spise. Og når eg får tid, da er eg så sliten at det blir å lage noe som er veldig raskt (ofte usunt), hive det i meg, og nyte roen eg har der og da.

Faren til ungene går for tiden på skole noen timer herfra, og driver å ukependler, så er ikkje noke hjelp å hente der i ukedagene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut ja ;) Men jeg har ikke prematurbarn og 7-åringen er nesten for "flink". Har du barnepass til ettåringen? Hvis ikke burde du få til en trilleavtale med noen småjenter eller gutter i nabolaget på dagen så du får litt tid for deg selv og småen midt på dagen. Jeg pleier å være mest sliten rundt middagstid og da legger jeg meg i senga og ammer. Rolig og fredelig og om ungene leker litt alene så går det greit, og mens jeg hviler kommer melka lettere til babyen også, deilig liten halvtime!

Håper du har litt nettverk rundt deg som kan hjelpe til siden du er mye alene. Mannen min jobber turnus så det er ofte alenekvelder på meg også og leggetid kan være en utfordring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikkje masse tid til ¨være her inne heller for tida.

Har trillepike til han på 1 år, så får litt avlastning fra han et par dager i uka. Synes forøvrig det begynner å gå litt bedre nå. Begynner å få litt mere rutiner på ting, ogdermed også litt mere overskudd. Har fått meg søskenvogn, så nå er det ingen unskyldning at eg ikkje kommer meg ut med begge de to små samtidig:)

 

Begynner med ny frisk i dag, og har fått skrevet ned alle målene mine. Tenkte å skrive de her hver uke. tror det kan være med å gi meg litt motivasjon til å kare meg nedover i vekt:)

 

Mål 16.11.2009:

 

Midje: 94 cm

Hofter: 114 cm

Rompe: 124 cm

Lår: 70 cm

Armer: 31 cm

 

Ser virkelig kor ille det er når eg får det ned på papiret sånn!! Er jo større rundt låra nå enn eg normalt sett er rundt magen! NEI!! Nå skal det bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...