Gå til innhold

for mye hud på magen


Gjest maartje
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, håper det noen som kan hjelpe meg.

Har tenkt å gå ned 40 kg. Første mål er 10kg før 1. januar 2006.

Har sett mye horror-bilder fra mennesker som har gått ned mye. Jeg mener de som har slanket seg, men har da for mye hud etterpå, spesielt på magen. Og trenger da operasjon.

Siden jeg allerede har en 'henge-mage' er jeg veldig red for dette. Er det noe spesielt jeg kan gjøre for å unngå dette?

 

Hilsen, Maartje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline

HVor gammel er du? Kjenner en som veide godt over 150 kg, og alt var på magen nesten. Det er der gutter flest legger det overflødige fettet. Men han har tatt en "slankeoprasjon". Han fylte 30 i år, og legen informerte om at når du er mellom 20 og 30 -35 år, så er det småe sjanser for overflødig hud. Siden "huden" er såpass ung enda klarer den å "trekke" seg sammen. Men det er også viktig og ikke miste for mye for fort.

 

Er jo så klart ikke lege, men det var dette vennen min fikk høre da han gjennomgikk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåveispiken

har selv hatt ett kjempe problem med løs hud på mage.har to barn,og med begge hadde jeg diiiiger mage,og sistemann la jeg på meg 30 kg.trener masse og hadde aldri greid å trene bort det jeg hadde.ingen som så meg med klær kunne sjønne prooblemet mitt,men huden var godt dyttet nedi buksen.dette var ene og alene mitt problem,tok mot til meg og konfronterte fast legen min for å høre råd.huden min var så strukket at den ikke ville bli noe strammere av trening eller elektriske aparater:har prøvd masse!så for ett år siden tok jeg mageplastikk!magen har fortsatt strekkmerker men den er helt flat og stram,endelig kommer den til rette og jeg kan gå i bikini igjen.er knall fornøyd.arr fra hofte til hofte,som ser ut som trusestrikken bare har vært der.jeg fikk ikke dekket noen kostnader,men henger huden mere enn 2cm kan man få det dekket.hadde gjort det igjenn uten å blunke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for deres svar. Er 32 år så sjansen for at det går bra se greit ut. Ellers tror jeg at det bare er å vente og ser hva skjer. Har justert litt de 10 kg. Satser på 2,5 kg per måned og har begynt med spinning og pilates trening. Dette må gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...