Gå til innhold

Hva slags pålegg spiser dere?


Gjest slankemammaen

Anbefalte innlegg

Gjest slankemammaen

Jeg trenger tips til pålegg som er sunt og ikke minst godt! Jeg er et ekstremt vanemenneske som fort henger meg opp i en ting, og dermed blir ekstremt fort lei! Trenger å kunne variere litt, men jeg er ny i dette gamet og vet ikke helt hva jeg kan spise. Foreløbig går det i lett philadelphia-ost med kyllingpålegg og agurk/paprika. Men vil gjerne ha fler tips! Hva spiser du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- fiskepudding i skiver

- egg og kaviar

- lett eplemos, cottage cheese og kanel

- lettere rekesalt + skinke (endel kcal i rekesalaten, men sunt fett!)

- leverpostei med rødbeter/sylteagurk

- makrell i tomat

 

jeg merker at jo mer pålegg jeg har på skiva, jo mer mett føler jeg meg! så en liten skive ost på skiva er liksom ikke helt tingen for meg.. håper noen av tipsene kan komme til hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- makrell i tomat (bytter litt på merkene, forskjellig smak, så blir man ikke lei!)

- sunnere kaviar med agurk og tomat

- kokt skinke eller kylling naturell og vita hjertego' lett majones

- cottage cheese og syltetøy jordbær/bringebær uten tilsatt sukker

- avokado og tomat

- fiskepudding og ketchup

- kyllingpostei

- stabbur-laks

 

Veldig ofte er det godt med sukkererter, tomater, agurk, salatbladet osv. eller noe grønnsaker ved siden av! :D

 

-innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankemammaen

Tusen takk for svar! Mange gode tips her, ja:)

Ser dere spiser majones også, faktisk, jeg hadde tenkt at jeg må holde meg unna alt sånt, men det er vel gjerne greit med et tynt lag på brødskiva?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er veldig bevist med hva jeg spiser og har dermed kommet frem til noen gode og magre pålegg. I tillegg spiser jeg kun knekkebrød, ikke brød :D

 

- TINE prim letter

- Leverpostei

- Makrell i tomat

- Kvali skivet ost med forskjeldige smaker. Liker ost / skinke best - denne har kunn ca 40 kcal per osteskive :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest spinning

Go` og mager servelat med litt rekesalat

Peppermakrell

litt kaviar med lett gulost

tynt lag med honning, eventulet med lett gulost

Eller så kan man vell spise det meste, kommer bare ann på mengden.

Spiser og litt brie ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette0225

Spiser veldig lite brødmatkarbs. Men da jeg spiser det brukes mye egg i forskjellige former (kokt, stekt, eggerøre eller råe, da drikkes dem), hamburgerrygg, magerost (skinke, bacon, naturell), cottage cheese :D Det meste har jeg på agurk, paprika og salat. Mye grønnsaker, mmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...