Gå til innhold

Bryllup sommeren 2011


Gjest gumselund

Anbefalte innlegg

Jeg tror mange har det som det. Jeg hadde det slik i begynnelsen etter fødselen av min datter. Men så bestemte jeg meg for å klare det med vanlig kosthold og mosjon, altså Grete Roede, og har siden bare gått nedover.

 

Synest du er flink jeg!! Har heller ikke vært på treningsstudio på mange måneder, og er ikke kommet meg dit ennå.. jeg burde absolut gjøre det for min egen del. Vil jo føle meg som den fineste i verden på min store dag :-) Men jeg jobber mot målet, og det er det viktigste, å ikke gi opp!

 

Kjolen min er bestilt og målene er tatt. Det var grusomt først, men nå som det er gjort er det en lettelse. Da har jeg noe å jobbe mot. Prøving av kjolen min er 30.april. 6uker før jeg gifter meg.

 

Gleder meg stort. 4mnd igjen i dag til jeg er fru Persson :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei og grattis til alle som skal gifte seg!! :)

Om noen trenger brudekjoler så kan dere ta kontakt med meg :)

Har startet en tråd her så om noen er interessert så titt innom den da vel! :)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest chanel77

Hei!

 

Jeg skal gifte meg i august og skal ned i vekt for å føle meg som en prinsesse på min store dag. Jeg fikk en datter i mai og sliter veldig med å ta av meg svangerskapsvekten + at jeg i tillegg hadde noen kg for mye da jeg ble gravid.

 

Tenkte jeg skulle slenge meg på her mye for å få motivasjon og for å kanskje få litt støtte under veis. Råd er også velkomne.

 

Jeg er en person som bare ikke klarer å trene. Jeg går gjerne lange turer i hyggelig lag, men kommer meg aldri på trenings senteret. Har sagt opp medlemskapet da jeg har vært støttemedlem i alt for mange år.

 

Håper det er litt liv på forumet her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg skal gifte meg 10.september! :-)

Vi bestemte oss litt brått her for et par uker siden, så nå må det supereffektiv slanking til!! Sånn som jeg ser ut nå blir jeg kvalm av meg selv-og det er jo ikke sånn man vil at følelsene skal være på bryllupsdagen sin!

 

Veier nå 79kg og er 160 cm.. Hadde hatt mest lyst å komme meg ned på 65kg, tror ikke det er reelt å klare mer enn det...Er litt usikker på om det er reelt også?

I dag har jeg trent på tredemølle (intervall med jogging-for første gang i mitt liv!!), litt roing og 30 min styrke. Er ikke så glad i trening i sal..

 

Hvordan står det til med dere andre bruder her inne da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...