Gå til innhold

Nok en gang


Gjest ninis

Anbefalte innlegg

Lykke til ninis! Jeg er nærmere 40 enn 30 år' date=' og like mange kg bør forsvinne fra meg også :-/ Starter du på kurs nå?[/quote']

 

Hei Ekorn.

Jeg har ikke kommet helt igang ennå. Venter til mandag (he he) Har ikke helt bestemt meg på kurs. Det må bli nettkurs isåfall da det ikke er noen som driver med dette hvor jeg bor. Vet ikke om jeg klarer det da. Men noe MÅ gjøres. Hva med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt det samme her også. Er for lang unna til vanlige kurs, desverre, for det kunne jeg tenkt meg. Har prøvd nettkurs 2 ganger, det gikk bra første gangen, men jeg sklei ut siste gangen. Fant ut at det ble for dyrt nå. Men jeg har jo teorien i hodet, surfer på oppskrifter og bruker sidene her. Og jeg skal bli flinkere å trene. Har 2 trimapparat i huset, så har jo ingen unnskyldning.

 

Ellers har jeg som sagt oppfølgning fra lege (men det er så utrolig flaut!!!), så jeg utsetter de timene i det lengste... Men siden jeg må tilbake til ham, er det en motivasjon i seg selv også. Jeg må gå ned i vekt, helst masse, før jeg skal dit igjen. Jeg vil føle meg som en taper, elendig, om jeg ikke gjør det.

 

Jeg synes det er utrolig flaut å være så stor. Så nå er det nok.

 

I morgen skal jeg trimme skikkelig! Enn du? Kom du igang i går? Hvordan trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Midt i de tredve her, fortsatt mange kg som skal av og går ikke kurs nå. Synes disse sidene er motiverende da :) Spesielt moro nå på nyåret når det er så mange aktive her inne!!!

 

Vi tar kampen! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40-årsdagen nærmer seg faretruende (nærmere bestemt i slutten av april), og kiloene har ynglet de siste par årene. Ønsker å ta av ca 30 kg. Alle sier dessuten at det blir vanskeligere med alderen, så det er på høy tid å ta grep! ;-)

 

I første omgang har jeg meldt meg på et GR Aktiv-kurs, som starter nå til uka. Har slanket meg før også (på egen hånd), men dette er mitt første kurs, så det blir spennende. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...