Gå til innhold

Oppgjørets time!


Gjest viccy

Anbefalte innlegg

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Vil bare si at jeg lever....... I allefall fysisk!

Har ikke vært her på flere uker, men skal komme tilbake igjen. En av de første kveldene skal jeg lese gjennom innleggene deres og skrive litt om hvordan ting er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt mye på deg, og på hvorfor du plutselig forsvant fra tråden. Har vært litt bekymret for om det hadde skjedd noe med deg eller familien. Håper det er en annen forklaring:-)

 

Vi trenger deg her inne:-) Ihvertfall jeg!!

 

Gjennomførte du forresten sentrumsløpet i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke orket lese gjennom innleggene deres enda...... Men håper det går bra med alle sammen!

 

Har skjedd ting her hos meg som gjør at fokus overhodet ikke er på kropp, slanking osv. Det virker helt meningsløst nå! Jeg er sykemeldt en stund framover og har som mål og klare å komme meg mer ut for frisk luft. Jeg må tenke litt gjennom hvor mye jeg ønsker å skrive her inne. Både fordi jeg ikke vil bli gjenkjent og fordi dette er veldig privat.

 

Takk for at du har tenkt på meg, Mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt deg en altfor lang PM med litt nærmere detaljer, men alt i alt, så går det bra:-) Og det tror jeg det gjør med resten av gjengen også:-)

 

Skjønner at kropp og slanking virker meningsløst når andre ting skjer, og jeg vet jo ingenting om hva som har skjedd, kan jo bare bruke fantasien min:-) Jeg har til nå vært forskånet for ordentlige tøffe ting, men merker at jeg er bedre rustet til å takle livsutfordringer hvis jeg har et godt forhold til kroppen og formen min.

 

Du deler kun det du har lyst til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hei hei

 

fint a se at du er i live Viccy..haaper ting vil ordne seg sa raskt som mulig for deg!

 

Selv har jeg ikke vaert noe saerlig kompis med slankingen, siden jeg drar paa tur paa lordag... De har visst en crosstrainer og trimsykkel i huset de har leid, sa vurderer aa ta med meg skoene! Vi faar se!

 

I morgen er det Queens Day her nede sa det er full fest over hele landet fra morgen til kveld. Skal i parken, hoere paa band og ta meg en pils tenker jeg.

Ikke sa mye, siden vi drar lordag formiddag, kjedelig aa sitte pa et fly aa vaere i darlig form pga alkoholinntak.

 

Jeg og sambo har gjort en klar avtale pa at nar vi kommer tilbake er det seriost vekk med flesket. Da er det ikke noen grunn til at vi ikke skal trimme, og motivasjonen boer vaere der igjen.

 

Vi snakkes kanskje ikke foer om over 1 uke da, siden det er lang dag i morgen osv !! Lykke til i disse dagene, sa kommer jeg tilbake med brask og bram :D

 

Hade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, Karamella:-) Og kom tilbake med ny energi og lyst til å gjøre noe med de siste kiloene!!

 

Jeg har fått meg en slankevenn IRL:-) Jeg har jo faktisk gått ned nesten 20 kilo, så nå tør folk å kommentere det. Jeg har begynt å være ærlig og si at jeg har bevist gjort noe med det. Ei vennine som har likt utgangspunkt som meg har slengt seg på, og det motiverer å ha henne å sammenligne seg med. Jeg hadde tatt en kake på kafé istad hvis ikke hun hadde vært der:-)

 

Pluss at det hjelper å ha noen til å se kroppen min på en annen måte. Jeg er fremdeles ganske kraftig inni mitt hode, men jeg ser ikke på henne som kraftig. Når jeg fikk målene hennes, ble jeg litt overrasket. Hun har større lår og armer enn meg, og jeg synes ikke at hennes ser store ut i det hele tatt. Men jeg ser selvfølgelig at hun ikke tar skade av å gå ned 7 kg:-) Det er fremdeles endel fett på meg, men speilbildet er ikke like avskrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har byttet veiedager til mandager, så skal jeg ha litt kontrollveiing på fredager:-) Idag var vekta på stillstand, har ikke gått opp eller ned. Ikke sånn superfornøyd med den. Tror forrige helg har litt av skylda. Jeg er motivert for å vise måtehold ikveld på fest:-)

 

Nå skal jeg straks ut i finværet! God helg, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kontrollveie jeg også, Mai. Har liksom blitt en vane dette med å veie seg på fredag! Hadde gått ned 500 g. siden fredag, men vil ikke registrere før til mandag. Kanskje jeg kan klare å holde meg litt i skinnet i hælja ;)

 

Koslig å se livstegn fra deg igjen, Viccy:)

 

God tur til deg Karamella!!!

 

Nå er det jogging som står på programmet. Frister ikke, men vet at det blir så deilig etterpå :D

 

God hælj, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her med en smule vondter i kroppen etter en kjempefest igår. Det ble en veldig vellykket kveld!! Jeg var så fornøyd når jeg dro, jeg hadde på meg en bukse som jeg ikke hadde brukt på mange år:-) Hurra, hurra!! Med et belte som jeg kjøpte på tilbud for flere år siden for å oppdage at det ikke passet -før nå.

 

Jeg spiste litt mye mat, men ikke enormt mye:-) Snacksen og alkoholen ble litt mer enn den burde, der røyk hele kosemerkebudsjettet for i år... Plutselig hadde jeg spist en skål med cashewnøtter, opps. Det var nesten verdt det, det er lenge siden forrige fest!

 

Jeg begynner å forstå at jeg ikke er så flink som jeg tror. Her skal det settes igang med et regime som ikke tillater sånne utskeielser, de siste 7 skal av:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 500 g. siden sist jeg registrerte vekt her inne! Ikke veldig førnøyd, men ned er ned....

 

Har gått to lange turer med barnevogn i hælja, og fått endel trimpoeng ;)

 

I dag tenkte jeg bare slappe av og nyte sola før jeg skal på jobb i ettermiddag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka hopper jeg bare elegant over, fra stillstand på fredag til +2,8 kg i dag. Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte her jeg sitter. Uten å gå nærmere inn på det, så ble det en helg med utskeielser igjen. På lørdag var jeg så nøden, så jeg gikk over til naboen etter sjokolade:D

 

Jeg skylder på mensen kommer, salt mat igår og for mye mat i helga. Begynner å bli dritlei av meg selv, og denne to skritt fram, og 1,5 tilbake.

 

Har ikke noe valg enn komme meg over dette tilbakeslaget, og fortsette. Gud, jeg er lei av slanking og utskeielsene mine. Dette hadde vært så deilig å komme på neste trinn; hold vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff- så trasig da, Mai!! Men du får bare reise deg igjen! Dette skal vi klare ;)

 

Jeg gleder meg også til jeg kommer til HOLD VEKTEN. Da tenker jeg lissom at man kan kose seg litt oftere, bare man er flink til å lee seg deretter! Trur lissom det skal være så lett å holde vekta, men vet jo av erfaring at det er det som kan være det vanskeligste....

 

Mai: jeg ser at vi to har like langt igjen til vi når målet vårt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så godtesyk at jeg holder på å gå amok!! Jeg har jo ikke sliti med sug i det hele tatt, ikke på denne måten. Lurer på om det er den nye prevensjonsmetoden vår som gjør meg helt gal etter sukker/fett og ikke så gal etter noe annet??? Istad var jeg ute og kjørte, og jeg svingte ned på parkeringsplassen til Meny (stor plakat med tilbud på smågodt, og jeg skulle bare ha 3 biter, jada). Kom til fornuft og svingte ut, nå angrer jeg!!! Det er like før jeg kjører ut igjen.

 

Men jeg har til nå spist bra idag, og gått tur i nesten 2 timer i snøværet:-) Så egentlig en bra dag, hadde jeg ikke sittet her og vært helt gal inni meg. Motivasjonen min er så på lavmål nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink du var som kom til fornuft, Mai ;) Du kommer ikke til og angre på det i morra! Men jeg må si jeg er litt godtesjuk om dagen jeg også! Så fort jeg har gått for lenge uten mat, så snoker jeg rundt!!! Men jeg takker knekkebrøda mine for at jeg klarer å holde blodsukkeret stabilt- så stort sett går det greit.... Har du forresten prøvd å lage de?? La ut oppskrifta for en god stund siden. De er veldig gode- og sunne :D:)

 

Nå har jeg akkurat kommet inn etter en joggetur- er kjempefornøyd med meg skjøl!! Også har jeg brukt rockeringen i en halvtime etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtesuget mitt har vært mye bedre idag:-)

 

Idag har det vært strålende sol og vi har grillet ute for første gang! Jeg lagde hjemmelaget potetsalat med kesam og naturellyoghurt:-) Det ble utrolig godt!! Sterk kontrast til igår med snø, storm i vindkastene og stearinlys inne.

 

Har også gått en lang tur idag. Nå SKAL det ryddes i de skapene som jeg snakket om før påske (og et par ganger etter det).

 

PS! Har ennå ikke somlet meg til å lage de snekkisene.. Kanskje jeg skulle prøvd å være litt husmor i helgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fantastisk dag i solen idag:D Jeg har gått masse, bare gikk og gikk, plutselig hadde jeg gått 1,5 mil!! Så nå sitter jeg velfortjent (i mine øyne) i sofaen med pepsi max'en:D

 

Jeg har kikket tilbake på tråden her, og ser at jeg etter nesten samtlige helger sier at jeg har fråtset/sprekket i helga. Flink i uka, men det hjelper ikke når jeg er elendig i helgene. Nå er det full fokus på helgene, så blir forhåpentligvis snart litt fart i sakene eller mer korrekt FETTET!!

 

Ha en riktig god helg, jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ned 20 kg. Mai :D Utrulig bra!!!

 

Kontrollveide jeg også i dag, og blei veldig skuffa ;) Har stått helt stille siden mandag... Også jeg som har vært så flink til enten å gå tur eller jogge hver dag denne uka!!! Synes jeg går mest ned de ukene jeg har vært dårlig på å trene, jeg. Hmmm.... Skal ikke slutte å trene fordet, altså :)

 

Har også kosa meg med pepsi max til middag i dag! Det er så godt!

 

God hælj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firsttime

Dere er flinke!!

Gratulerer med ned 20 Mai, det er vanvittig bra!!

Nyt følelsen av en lettere kropp og husk hele tiden på hvordan den tunge kroppen føltes!!

Åhh, jeg misunner deg!!

NYT NYT NYT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter:-) Det var veldig deilig å se, men det er fremdeles 6,8 kg igjen, og med den farta mi, så blir det over et halvt år.. Men nå skal det bli andre boller:D

 

Helga har vært bra! Fredag var helt perfekt i forhold til Grete Roede, lørdag var bra helt til jentefesten (litt mange drinker og litt mye potetgull), men synes det er ok siden det var en ordentlig fest. Idag har vi vært i bursdag, så det ble ett kakestykke, men det er også lov i mine øyne. Resten av dagen idag har jeg vært flink, og vi fikk sunn middag hvor jeg ikke forsynte meg med de fete tingene.

 

Jeg er ihvertfall fornøyd med min egen innsats i helga:-) Selv om jeg kunne vært litt mer aktiv..

 

Er spent på veiedagen imorgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har hatt en fin hælj med tanke på mat og trim! Jogga på fredag og i dag, og gikk tur i en og en halv time i går. Kjenner nesten ikke meg skjøl igjen- for plutselig LIKER jeg og jogge!!! Hva skjer?? Har fått 16,3 trimpoeng denne uka, og er kjempe fornøyd med det ;)

 

Ellers har jeg jobba i hælja, og det har derfor vært litt lettere å holde seg i skinnet ift. godteri!

 

Kjenner jeg er litt spent på veiing i morra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...