Gå til innhold

Påskemål torsdag 19-1 :-)


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. idag må jeg nok ut og måke snø,men det er jo trim det også..for her laver det ned,de har vel meldt 30 cm..er ikke så glad i vinteren,liker meg best på bar bakke jeg:-( men det er moro for unga da..

Har fri idag så får vel gjøre litt... :)

 

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
God morgen alle sammen. idag må jeg nok ut og måke snø' date='men det er jo trim det også..for her laver det ned,de har vel meldt 30 cm..er ikke så glad i vinteren,liker meg best på bar bakke jeg:-( men det er moro for unga da..

Har fri idag så får vel gjøre litt... :)

 

 

Ha en fin dag alle sammen.[/quote']

 

 

Hvor heldig du er som har snø. Her er det storm og blankis. Skulle gjerne hatt snø, for jeg elsker lange skiturer i marka. Blir litt lite trim på meg nå som været er så leit - det er 5 mil til nærmeste treningsstudio :) , så det blir ikke noe alternativ.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
God morgen alle sammen. idag må jeg nok ut og måke snø' date='men det er jo trim det også..for her laver det ned,de har vel meldt 30 cm..er ikke så glad i vinteren,liker meg best på bar bakke jeg:-( men det er moro for unga da..

Har fri idag så får vel gjøre litt... :)

 

 

Ha en fin dag alle sammen.[/quote']

 

 

Hvor heldig du er som har snø. Her er det storm og blankis. Skulle gjerne hatt snø, for jeg elsker lange skiturer i marka.

Blir litt lite trim på meg nå som været er så leit - det er 5 mil til nærmeste treningsstudio :) , så det blir ikke noe alternativ.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-For her laver det også ned! Har på meg langt skjørt i dag, og det samlet seg mengder av snø under det på vei til jobben. (og det var til bilen, levere barn og fra bilen bare!)

 

Jeg målte midjen min i dag morges, og den har utrolignok gått ned 4 cm på litt over 1 uke! Jeg ser i speilet av jeg ser slankere ut og de etterhvert altfor store klærne sitter enda løsere! (Har kjøpt en ny bukse og noen skjørt, men vil ikke kjøpe mer før jeg er helt nede der jeg skal være!) Jeg trente endel pilates i helga, og skal tene det igjen i kveld! -De sier på DVD'en at dette virkelig skal fikse på formene, men jeg hadde aldri trodd på en så stor effekt på så kort tid!

-Sikkert litt annet som spiller inn, men jeg er iallefall veldig fornøyd med dette!

 

Hvis det ikke blir for kaldt så blir det aking med knøttet i helga! -Finfin trim det også! (han blir jo trukket oppover bakkene hele tiden!)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er fint med snø. men er ikke så glad i og gå på ski,men synes det er gøy og ake da:-)

Så bra cam cam 4 cm,det er jo veldig bra på en uke. synes cm står helt stille her,men det kommer vel. :) jeg har også fått en pilates dvd,tenkte jeg skulle se på den ikveld.. Har spinningsykkel,men er litt lei det. så det skal bli godt med litt forandring.

 

ha en fortstt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hei,hei.

Her blir det husarbeid som blir trimmen i dag.Nekter å gå ut.Sterk vind og blankis her-huttetu.Skulle gjerne hatt litt av snøen deres jeg også:)

Planlegger litt middag.Vi er glad i grateng.Tenkte jeg kunne prøve med saus utn smør og kalkunpølse.Da blir den jo mye magrere.:)

Ha en fin fin dag alle mine "slankevenner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Her i Bergen er det snø, regn og vind,,, herlig kombinasjon,,, Så denne tøtta tar dagens treningsøkt ved hjelp av husarbeide, og det er ikke reint lite som trengs å gjøres heller, så kaloriene skal få bein å løpe på!

Ha en strålende dag alle dere flinke slankevenner!

 

Klem Jannicke

 

 

-Det er bedre å være taus -og bli ansett som en durian, enn å snakke -og bevise at man er det-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snør det også litt i dag, er ikke så glad i snø, men heller det enn all den isen.

Tror trimmen min i dag blir husarbeid også, skal både vaske, stryke gardiner og henge opp på både stue og kjøkken, blir trim av det vet dere :)

CamCam: 4 cm da, så herlig...morsomt med resultater :)

Jannicke: Fint vekttap i går, du har jo tatt av masse du nå, så målet ditt er nær:)

 

Ha en fin dag alle sammen, med eller uten snø :)

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye fristende å gå ut i dette været her, nei! Trening har det heller ikke blitt noe av denne uken, vært i dårlig form og småforkjøla. Men neste uke skal jeg begynne å trene igjen for fullt. Har egentlig ikke noe problem med å gå på trening, det er bare å komme seg igang igjen. Etter en hektisk førjulstid og julen har det blitt minimalt med trening, kanskje en gang i uken før jul, men etter jul har jeg ennå ikke vært på Sats. Men har den fine dansematten til Playstation som jeg benytter meg av så fort jeg har sjansen. Bruker pulsklokken min samtidig, så jeg ser effekten av danseøkten. Er motiverende det. Har danset minst 2 ganger i uken etter jul, og regner det i grunnen som trim- så trenger kanskje ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ennå ikke har kommet igang med treningen etter en hektisk periode.

 

Tiden går så utrolig fort, har snart min tredje veiing etter jul... Jeg bytter veiedag til tirsdag igjen, hadde det før jul, og det fungerer bedre for meg. Men etter jeg har gått ned 1,5 kg på to uker er det stor mulighet for at jeg kommer til å stå stille denne uken. Klarer maks å gå ned 0,5 kg på en uke... Har vært flink denne uka, kanskje spist litt for mye salt mat?! Helgen er rett rundt hjørnet, og jeg VIL gå ned denne uka også! Ble langt innlegg dette i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.. Det er noen dager siden jeg har vært inne på sidene her.. Har hatt det litt for hektisk. Denne uken begynte med at jeg hadde gått ned 1 kg siden forrige uke. Mandag gikk veldig bra, så kom tirsdag og en enorm sult trang og lyst på noe godt på kvelden. Jeg klarte ikke motstå så jeg spiste en god del mat på kvelden.. Onsdag klarte jeg meg bra og trente 1 time. I dag har jeg skeiet ut med is og diverse.. Klarte ikke motstå :) Jeg venter "besøk" til uka så det skyldes vel det. Kjenner også at jeg har endel vann i kroppen. Snøen har lavet ned her også og jeg har vært ute i snøen med akebrett (jobber i barnehage). Får skjerpe meg i morgen igjen og ta i litt ekstra med ungene på jobben i morgen, og påta meg å dra de på akebrettet.. Mye ekstra trim der ja : )

Så vi som har snø får gå ut med ungene og dere med storm og blankis får prøve å trimme innendørs ! Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...