Gå til innhold

Ned 8-10 kg utover 2010


Gjest Hemulen

Anbefalte innlegg

Gjest HildeAstrid

Det har gått fint i 7 daga med 3 pulvermåltider og 2 vanlige. Er en smule sulten, men det går bra. 3 dager til og så blir det 1 uke med kun 1 pulverserstatning pr dag.

 

Spent på vekta. Litt for lite trening grunnet mye jobb og mange møter. Skal kjøpe ny sykkel snart - det blir bra.

 

Nå er det bare 1 arbeidsdag igjen og så 5 dager fri. Nydelig.

 

Stå på jenter!!

 

Hulsen Hilde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Ja, skal bli herlig med fem dager fri! Gleder meg til forhåpentligvis solrike dager på hytten :-) Du er flink du Hilde - blir nok resultater av dette :-)

 

Jeg er sånn passe flink om dagene. Sliter med vond rygg, så det blir ikke så mye trening som jeg ønsker.

 

Ha en fin langhelg, alle sammen :-)

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Denne uka ble det stillstand - greit nok :) Igår ble det sykkeltur på 2,3 mil og sist lørdag den 8. mai ble det 4 mil. Imorgen er planen å sykle et familieritt på 5 mil, men det er veldig væravhengig. Er ikke spådd så veldig bra. Jeg har ikke tid/mulighet til å bli syk, skal opp i muntlig gruppeeksamen den 20 ;) Så vi får se, hvis ikke får vi ta det igjen. Må ha noen mil i beina, skal jo sykle Hamar-Oslo 13 mil den 26. juni

 

Nå har jeg også tatt langhelg, tilbringes på campingvogna. Skal/må lese masse faglitteratur til eksamen, greit å være her for her er det ingenting annet å gjøre.

 

Kos dere alle sammen i helgen (spent å høre resultatet ditt Hilde) :)

 

Vårhilsen fra Heidi :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Hurra 2,1 kg ned siste uke. Det føles fantastisk. Håper virkelig dette er "kickstarten" jeg trenger for å få fart på vektnedgangen.

 

Søndag starter en uke der jeg kun erstatter 1 måltid med pulver.

 

 

Vi har forresten supert vær her nord. I dag blir det hagearbeid og en trimtur i marka. Deilig.

 

 

Ønsker alle ei flott helg og 17.mai. Husk; vi skal kose oss litt vi også :-)

 

 

Klem fra Hilde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Da ble det en runde på 5 mil igår :)

 

Ønsker dere alle enn riktig fin 17. mai. I Oslo er det spådd regn, så det blir nok innekos med barenetog på TV og champagne sammen med mine foreldre for min del. Skal også kose oss med rømmegrøt og spekemat, noe det er veeeeldig sjeldent jeg spiser og lenge siden jeg har spist. Jeg skal bake bløtkake, men skal bruke sukrin og Menkomel fløte til kremen ;)

 

Stor maiklem fra

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her har alle fridagene i mai satt sine spor... Har gått opp ett kilo og er nå 75. Ikke det minste rart. Jeg har ikke nektet med selv noe i det siste.

 

Full skjerpings!!

 

Ser jo at dere andre holder koken og er kjempeflinke :-) Blir nesten fristet til å bestille meg en pulverkur, Hilde Astrid.

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Heisan

 

Det går fortsatt fint med pulverinntaket. Spiser mye mindre nå enn før. Vekta hadde ingen endring denne gang, men tror det har sammenheng med ny vekt. Er på hytta i helga.

 

Føler med lettere og får kommentarer for det. Veldig hyggelig. Når er det bare å få fart på trimminga. Vil veldig gjerne trimme hver dag og blir litt sur når jeg ikke får det til. Føler meg lat... Det står ikke på lysten, men på grunn av hektisk program må trimmen ålanlegges nøye. Tror jeg må "bite i det sure eplet" og ta morran til hjelp. Blir tungt - er B menneske.

 

Koser meg med vin i helgene, men egentlig lite snop etc. Vi får tenke som en god venninne av meg:

 

"Jeg lever gangske kjedelig i matveien i uka og koser meg i helgene"

 

Fortsatt god pinse alle sammen. Vi er da blitt lettere siden nyttår iallefall :-)

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, du må jo stå litt stille du også, Hilde Astrid! KJekt å få positive kommentarer :-)

 

Jeg har begynt uken bra. I går var jeg på trening og sanket inn 2,2 trimpoeng! Herlig følelse! Har også registrert matinntaket, og havnet på ca 1500 i går, og skal gjøre det samme i dag!

 

Ha en fin kveld! Nå skal jeg skrive ferdig eksamensoppgaven min, og så tømme reolen for bøker osv. Vi skal male stuen i helgen!

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perlemoren

Har vært en del vekke herfra, mye bortreist og travle dager. Gikk på en skikkelig sprekk i langhelgen/17. mai, men er nå sakte på vei nedover igjen. Det er vanskelig å holde seg når det blir satt herlig mat på bordet og alle gasser seg kveld etter kveld!

 

Nå er jeg igang igjen med spinning, så jeg håper at det vil gjøre susen på forbrenningen.

Er litt tvilsomt om jeg når 70 før ferien i juli, er 73,4 denne uken, men jeg gjør så mye jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på Perlemoren! Jeg er også i gang med spinning igjen! Har trent lite pga dårlig rygg noen uker, og så har jeg hatt det sååå travelt noen uker med eksamen og oppussing, men i går var jeg på spinning. Det var deillig!

 

Etter en uke i rot og kaos, maling og maskeringsteip, har no stue, kjøkken og gang blitt egghvit og alle vindus og dørlister det samme. Det har blitt sååå fint, og i morgen kan jeg rydde på plass møbler og diverse :-)

 

Tenk nå er det snart sommerferie! Skal stå på nå, har lyst å klare to kilo til før ferien 1. juli. Er nå 75 kg....

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Godt og se at dere er her:-)har hatt en veldig slapp periode, men er godt igang igjen... så her er det bare og stå på. Dere er så flinke alle sammen.

stoooooooooooor klem synøve.

 

ps.veier meg torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei!

Her er det stille for tiden... Sommerferie?

 

Jeg har nå ferie til skolen begynner igjen, og har fokus på å holde vekten. Er nå ca 74 kg, og satser på å ta av de siste fire til høsten. Sommeren skal brukes til trening og avslapning - hånd i hånd! Håper dere har det fint!

 

Stikker nok innom forumet i blant, men skal prøve å ta litt ferie fra slankeprosjektet.

 

God sommer, alle sammen :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest HildeAstrid

Hei alle sammen.

 

Tenkte det var påtide å bli litt aktiv her igjen. Veier meg fredag så får vi se.

 

Ha en fortsatt fin sommer :-)

 

 

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modell73

Hei!

Jeg er ny her inne og har tenkt å gå ned 6 kg til september og helst et par til i løpet av året. Ser at tråden deres har vart en stund, men siden det er ferietid og kanskje litt dødt her inne, så fikk jeg lyst til å slenge meg på en gammel tråd fremfor å starte en selv.

Veier 86 kg og vil helst i underkant av 80. Har fått 3 barn (minste på 4) og synes det er på tide å finne tilbake til formen.

OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Velkommen til tråden!!

 

Ja vi er en gjeng som har holdt på i flere år faktisk. Det er nok stille i ferietia, men flere kommer vel etterhvert.

 

Lykke til :-)

 

Tips; bruk dagboka flittig. jeg har veiedag fredager.

 

 

Hilsen Hilde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modell73

Takk for tipset! Jeg skal i hvertfall bruke dagboka til å telle trimpoeng.

Etter diverse kurs tidligere vet jeg sånn omtrentlig om kcal men jeg synes jeg blir litt småtullete av tellinga. Men blir det lite nedgang, må jeg skjerpe tellinga!

I dag kjøpte jeg forresten en brullupskjole som mangler noen cm i ryggen for at jeg skal få den igjen - så da er det full skjerpings til bryllupet i september.

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hallo, hallo! Så kjekt at det er litt aktivitet på denne tråden, da! Jeg har slengt meg på en annen tråd, for her har det vært helt dødt i månedsvis!

 

Jeg har veiedag og fredager nå, så i morgen skal jeg til pers... Hadde utgangsvekt på 76,3 kg forrige fredag. har lagt på meg ca to kg i sommer, så nå skal de av, pluss noen til!

 

Dere da???

 

Kaika ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kaika, jeg er også med på ett par andre tråder, men koselig vis vi holder litt liv her også:-) jeg har fortsatt veiedag torsdager, og jeg har ferie en uke til. men torsdag 19 skal jeg på vekta, så det blir spennende og se. har også meldt meg på internett kurs, trenger ekstra dra hjelp;)

har hoppet på en tråd som heter slankekrigen;)

lykke til med veiingen idag:-)

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Synøve! Jeg hadde gått ned 0,7 kg og er strålende fornøyd! Håper det forsetter sånn!

 

Jeg er med på Minni-tråden, og har vært det ganske lenge. Men vi får snakkes litt her, i blant ;)

 

God helg fra Kaika ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Da er sommeren på hell og vi er vel klare for innsats utover høsten.

 

Veier meg fredag. Er veldig spent etter sommeren. MEN nå er det en ny start uansett.

 

Håper på mye aktivitet på tråden utover høsten. Tar gjerne imort gode tips, oppskrifter etc.

 

Noen tips: http://femelle.no/?s=stress+ned

skrevet av min niese :-)

 

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

Klæm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kjekt at du har vært innom, Hilde Astrid, så det ikke før i dag... Fant oss laaaangt nede på siden :-)

 

Jeg har vært en uke i Tyrkia og kost meg skikkelig, så jeg gleder meg ikke til å gå på vekten i morgen. Men, men, det er bare å hoppe i det!! Sist jeg var på vekten var jeg 75,5 kg... Ikke så aller verst etter sommeren, synes jeg, men jeg var nede i 73 kg i vår, så jeg skal skjerpe meg!

 

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Gjest Hemulen

er det noen av dere gamle igjen her inne :) Jeg har vært ute herfra lenge, men tenke å få kontakt med dere som var med en gang i tiden. Hvordan har det gått med dere??

 

Hemulen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...