Gå til innhold

Ned 8-10 kg utover 2010


Gjest Hemulen

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Da prøver vi igjen - for ente gang :D - og ned skal vi, igjen. Hvem blir med? Er det noen av dere "gamle" igjen der ute, så heng dere på. "Sees" vi da?? :D

 

Nyttårshilsen fra

 

Heidi :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar
Gjest HildeAstrid

Nå eller aldri. Vi har iallefall "stayerevne". Kanskje 2010 er året vi skal LYKKES.

 

Jeg skal ned 10 kg. til juni og ytterligere 5 kg til innen neste jul.

 

Taktikk:

1. Skrive i dagboka på nettet hva jeg spiser(ihvertfall i begynnelsen)

2. Holde meg under 1500 kcal pr dag.

3. Trene gj.snittlig annenhver dag.

 

Veiedag fredag.

 

Lykke til Heidi og alle andre.

 

Klæm fra ei motivert Hilde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal (prøve) å gå ned 10 kg til sommerferien som for meg starter 18.juni, og jeg starter i dag!:D

 

Håper det er greit at jeg hiver meg på her, trenger motivasjon og eg er glad i å motivere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill1978

Jeg er ikke av dine "gamle kjente" her inne men har vært her en god stund.

Etter at mye av de gode vanene jeg hadde har forsvunnet må jeg til en ny runde skal jeg klare de siste 10 kiloene.

Er nå på 71-72 og vil altså ned 10!

Trenger sårt noen andre som er motiverte!

Får jeg være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Da er første dag på vei mot et lettere liv snart tilende. Må innrømme at jeg er noe sulten....Magen er vant til mer mat spesielt i jula.

 

Har hvildag på trimsiden, men det innebærer at jeg skal gå en rask tur i minus 15gr. Håper å få løst opp i nakken etter spinningøka i går.

 

Spiser vaniljekesam eller SKYR når jeg får lyst på noe godt.

 

Ønsker alle ei fin uke.

 

Klm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin dag idag :) Matinntaket har jeg klart å holde, spist fisk til middag med masse grønnsaker, frukt og vanlijekesam til kvelds mmmmm godt.

 

Og trim: En spinning time med påfølgende en runde med styrke :D

 

Derfor er jeg fornøyd :)

 

Flott jobbet Hilde - vi er på vei..... :D

 

Velkommen Lill1978 - dette klarer vi, sammen er vi sterke.

 

Lykke til og stå på.

 

HEIDI :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er her forsatt!! Har ikke turd å gå på vekten etter julen, ennå... Jeg skal forsette der jeg slapp før jul (men antar at det har kommet pluss noen kilo i julen).

 

Skal veie meg på torsdag, det har vært min faste veiedag. Føler meg oppblåst og uvel etter all kake- og snopspisingen i julen. Har blitt en del rødvin, også... Men. nå er jeg i gang igjen! Begynte dagen med havregrøt og har spist sunt og magert resten av dagen. Har vært på steptrening i kveld - deilig!

 

Lykke til med slankingen, alle sammen! Jeg "rapporterer" på torsdag; både vekt og mål for våren :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg også, hvis det er greit?:D

Travel småbarnsmor som skal ned 10 kilo til juni... Er 67 nå, og satser på å nå 56-57 kilo, noe som er helt ok med en høyde på (bare) 158 cm.

Jeg har meldt meg på GR-kurs (ordinært) som starter på mandag 11.januar. Trenger ordentlig motivasjon, for denne gangen SKAL jeg klare det;)

Ellers har det jo blitt litt trening i dag.. først snø-måking i 45 min, og så en halv time på tredemølla (som jeg er så heldig å ha i kjelleren).

Lykke til alle sammen, dette greier vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill1978

Jeg veide meg i går kveld.... 71.2 naken

Det er kjedelig når man vet at man har vært nede på 69.3

Målet er 60-65kg. I første omgang i hvertfall 65 på kveldsvekta.

Startet med 30 minutt passe rolig på elipsemaskin i går og sunn matpakke idag.

Rustet opp med masse god frukt og vannflaska står på pulten.

Har allerede gått forbi sjokoladen i spiserommet. Men akkurat nå føles det veldig lett.

 

YES!!

Lykke til jenter. Dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært på trening i dag, også! Mannen min er sååå treningsglad for tiden, så han får meg med. Jeg fikk IPod til jul, så jeg har vært på tredemøllen i dag + styrketrening! Så deilig!

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Heldigvis fikk jeg trent i dag også. Løping på tredemølle og styrke. Det trengs før jeg reiser bort i 2 dager. Sikkert masse god mat - huff :-(

 

Veiing fredag - da starter min nye hverdag for fullt.

 

Så flinke dere er alle sammen. Tenk så mange margarinpakker vi kommer til å miste i løpet av våren :-)

 

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hatt treningsfri, men har gått over 12000 skritt og det er jo trim også.

 

Har klart meg bra med matinntaket. Klarte til og med og se på en skål med Kong Haakon konfekt på jobben idag, og det er jeg stolt av :)

 

Imorgen blir det spinning og styrke igjen og jeg gleder meg. Veier meg på torsdag og setter startdato igjen da :)

 

Dere er superflinke. Jeg ser også for meg margarinpakker slengt utover norges land :)

 

Stå på - sammen er vi sterke..

 

Heidi :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaninani

Jeg har ikke svart på noen tråder her før, men har vært medlem siden november 2008. Begynte på grethe-kurs da, og har gått ned 9,3 kilo. Jeg mangler 8, så jeg håper dere vil hjelpe meg på den veien jeg har igjen, og jeg vil gjerne være til hjelp jeg også :)

 

Heidi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så har jeg altså vært på vekten! veide 75, 9 kilo. Det betyr at jeg har lagt på meg 2,1 kilo i desember... Vel, vel. Da er det bare en ting å gjøre: Trene og spise sunt! Jeg har heldigvis ikke blitt så tung som jeg var i sommer! Jeg bruker planen min fra høsten (da klarte jeg å komme forbi mål 1, men nå er jeg nok tilbake igjen, ja...)

 

Utgangspunktet: 27/7-09: 78,4 kg (mål 1: 74 kg, mål 2: 72 kg, mål 3: 70 kg)

 

1. 7/1: 75,9 kg (1,9 kg fra mål 1)

2. 14/1:

3. 21/1:

4. 28/1:

5 4/2:

6. 11/2:

7. 18/2:

8. 25/2: 72, 5 kg

 

Jeg satser på et gjennomsnittelig vekttap på ca 500 g i uken.

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Huff og huff. To konferansedager uten trim og med mye MAT og litt vin...Ergelig at jeg ikke har styrke nok til å stå i mot :-(

 

MEN i morgen er det atter en ny dag og mye muligheter.

 

Veier meg i morgen tidlig og DA begynner hardt arbeid fram mot sommeren.

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Da er jeg fullt igang:

 

Vekt i dag 8/1 83 kg

 

Delmål 1: 9/4 78 kg

 

Delmål 2: 11/4 73 kg

 

Delmål 3: 10/9 69 kg

 

Delmål 4: 17/12 65 kg

 

Det er ca 0,5kg pr uke - det skulle være mulig.

 

Treningsfri i dag, men ikke i morgen og søndag.

 

Go helg alle.

 

klem fra Hilde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er dere jo:-)jeg er igang igjen jeg også startet på nytt kurs (for ente gang) på torsdag, internettkurs. er nå veldig motivert så vi får håpe det går bra. var så glad når jeg fant tråden igjen:-)))) jeg er med dere. og 10 kilo til juni hørtes veldig bra ut.

 

Stooooooooooooooor klem fra synøve;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at dere er på plass igjen! Nå er det bare å bite tennene sammen og være flinke utover vinteren og våren!

 

Lykke til, alle sammen! Sååå kjekt å se de kjente navnene igjen! Stå på og goood helg :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så koselig å "se" deg Synøve - da er vi en fin gjeng så langt som har samme mål - VI SKAL NED I VEKT koste hva det koste vil :P

 

Jeg starter imorgen med å skrive ned alt jeg dytter i meg :P Nå har jeg feiret dagen min i 3 dager så nå er det nok. Men det er ikke ofte man har jubileum og godt det er så tidlig på året :)

 

Jeg setter meg noen delmål jeg også. Veide meg på torsdag (min veiedag) og da viste den 86,1.

 

Frem til påske skal jeg da ned 6,1 kg (ihvertfall) og det er overkommelig og det skal jeg klare.

 

Går å lurer liltt på om jeg skal melde meg på jenterittet Hamar-Oslo under styrkeprøven til sommeren. Sykkelritt på 13 mil. Det er så godt å ha et mål, da går også kostholdet mye bedre.

 

Da står vi på jenter - sammen er vi sterke - på vei mot trivselsvekta vår :P

 

Stoooor vinterklem fra

 

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Hei alle sammen.

 

Har hatt ei fin helg med trim og moderat matinntak. Fornøyd med det :-)

 

Nå er det bare å stå på slik at vekta viser nedgang på fredag. Jeg krysser fingrene.

 

Ønsker dere alle ei fin uke,

 

Klm fra Hilde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg har gjort??? Greier jeg å motivere meg denne gangen??? I morgen begynner kurset, så nå blir jeg heldigvis nødt til å skjerpe meg kraftig!!

Denne helga har vært akkurat som vanlig, med overspising og lite trim. Men jeg er lei av å være lubben og kvapsete nå, og ser fram mot lettere tider:)

Motivasjon, kom til meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...