Gå til innhold

Ned 8 kg til påske!


Gjest jente88

Anbefalte innlegg

Gjest MusikNonStop

Gratulerer! Kjempebra å gå ned etter en sånn helg - var jo der jeg sprakk sistgang..

 

Jeg har vært syk siden søndag, er på bedringens vei nå men tror jeg venter med å veie meg til mandag :D Har for det meste enten sovet eller spist, så jeg forventer ikke så stor nedgang akkurat.

 

Ellers er jeg drittlei av å registrere kalorier, så nå tar jeg bare de måltidene jeg er usikker på, så får vi se om det går eller om det blir fullstendig utskeiing :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Er formen bedre?

Hadde veiedag igår, 55,5 kg, altså -300 gram siden sist.. :)

Er lei av å registrere kalorier jeg og, så gjør det bare noen dager innimellom for å kontrollere at jeg ligger på riktig antall.

Fikk en kjedelig overaskelse her om dagen - oppdaget at kaloriinnholdet for "fullkornspasta kokt" var helt feil her inne, noe som førte til at salatlunchen som jeg så gladelig har spist ca. annenhver dag de siste ukene, inneholder 450-500 kalorier og ikke rundt 200 som jeg har fått regnet ut før.. :s

Spiste lionking is på lørdag, og det var så godt det! Setter SÅ mye mer pris på det når jeg spiser sånt så sjelden nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MusikNonStop

Oi, surt med den salaten da :o

 

Godteri smaker mye bedre enn før ja, absolutt enn fordel ! (dessuten blir jeg fortere kvalm også)

 

Har gått ned et halvt kilo siden sist, til 67,6, så jeg er bra fornøyd egentlig, selv om det er fordelt på to uker.. Håper å kanskje se 66-tallet neste uke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Mente selvfølgelig 75,5 kg i den forrige meldinga mi.)

 

Det er bra det! Jeg ligger på 74,9 kg nå, så det går sakte men sikkert nedover da.. Et par kilo ned før påske nå så er jeg veldig godt fornøyd, så får jeg heller fortsette etter påske og prøve å fullføre de 8 kiloene..

 

:)

 

Skriver igjen her på mandag. Trur søndag kanskje er en dum veiedag, siden det hender jeg drar på byen på lørdager og da er kroppen litt rar på søndager.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente88

Veiing: 74,4 kg

Fornøyd med det :) men synes det er liltt rart, for har hatt to meget usunne helger på rad. Forrige helg hadde jeg besøk av 4 venniner hjemmefra, og da tok jeg pause fra slanking og spiste og drakk (nesten) hva jeg ville.. Og denne helgen har jeg vært ute på fest både fredag og lørdag, blei dermed drukket veldig mye øl.

Men da er det jo ålreit å se at jeg faktisk har gått ned en halv kilo alikevel. Ukedagene går veldig bra da, med trening og spising, og endring av lunchsalaten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MusikNonStop

Så bra da!

Beklager at jeg ikke registrerte forrige uke, men jeg var på vinterferie på hytta, glemte å si ifra :)

Veide meg i dag tidlig, er akkurat 67 kilo og det er vel et helt ok resultat, det er tross alt fremgang selv om det over to uker..

Ikke lenge igjen til påske nå nei :) Men det viktigste er vel egentlig sommeren, for meg iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest MusikNonStop

63,8?? Du har jo gått langt forbi meg :) Gratulerer :)

Beklager så mye at jeg ikke svarte forrige uke! Var på skitur med klassen og glemte det helt. Vekten har dessverre stått i ro, får heller satse på 8 kg til sommerferien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente88

Har skeia ut litt i den siste - oppe på 74,7 igjen! Ikke så bra. Får prøve å være flink i påsken.. Skal du noe spesielt i ferien?

 

Hm, ser at jeg har skrivi 63,8 et par ganger her oppe! Det er jo helt feil.. Mente nok 73,8..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MusikNonStop

Åja. da skjønner jeg :)

Har vært i barnedåp i helgen, men fikk spysyka i går, så vekten viste det samme som før.. Men den slankekuren unner jeg ingen! Dessuten pleier jeg alltid å gå opp etter dager med lite mat.. :)

Skal bare være hjemme resten av påsken, du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Var på hyttetur i påsken, og spiste akkurat hav jeg ville nesten hele ferien, og det gjorde utslag. Så det var litt opp etter ferien. Har ikke veid meg siden den tid, skulle gjøre det på morran idag men glemte det, så får ta det i morra.

Håper på å gå ned litt mer før sommerferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hørtes ikke digg ut med spysjuka nei.. Gå opp etter dager med lite mat? Hmm.. Har ikke merka noe til det, men pleier igrunn aldri spise lite mat.. Men man setter jo ned forbrenninga dersom man spiser for lite da så kan jo ha noe med det å gjøre..

Veide meg til 73,7 kg på tirsdag, så er på rett vei igjen nå..

3,7 igjen da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...