Gå til innhold

Påskemål fredag 20-1


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen,da var det fredag igjen . og dette ser ut til og bli en snørik helg.. Så da er det bare og ta frem snøskuffa og ta med seg den ekstra trimmen.Og akebrettene og ake med ungene..

Kosemerkene mine har jeg spart så de skal jeg ha til og kose meg med ett par glass rødvin.

Da må dere ha en fin helg alle sammen,og husk kos dere litt:-)

 

Klem synøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og god fredags morgen!

I dag hadde jeg veiedag, vekta viste 67,6 - det er ned 800gr. Og det er jeg fornøyd med. Jeg har vært syk og nå blåser stormen så det har ikke vært noe ut på tur den siste uka... men likevel har jeg gått ned! Begynner å jobbe på mandag etter et år med mammapermisjon. Er veldig spent på hvordan det blir, men det blir nok lettere å kontrollere vekta (håper jeg)!

Nå er det bare å ta helga fatt med godt mot og sunn mat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

her er det -7, og snøstorm. Frister ikke akkurat til utevær.

Prøver å holde humøret og motivasjonen oppe selvom jeg ikke kommer meg ut på trim.

 

Ha ei fin helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

....etter noen tafatte dager. Syns det var noe galt med vektresultatet på onsdag, så jeg snek meg oppå igjen i dag. Jeg pleier ikke jukse med veiedager, men nå bare følte jeg at jeg måtte, og jaggu var det bra:

Forrige uke: 64,7

1 1/2 uke senere: 62,9

Det er altså -1,8 kg, og det er jo fantastisk! :) Jeg kjente meg nemlig ikke igjen når jeg passerte speilet, og klærne ble altfor store,, tror jeg har mistet mye vann, for de siste 3 dager har jeg kuttet salt HELT ut.

 

Kjekt å se at det går så bra med dere andre, jeg heier på dere!

 

Klem fra Jannicke

 

--- Å ville er ikke å si at man vil, det er å handle---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra jannicke ,1,8 kilo..:-) elli også gratulerer begge to. :-)

Her er det mange som er veldig flinke,ja vi er egentlig like flinke alle sammen..ikke sant??

Her laver det fortsatt ned med snø er vel oppe i 40-50 cm.. så blir nok mere måking i løpet av dagen.

Godt at du har kommet deg igjen,jannicke.:)

 

Ha en kjempefin helg alle sammen.

Ps:er nok inne her i helgen også jeg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent spinning i lunsjen i dag! -Deilig!

 

Gratulerer med flott nedgang Jannicke og elli! -Jannicke, tror nok du må bremse opp, ellers når du målet ditt altfor tidlig i forhold til påske :)

 

Jeg har sydd inn alle buksene mine, og har kjøpt meg noen skjørt underveis i reduksjonen min, men nå begynner både innsydde bukser pg skjørt å sitte litt vel løst. Jeg har knapt klær som passer meg lenger! -Bortsett fra i en plastsekk i kjelleren.. Kanskje jeg skal bruke helgen til å gå på oppdagelsesferd i klær jeg ikke har brukt på 3-4 år?? Lurer på om noe er brukandes fremdeles!

 

Skal ta en liten pilates økt i kveld også, for i kveld blir det Tortillias med kosemerker!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag! I dag skal jeg på aerobic for første gang etter jul! Gleder meg som en unge, samtidig så vet jeg det er nytt program og håper jeg klarer å holde følge... Ellers så føler jeg at jeg får lite ut av treningen. MEN: heldigvis så har jeg pulsklokke jeg kan sjekke effekten av treningen med nå- har ikke testet den ut på den type time... Så det er motiverende.

 

Jeg har tjuvveid meg denne uka også, og det ser ikke ut til at det har skjedd så mye så jeg får være ekstra forsiktig med salt mat i helgen. Vil gå ned denne uken også! Nevnte igår at jeg kommer til å bytte veiedag til tirsdag, fordi det fungerer best for meg. Så denne uken får jeg i tillegg en ekstra dag å gjøre det på. Ellers så merker jeg på klærne at de er blitt mere romslige og magen min ser mye mindre ut i speilet.

 

Ha en fin helg! Og husk at hvis man overspiser eller fråtser for mye er det KUN deg selv det går utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg! Og husk at hvis man overspiser eller fråtser for mye er det KUN deg selv det går utover.

 

Ja, er helt enig Jewel, men for meg er det å komme på kurs og få opplest vekt-økning en så ubehagelig tanke at jeg faktisk blir motovert av frykten for å vise andre på kurset at jeg gått opp!

 

Heldigvis har jeg gått riktig vei hver eneste veiing hittil (og det har jeg tenkt å fortsette med!), men det hører riktignok med til historien at jeg i en tøff periode før jul tok på meg mindre og lettere klær de siste 2-3 ukene, og den aller siste spiste jeg ikke middag som vanlig, og hadde på meg strømpebukse og tunt skjørt og en tynn genser! -Brrr det var kaldt! -Men jeg fikk iallefall -0,6 på vekta! -Etter julen har jeg kledd på meg igjen, og hittil blir det middag som vanlig før veiing! -Greit å ha litt å gå på! (OK, vet jeg lurer meg selv, men jeg skulker ikke unna! -Vekten har tross alt gått (ujevnt og) trutt ned hele veien! -21,5kg nå, og skal ned enda 17kg til, 7-8 av dem før påske!

 

Hei hvor det går!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

dette er uten tvil den koseligste, mest motiverende og flinkeste motivasjonsgruppen jeg noensinne har opplevd! Det er nesten så bra at vi skulle ha møtt hverandre når målene våre er nådd - FEIRE!! Dere er fantastiske, tusen takk for støtten! og gratulerer med flotte resultater!

 

APPLAUS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Er veldig enig med deg jannicke,men skal ned etter påske og jeg da.Har delmål.Må ned 5 kg etter påske også,og da må jeg på stabilisering.Blir vel evig GR tilhenger tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...