Gå til innhold

Trenger oppmuntring


Gjest perlevennen

Anbefalte innlegg

Gjest perlevennen

Jeg og min kjære har nå fulgt kursopplegget en uke. vi synes vi har vært veldig flinke og gledet oss til å veie oss ikveld. Nå sitter vi her og er litt deppa. Jeg har godt ned en kilo og min kjære en halv kilo. Vi hadde trodd det skulle være mye mer i starten. Vi har begge ganske mange kilo vi bør ned. Noen som kan komme med noen trøstens ord og motivere oss videre?

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg satte i gang med slanking gikk jeg ned 1 kg første uka og opp 3 kg uka etter!!!! Tror du det var krise eller?? Men det gikk greit etter det, 4 kg 3. uka og deretter 1 kg i uka. Det er noe med vannbalansen og sånt i kroppen som gjør det. En halv kilo og 1 kilo er akkurat passe det! Da kommer de ikke så lett på igjen ser du. Så ta hvert gram ned som en seier :P

 

Lykke til videre begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemor5

Du må ha en dårlig kursleder som ikke har fortalt deg at det er VELDIG bra å gå ned 1 kg på 1 uke i starten. Hele vitsen i starten er jo å få forbrenningen i gang, og det tar litt tid. Hvis dere er veldig flinke til å følge antall måltider, mengde til hvert måltid, trimpoeng og drikke vann, så kommer kiloene til å "renne av" etter hvert. Et kurs er 8 ganger = 7 uker. Personlig gikk jeg ned 8,3 kg på det første kurset, noe som er mer enn 1 kg pr uke i gjennomsnitt, men det var mindre i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest mallorcablusen

Det var en melding her på forumet som fikk meg motivert hvertfall: om du så "bare" går ned 400 gram i uka, tilsvarer det 20.8 kg på et helt år! Dessuten var vel ikke 1 kg så ille den første uka, jeg gikk ned 1.4 i uke 1 og 0.4 i uke 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du/dere må (som de andre nevner over her) ta hvert gram dere går ned som en seier! Dere er i gang, dere har startet!! Gratulerer, nå er jo avgjørelsen tatt og det værste er unnagjort. Nå er det bare en vei å gå og det er nedover hehe ;)

Noe du kan gjøre, som motiverer meg, er å finne noe som tilsvarer det du har gått ned i vekt (nå 1 kg) så kjenner du hvor mye det faktisk er!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...