Gå til innhold

1 uke er gjennomført! Følge?


Gjest mutti

Anbefalte innlegg

Da er første uke på GR-kurs unnagjort. Det har gått bra og jeg er fornøyd med resultatet.

 

Noen som vil slå følge på ferden?

Da legger jeg ut mine resultater kg / cm ukentlig her

 

Mitt mål er 60 kg

 

Startvekt: 96,6 kg ( 36,6 kg skal bort!)

Livvidde: 110,5 cm

 

Uke 1:

Vekt: 95,8 kg ( - 0,8 kg) 35,8 kg igjen

Livvidde: 109,3 (-1,2cm)

 

Dette blir en lang vei å gå - men nå er jeg endelig igang!!!!!!

 

Noen som vil slå følge på veien?

 

Mutti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ser dette opplegget ut til å fungere fint. Får litt av noen aha-opplevelser når man fører matdagboken. Håper dette hjelper ved kommende vanskelige utfordringer!

 

Så hyggelig å få følge på veien. Det kommer nok til å bli behov for noen erfaringer og oppmuntrende ord på veien.

 

Mutti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha!

 

Ja, mest kosthold, tror jeg. Men jeg går ganske mye. Bor midt i byen, så jeg har gangavstand til jobben, og jeg går stort sett til og fra møter og sånn også. Og så går jeg på et Aktiv-kurs, så det blir litt trim på møtene framover også. Men det begynte vi med nå på gang to, så det er nok ikke det som har tatt vekk de to kiloene. Var vel litt vann som gikk også, tenker jeg.... :D Men det blir spennende å se neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjennomført uke 2. Det har faktisk gått greit. Hverdagene er "enkle", men helgene er vanskelige syns jeg. Rytmen i måtidene er borte og man har behov for å kose seg litt. Følger GR-es styrketreningsprogram og har ca 1 trimpoeng pr dag. Dette må forbedres etter hvert ser jeg

 

 

 

Mitt mål er 60 kg

 

Startvekt: 96,6 kg ( 36,6 kg skal bort!)

Livvidde: 110,5 cm

 

Uke 1:

Vekt: 95,8 kg ( - 0,8 kg) 35,8 kg igjen

Livvidde: 109,3 (-1,2cm)

 

Uke 2:

Vekt: 95,0 kg ( - 0,8 kg) 35,0 kg igjen

Livvidde: 109,3 (-1,2cm)

 

 

Noen som vil slå følge på veien?

 

Mutti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...