Gå til innhold

Ned 10 kg til sommeren?


Gjest rags

Anbefalte innlegg

Takk, så koselig.

Har hatt en veldig bra dag, kom akkurat hjem fra en kjempe fin trening med styrke og kondisjon, skal regne ut hvor mange tp jeg får. ;)

 

Håper alle dere har hatt en bra dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen, jeg slenger meg på med dere jeg, om det er greit! Er ny her inne på vektklubben, men ikke helt fersk i vektredusering :)

 

Jeg begynte vel for et par mndr siden. Startvekt var 73,3 kg og nå veier jeg 68,9 kg. Går sakte, men sikkert! Går ned omtrent 0,5 kg i uka - noe som visstnok skal være en sunn reduksjon per uke! Er forresten 162 cm. Faktisk så syns jeg alt går strålende bra med både kosthold og trening. Overdriver ikke treningen, kun tre i uka. Det passer best for meg som går på skole! Når det gjelder mat spiser jeg akkurat det samme som vanlig utenom litt mindre middag og én skive til kvelds i steden for to + ingenting av min kjære cola og godteri ;) Haha! Har funnet ut at det ikke er så mye som skal til og er allerede storfornøyd med meg selv.

 

Nå har jeg nettopp vært på spinning! Sitter her og drikker grønn te. Nam :) Veiedag i morgen.. isshj.. skummelt :)

 

Håper dere alle har heatt en super dag når det gleder både trening og kosthold! Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så mye som skal til. I dag skal jeg ut og derfor tok jeg en ekstra treningsøkt i dag. prøver å ha en hviledag i mellom hver økt, fordi jeg trener ganske hard styrke. Men har hørt at man ikke bør trene når man har drukket dagen før ;) så derfor trente jeg heller i dag. Regnet ut at en flaske hvitvin vil bli ca. 450 kcal, så derfor var jeg på elipsemaskinen og fikk 200 kcal der og 100 kcal på løping pluss 25 min med styrke. Føles bra og er klar for tur ut!

 

Hvordan gikk det med veiingen din i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg veiedag, og da hadde jeg jammen gått opp 300 gram, og tatt av 0.7 cm. Klarer liksom ikke å se logisk på det, ettersom jeg har gått opp i kg og ned i cm uten å ha trent styrke før i går, og da var det armene jeg trente. Men 300 gram er vel ikke noe å "gråte over" da det mest sannsynlig bare tilsvarer en frokost eller noe?

Jaja, per i dag er jeg i alle fall 68,1 kg og 79,5 cm rundt livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja, nei 300 gram er jo ikke mye. Det kan jo skyldes mye, tidspunket man veier seg osv...Men bra at cm blir borte da. Jeg mener at det absolutt er det vikitgste.

Flinke dere er ;) Jeg har ikke vekt så kommer bare til å veie meg når jeg kommer hjem en gang i blandt.. ellers har jeg målt kroppen og skal se etterhvert hvor ofte jeg skal måle meg.

 

var kjempe gøy ute i går, er så glad for at jeg dro og hadde ikke dårlig samvittighet siden jeg har trent så bra og spist sunt hele uka. Men det er selvfølgelig ikke lurt å slutte av en bra uke med en tur ut...Får bli en stund til neste gang :) Ha en fin dag folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest SaraMJ

Hei!

Har jo glemt å sjekke denne tråden, gitt! Jeg gikk ned 1,7 kg! Storfornøyd!

Du da, skk?

 

Godt du ikke har hatt dårlig samvittighet for å ha gått ut ;) Jeg sliter så med å ha dårlig samvittighet av sånt. Men man må jo unne seg sånt :) Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. 1,7 kg? Hva er din oppskrift da? Hvor lang tid brukte du på det?? Gratulerer ;)

 

Jeg har nå lagt bak meg en helg i Riga og en festival. Har sklidd så sykt ut, så nå må jeg nok starte om igjen. Kommer ikke til å veie meg før mandag, må ha muligheten til å komme ned til 79 kg igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SaraMJ

Hehe, oppskrift har jeg desverre ikke! Det var vektreduksjon på en uke. Men det skjer ikke ofte, må jeg bare fortelle :D Pleier å ligge på -0,5 kg. Men jeg hadde ferie den uka, så fikk jo trent ekstra møe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite aktivtet her om dagen! Hvordan går det med dere?

 

I dag fikk jeg et lite støkk i meg, kom på at det er kun to uker til påske, og etter påske så er det plutselig sommer. Ble super motivert igjen. Må virkelig være flink. Vil komme ned til hvertfall 78 innen påske. Skal veie meg på mandag for å se hvor realistisk det er. Håper, krysser alt jeg har, at jeg ikke har gått opp noe igjen. Hvis jeg klarer det, må jeg gå ned 0,8 kg per uke for å nå målet. Det kan bli hardt.

 

Om dere har noen tips eller triks kom gjerne med de, trenger alt jeg kan få av råd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rags! Jeg anbefaler deg å gå inn på tråden "ned 19 kg, helst i går" ellre hva den heter. Den er myyye mer aktiv ;-)

 

Hvordan går vekta di? Jeg er på 66,4 kg nå! ned 0,9kg på en uke :D Digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig ikke, men gikk på vekten i dag etter en løpetur. Var sikker på at jeg skulle ha gått opp, men har gått ned 600 gram. 78,4 kg. Tror ikke jeg har veid på fem år.. Veldig fornøyd. Nå er det bare å jobbe på.

 

Håper alle har en fin helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag veide jeg 78,4 kg. I dag mandag som egentlig er veie og måle dagen min, veide jeg plutselig 79,4 kg, og eneste stedet jeg hadde gått ned noe var lårene, ca. 1 cm. Deppa og demotiverte.

Hvorfor går jeg ikke ned noen ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å motivere deg, og jeg skjønner det er vanskelig!

 

Det kan være flere ting som spiller inn her! For det første så har det noe å si når på dagen du veier deg! Kanskje du spiste noe salt i går som tar opp mye vann i kroppen? Det er ofte jeg veier en kg mer enn vanlig en dag, men neste dag veier jeg plutselig en kg under!

 

En kg muskelmasse er jo også en mulighet! Sterke damer er rålekkert :)

 

Men, som du sa i forrige innlegg: Du har ikke veid så lite på fem år! Det er jo knallbra! FOR en prestasjon i seg selv! Du ser antagelig bedre ut enn på lenge. Er ikke det motivasjon i seg selv? Så har du gått inn 1 cm på lårene! Fy så deilig da gitt :( Lår er jo (ifølge meg) noen fæle greier, og tenk, nå er de litt mindre! Bare stå på, stå på, stå på til neste uke! Så kan skal du se du går ned endalittmer! 77 kg høres bra ut, gjør det ikke? Neste uke veier du det! Kom igjen :D

 

Hvis det hjelper noe, så går nok ikke jeg heller ned noe denne uka. Har vært litt småsyk. Huffameg!

 

Lykke til! Du må huske å si til deg selv at du er kjempeflink! Vær stolt av deg selv for det du går ned. Det er tross alt en livsstil du er på vei mot - det tar desverre litt tid, har jeg hørt ;-)

 

Nå høres jeg sikkert ut som en bedreviter-kjerring som bare prøver å muntre deg opp. Men du var vel ute etter litt oppmuntring? :) Håper det går bedre med deg videre i uka. Ny dag, sunn mat og mye trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅå,så søt du er. Var faktisk kjempe motiverende innlegg :( Tusen takk. Denne uken er jeg veldig streng med meg selv, og skriver ned absolutt alt jeg spiser. skal prøve å ligge på sånn 1300kcal om dagen, og trene 3600 kcal denne uken. Da skal jeg helt teoretisk gå ned 1,1 kg denne uken, men det er ikke alltid teorien stemmer. Har gjort unna 1/3 av treningen allerede, så tror uken så langt går greit.

 

Hvordan går det med dere?

Når er det egentlig folk har veiedag? skal vi prøve å ha felles veiedag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at jeg fikk vekket litt gnist i deg! Godt du har tatt deg selv i nakken denne uka. Men himmel så mye du skal trene da :) Hørtes hvertfall mye ut når du sier 3600! Hva trener du?

 

Med meg går det greit! Jeg gikk ned 0,9 kg denne uka, og det overrasket meg veldig! Men er veldig flink til å spise det jeg skal, så det gikk greit selvom jeg var for syk til å trene :) Ikke noe er bedre enn det!

 

Jeg veier meg onsdag morgen. Syns det er et greit tidspunkt. Når pleier du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiki123

Tenkte kanskje å hive meg rundt sammen med dere=) Er helt ny her på vektklubben=) Er 23 år ca 173høy og veier nå rundt 90kg=/ Syns det begynner å bli litt for mye,så nå skal jeg virkelig hive meg rundt=) Probleme mitt er bare at jeg kan være supermotivert en dag, men så er alt glemt dagen etter, men håper det hjelper på at man skal registrere mat og trening her inne=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...