Gå til innhold

PÅSKEMÅL lørdag 21.01.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

Hipp hurra for lørdag!! Måtte på jobb i dag og,,, gjesp,,, men det går bra for seinere i dag skal jeg hjem og sove i to timer og så skal jeg på helaften med min kjære! Full pakke på byen - uten å telle kalorier! :) Gleder meg sånn!!!

Så for meg blir dette en fulkommen helg, og håper dere andre også får en fantastisk helg!

 

Klem Jannicke

 

--- Der vinen går inn går vettet ut ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal knøttet sove formiddagshvilen sin, og deretter er det ut på ake-tur! Det er helt nydelig ute, og alle naboene har passert med ski på skulderen! -Ikke noe særlig ski på oss enda, ettersom vi ikke har pulk, men kanskje neste helg? Vi har en plan om å reise til Røros, så vi skal sjekke mulighetene for å låne pulk!

 

Jeg er helt enig med Jannicke! -Kjempe fin gjeng her inne! På rett sted og rett tid, så er jeg klar for treff etter påskemålet er nådd! (Ikke lenger så vannvittig fleksibel..)

 

Håper dere koser dere i helga uten å overdrive på inntaket!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med helg, har "nattevakt" hver natt her i huset jeg, har ei lita jente på 3 år som er handikappet og i tillegg har hun en sjelden sykdom, hun er våken hver eneste natt, så det var godt å sove lenge i dag :-)

Tror det ble litt mye sjokolade på meg i går(det er bare sååå godt) hoppet over et måltid, og var veldig sulten noe som resulterte i at når jeg først spiste så spiste jeg til gangs :) det skal jeg ikke gjøre flere ganger. Har merkert at fredagene er verst for meg, klarer meg mye bedre på lørdager, og midt i uka da.

jannicke: kos deg på byen med mannen i kveld da :)

Og dere andre, ha en fin kveld :) Helt enig med dere andre, virkelig en kjempegjeng dette her.

 

stikker innom her en tur i kveld også jeg, er alene med barna, så jeg trenger litt selskap.

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Jeg synes det går greit med helgene.

Heldigvis har stormen løyet litt nå, slik at det går an å stikke nesa utgjennom døra.

Helt enig i at det er en koselig gjeng jeg også.

Har nok litt større barn enn deg jeg Cam Cam. De er i ferd med å forlate redet de 3 kjekke guttene mine.

 

Ha ei fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare på invitajonen til å holde vekten med deg hangglideren! Klart jeg blir med på det! -Trenger noen å prate med de neste.. skal vi si tre årene?? :)

 

Det blir nok en stor utfordring, den delen også, men denne gangen er det varig vektendring som er målet, og ingenting skal stoppe meg!

 

Jeg har lyst på en til, jeg! -Vil vente til jeg har fått av meg kiloene, så skal jeg fortsette på kurs mens jeg er gravid! Tre gutter, ja :) -Det blir vel til at vi stopper på to, men vi er tre jenter hjemmefra! Vi prates!

 

Jannicke, kos deg masse i kveld!

mamz, godt at du iallefall får sove på morgenen! Sover vesle-jenta bedre på dagtid, eller blir det mange oppvåkninger uansett?

Skjønner godt at du sliter med sjokoladen, forresten :) Får håpe lørdagen går bedre!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hangglidern: Har store barn jeg også+2 attpåklatter da :) Har 4 jenter og 1 gutt jeg. Trodde jeg var mye eldre enn dere andre her jeg....hehe.....men husker at en av dere her er 38 år, har akkurat blitt det jeg også.

 

CamCam: Hun på 3 år sover ikke mer på dagen, hun vil ikke det, men hun på 1år gjør det da, heldigvis :) de er så herlige atte begge 2, koser meg sånn med dem.

Og i dag går det nok bedre med sjokoladen, helt slikkert!

 

Er alene med de små jeg(mannen er på jobb) så jeg vet ikke hva vi skal finne på, hun på 1år kan gå selv, men ikke hun på 3 år, så det blir litt vanskelig å dra bort når jeg er alene med dem...hmmm....blir vel hjemme tenker jeg.....

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg har mye mer lyst på godis denne helga enn jeg hadde forrige helg! Håper jeg klarer å motstå det meste iallefall. Måtte ta meg en marsipanstang i går - så nå er det heldigvis ikke mer igjen av den sorten i huset... Men tillater meg å skeie ut litt, teller ikke kalorier, men prøver å unngå de store fellene.

 

På mandag begynner jeg på jobb etter mammapermisjonen, er spent! Men tror det vil gå rette veien med vekta da. Jobber i butikk så det blir jo endel gåing, så kan jeg jo ikke småspise hele dagen heller :)

 

Ser at mange nevner barna sine her, selv har jeg ei lita tulle på 9 mnd! Og ønsker gjerne et barn til. Men det blir ikke før bryllupet (i sommer) er overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
hangglidern: Har store barn jeg også+2 attpåklatter da :) Har 4 jenter og 1 gutt jeg. Trodde jeg var mye eldre enn dere andre her jeg....hehe.....men husker at en av dere her er 38 år' date=' har akkurat blitt det jeg også.

 

CamCam: Hun på 3 år sover ikke mer på dagen, hun vil ikke det, men hun på 1år gjør det da, heldigvis :) de er så herlige atte begge 2, koser meg sånn med dem.

Og i dag går det nok bedre med sjokoladen, helt slikkert!

 

Er alene med de små jeg(mannen er på jobb) så jeg vet ikke hva vi skal finne på, hun på 1år kan gå selv, men ikke hun på 3 år, så det blir litt vanskelig å dra bort når jeg er alene med dem...hmmm....blir vel hjemme tenker jeg.....

 

mamz[/quote']

 

 

Passerte 40 i sommer jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det har vært i dag! Vært ute i snøen med barna mine på 6 mnd og 2 år!! Sitter på nett og koser meg nå. Etter på blir det vel en runde på dansematta og så blir det Tacos nam nam!!

 

Jannicke, hva jobber du med? Litt nyskjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Jeg jobber som assistent (kommende omsorgsarbeider) hjemme hos psykisk utviklingshemmede. Veldig spennende og utfordrende. Det gir meg mye samtidig som jeg føler at jeg får gitt av meg. Hva jobber du med da Pia?

 

Klem Jannicke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he....Ble litt flau på butikken i stad. Hadde plukket meg LITT smågodis, og hun i kassen fikk ikke slått det inn fordi det var for lite! :) Så jeg måtte gå å ha oppi litt til... Men jeg har ikke tenkt til å spise alt, for jeg skal kose meg med potetskruer i kveld også. Så resten går i søpla, men hadde lyst på litt smågodis også. Har gledet meg hele uken til å kose meg i kveld.

 

Spiste ute før i dag, wrap med kylling, salat, mais og salsa. Var veldig lite kylling i den... Og nå har vi spist kyllingsalat til kvelds... Lunsjen ute i dag ble litt større enn vi hadde tenkt til, så derfor ble det et lett måltid nå til kvelds. Testet ut Fedons pastaskruer, og de var ikke så verst de.

 

Etter å ha regnet ut hva jeg har spist hittil i dag, ligger jeg under 1000 kcal. Så jeg får spise litt frukt også for å komme opp i kcal- ikke bare kose meg med godis og potetskruer.

 

Trente aerobic i går, og pulsklokken viste at jeg forbrente 471 kcal på 55 min, og at 30 % av det var fett. Så jeg har funnet ut at styrketrening setter fart på fettforbreningen- på en slik økt forbrenner jeg 50 % fett. Moro med pulsklokke!

 

Ha en fortsatt fin helg! Dere er virkelig en trivelig gjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som assistent (kommende omsorgsarbeider) hjemme hos psykisk utviklingshemmede. Veldig spennende og utfordrende. Det gir meg mye samtidig som jeg føler at jeg får gitt av meg. Hva jobber du med da Pia?

 

Klem Jannicke :)

 

Hei igjen! :)

 

Akkurat går jeg hjemme med barn,ellers jobber jeg som assistent i barnehage. Skal prøve å komme meg inn på høyskole til høsten.Det blir for mye unger for meg, he he!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...