Gå til innhold

veiiedag i dag og opp i vekt:(


Gjest kirami

Anbefalte innlegg

Gruff, tredje veiing og vekta viste at jeg hadde gått opp 300g siden sist mandag...dårlig gjort:) Føler jeg har vært så flink med mat og trening... Har liksom gått fra å være en skikkelig sofa gris som spiste veldig usundt og som ikke beveget seg mer enn det som var nødvendig i løpet av dagen. Nå spiser jeg sund mat og trener 1-2timer om dagen (step, bodypump,vekter, kondisjon,etc), 6 dager i uka. føler jeg gjør en skikkelig innsats her!! Da er det skikkelig kjipt å se vekta gå oppover:( Men har ikke tenkt å gi meg, får håpe på mer vekt nedgang neste mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at du har fått muskler istedenfor da? Når du trener så mye, så blir det jo litt muskler av det til slutt. Spiser du nok? AT ikke kroppen sparer på alt du putter i deg, istedetfor å forbrenne det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...får håpe det er muskler denne gangen... og satse på at den forsvinner litt fett frem til neste mandag:)

Prøver være flink å spise nok mat, har ikke gått på no GR kurs, men ser jo hva dere andre skriver og har lest endel om det, så trur det ikke er så ille feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...