Gå til innhold

Pilates dvd i IFORM bladet...


Gjest Milva

Anbefalte innlegg

Et lite tips,det er med en pilates dvd med 3 forskjellige program i denne utgaven av IFORM og det koster jo bare rundt 55 kr så det er jo billig i forhold til de dvd`ene som er på markedet.Ei veninne sa den var bra så jeg kjøpte det i går,men har ikke testa enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd den pilates dvdn fra IFORM..Og den er bra.

 

Har ikke prøvd den lengste på 40 min,men etter å ha prøvd både 20 min og 30 min kjenner jeg det allerede !!;-)

BØR PRØVES!!!

klems Minni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Jeg har prøvd den dvd'n noen ganger.

Sliter litt med teknikken, men det går bedre og bedre hver gang. Begynte med 20 minutter, og er nå på 30 minutter...ble støl i deler av magen jeg ikke trodde det eksisterte muskler (det partiet jeg sliter meste med)

Jeg syns dvd'n er bra:)

 

Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilblislank
Har lett og lett i dag :)

 

gå på nettet på iform og få deg eit abonnomang!!!!!då får du den dvd og noe ant!har ikkje prøvd filmen men den høres jo bra ut!alle skrytte av den:)klem katrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan man regner ut trimpoeng i forhold til pilates? Kan det sammenlignes med joga?

Er rimelig ny her, men syns det er mange spennende tips. Gikk ut og kjøpte meg bladet i dag, og etter å ha prøvd den på 20 min er jeg nå klar for å utvide horistonten min enda mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JulieMamma
Er det noen som vet hvordan man regner ut trimpoeng i forhold til pilates? Kan det sammenlignes med joga?

Er rimelig ny her' date=' men syns det er mange spennende tips. Gikk ut og kjøpte meg bladet i dag, og etter å ha prøvd den på 20 min er jeg nå klar for å utvide horistonten min enda mer![/quote']

 

 

Dette lurer jeg også på, nå har jeg ikke prøvd yoga, men idag var jeg på en pilates time på SPENST og det var jo "hard" jobbing med muskler, så jeg ville kanskje tippet på det samme som styrketrening moderat????

 

Har bestillt abo. på IFORM og fikk da med 2 nummer, pilates dvd, og pulsklokke for 29,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte kurslederen min, hun sa det gikk for det samme. Og iForm dvd er super! bruker den 2 gg. i uka, og 2 gg. Kari Jaquessons Video Vitamin 4 m/ strikk. (http://www.trimtram.no) Funker som heia, så det er lett å holde motivasjonen oppe! Guttene er også med i deres eget tempo, og det er riktig så hyggelig! (7 og 10 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om dvd-tipset her, og skulle ut å reise dagen etter. På G.moen hadde de ETT blad igjen, som ble med i min veske!! Kan tenke meg at det er mange som har vært ute etter akkurat det bladet, og at det er grunnen til at det er utsolgt så mange steder.

 

Er fortsatt bortreist på sted uten dvd spiller, så gleder meg til jeg kommer hjem og kan ta fatt på akrobatiske øvelser som skal få kroppen i fin fasong! Har WInsor pilates også, men morsomt å ha noe å variere med, selv om jeg ikke har rukket å bli lei av Winsor'en ennå.

 

Pilates regnes under yoga, men jeg har hørt at pilates faktisk er mer intensivt enn yoga, og at vi derfor forbrenner noen flere kcal på pilates. Jeg bruker min pulsklokke til all trening, da får jeg rett forbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...