Gå til innhold

PÅSKEMÅL søndag 22.01.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

God søndag til alle slankevenner!

Dagen i går var helt fantastisk, masse nyydelig mat og drikke. Med god samvittighet. Jeg er overbevist om at jeg har verdens beste kjæreste! :)

Og i dag var det rett tilbake på South Beach opplegget, og godt er det. Jeg har utrolig lyst til å skeie ut med snop/chips/fet mat, men nei!!

Jeg skal på danskebåtferie med noen venninner om 2 uker, så nå blir det 11 dager med streng kostholds og treningsplan. Og når den er vel gjennomført skal jeg få kose meg litt ekstra på båten uten å overdrive. Jeg skal spise sunt og regelmessig på båten, men jeg skal ikke telle kalorier i drinkene (ber om lettbrus).

Planen er klar, og jeg gleder meg til å klare å gjennomføre den.

Hvodan har helgen deres vært?

Ha en fin søndag. :)

 

Klem Jannicke

 

--- Det setter en ekstra spiss på forelskelsen at man liker den mannen man er forelsket i ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hadde problemer med internetten i går men er heldigvis på nett igjen.Får jo litt abstinens av å ikke komme seg inn til dere:)

 

Helga mi har gått ganske bra.Her i fam.er de vanedyr.Må ha mammas hjemmelagede pizza eller taco på lø.kvelden o.s.v. så maten må jeg være steinhard med.Spise lite!MEN rører meg en god del da.Jeg å "kailln" har vært ute og gått 2 timer i dag med litt vassing i snø.:cool:

 

Ellers er jeg kanskje gammlest jeg da.Blir 41 om 2 mnd.:),men hver alder har sin sjarm;) Har ettervært fått sjølstendige barn(ungdommer) så kan tenke en del på meg selv.

 

Kos dere videre da med det som er igjenn av helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Hadde problemer med internetten i går men er heldigvis på nett igjen.Får jo litt abstinens av å ikke komme seg inn til dere:)

 

Helga mi har gått ganske bra.Her i fam.er de vanedyr.Må ha mammas hjemmelagede pizza eller taco på lø.kvelden o.s.v. så maten må jeg være steinhard med.Spise lite!MEN rører meg en god del da.Jeg å "kailln" har vært ute og gått 2 timer i dag med litt vassing i snø.:cool:

 

Eller er jeg kanskje gammlest jeg da.Blir 41 om 2 mnd.:)' date='men hver alder har sin sjarm;) Har ettervært fått sjølstendige barn(ungdommer) så kan tenke en del på meg selv.

 

Kos dere videre da med det som er igjenn av helgen![/quote']

 

Koselig å se at det er flere på min alder her.

Jeg blir 41 om 5 mnd

Da vil det si at vi er like gamle da.

Jeg har følt meg litt eldre enn de andre her på forumet, men bryr meg ikke så mye om det - forsetter likevel.

Helga har vært fin - skitur sammen med mannen min i dag. Hadde nesten dårlig samvittighet for at jeg spiste litt popcorn i går kveld, selvom jeg brukte av kosemerkene mine.

 

Dette går bra. Spent på veiinga i morgen.

Fortsatt god helg.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om vi er noen her i slutten av 30 årene og begynnelsen av 40 årene (trodde det var bare meg jeg) sier som deg elsa, hver alder har sin sjarm :)

Har blitt litt for mye kos i helga på meg :) så når småttisene er i seng i kveld MÅ jeg gå en lang tur, har jo veiedag i morra jeg!

Ser ut som dere andre her er kjempeflinke, stå på videre. Må skjerpe meg jeg også :)

 

Ha en fin søndagskveld da damer.

 

Jannicke: det er så spennende å lese de små ordtakene dine, ikke slutt med de altså :)

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Og i dag var det rett tilbake på South Beach opplegget, og godt er det. Jeg har utrolig lyst til å skeie ut med snop/chips/fet mat, men nei!!

 

 

Hvilket opplegg er det,jannicke?

 

Bare nyskjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder, hva er det?? Syns det virker som de aller fleste av oss er på "samme alder" når vi skriver her inne. jeg er BARE 36 (ble for ett par uker siden), men føler meg som 27, og har troen på at alle dere jeg leser innleggene til, er på samme alder som meg :) 30 eller 50, vi har da samme mål, å gå ned i vekt og bli sunnere! Jeg syns det er supert at alderen som står på våre fødsels papirer er forskjellige. Vi har noe å hente fra hverandre, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40.. helgen har gått greit,ingen store utskeielser,holdt meg til kosemerkene mine.. har idag vært ute og gått lang tur.

Så da er det bare og starte på ny uke. Ha en fortsatt fin søndagskveld alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40.. helgen har gått greit' date='ingen store utskeielser,holdt meg til kosemerkene mine.. har idag vært ute og gått lang tur.

Så da er det bare og starte på ny uke. Ha en fortsatt fin søndagskveld alle sammen:-)[/quote']

 

Så flink du har vært, var nok ikke så flink denne helga jeg :) men i dag går det bedre :)

Gleder meg til å starte på ny uke i morra.

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel nesten nevne at jeg blir 25 i mars jeg da :)

 

Jo da, helga har egentlig gått greit. Var hos svigers igjen i dag og spiste middag der, noe som ikke var planlagt. Spiste nok litt mer enn jeg burde og i morgen har jeg veiedag :) Har planer om å sykle litt senere i kveld, men er litt giddalaus. Får nok bare bite i det sure eplet!!

Ikke har jeg vært spesielt flink til å trene denne uka heller. Fra og med i morgen skal jeg skjerpe meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Dere er ikke alene.I morgen blir det full skjerping her også.Første dagen på resten av mitt liv.:)

 

Er så lei av å ha dålig samvittighet for hva jeg putter i meg.Klare ikke helt å komme inn i mine gode vaner før jul,vet da s... meg ikke hvorfor.Tror jeg er sisofren(vet jeg ikke skal spøke med slikt,men alikevel)En dag så flink,men så-spesielt når helgen kommer-er jeg liksom en annen,vet da godt hva jeg ikke skal putte i meg,men havner i munnen alikevel.Noen som kjenner seg igjen?

 

Har lest en del på sidene her og ser at mange sliter.Hvorfor skal det være slik,hvorfor skal en være så rar i hodet sitt?Jeg er da så flink innimellom.

 

Hilsen sutterbærta!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg blir 27 år i år... Jeg har vel ikke vært like flink i helgen som jeg har vært de andre ukene, skal innrømme det... Vi hadde en lettvint middagsløsning i dag- pizza på døren... Spiste 3 biter- hadde jeg likt pizzaen bedre hadde jeg sikkert spist mer. Og så spiste jeg en remse med Kvikklunsj etter middag.

 

Alt i alt denne uken har jeg fått 7 trimpoeng. Danset på dansematte til playstation flere timer, og så var jeg på aerobic fredag. Har ligget gjennomsnittlig på 1350 kcal denne uka, og det er kanskje litt lite. Har ligget på det samme de 2 første ukene, men da har det blitt lite trim. Følger meny to, så burde vært opp i 1600 kcal. Men veiedag på tirsdag, så vi får vente å se!

 

Jeg synes selv jeg kunne vært litt flinkere denne helgen, men får ha det i bakhodet neste helg. Er første kjøpepizza vi har hatt på nyåret, og jeg er av den mening at man må kunne kose seg litt ekstra innimellom- ellers så er det større mulighet for at jeg sprekker totalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine lånte knøttet, mannen min jobbet, og jeg tok meg en fin tur i skiløypene! -Kjempe deilig! Første gangen på to år, og da var jeg høygravid og gikk veeeeldig forsiktig!

 

Jeg er forøverig 31 år, og fyller 32 om 2 måneder.

 

Har vært flink med både mat og trim nå, så jeg håper på gode resultater til onsdag!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...