Gå til innhold

Skal ned over 40 kg, med motivasjonen på topp!


Gjest tyttebaer

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
Gjest tyttebaer

Me har vore på "ferie" hjå mine svigerforeldre siste veka, så sist fredag blei det ingen veging! Men hoppa på vekta i dagtidleg med godt mot! 111,2, som vil sei ned 1,3 på to veker! Eg er fornøyd! Kanskje eg klarer å komme under 110 på to veker til? Trur uansett eg skal klare målet med 110 kg til 1.juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebaer

Takk for hyggelige tilbakemeldingar! Går rette vegen dette her, men har ikkje sjangs å holde følge med deg, fleksnes! Du er rett og slett heilt ekstrem!

 

Har ellers blitt skikkelig forkjøla og dårlig! Heilt tett i pappen! Ingen matlyst eller noen ting! I går mangla eg 240 kcal, og eg skulle finne noen nøtter så eg fekk i meg dei siste kaloriane! Det eineste vi hadde var cashewnøtter MED salt! Eg spiste 40 gram av dei for å komme opp i total kcal-mengde. Har eg gjort noe veldig dumt da? Ødelegger eg fullstendig for meg sjølv? Har jo hørt at ein skal ete usaltede nøtter!

 

Startet dagen i dag med å lage ein litt større porsjon havregraut, som eg greidde å få i meg tilslutt. 300 kcal. Då har eg fått litt ekstra til frukost, så har eg litt mindre eg må få i meg i løpet av dagen. Matlysta har tatt seg ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebaer

Har akkurat vore ute på fyrste sykkeltur på eit par år! Eller.. når eg tenker meg om har eg vel ikkje sykla siden sommeren 2007, så det er jo nærmare tre år siden! Kjøpte heilt ny sykkel då, og den har sikkert ikkje blitt sykla på meir enn 10-15 mil totalt!

 

Fortsatt ganske forkjøla, men måtte berre ta turen likevel! Nydelig solskinn, og varmt deilig vær! Mannen i huset hadde tid til å passe lillegullet 20 minutters tid, så hadde ikkje akkurat så god tid! Dette er eit ganske vanlig problem! Han har sjelden tid til å vera inne/heime med ho, så eg må stort sett ha ho åleine heile dagen, så då blir det kun tur med barnevogn eller 30 days shred så kan gjennomføres! Nå så det er lysare tider ute, kan eg jo kanskje begynne å ta meg ein sykkeltur på kveldstid etter han er komt heim fra jobb og ho har lagt seg!

 

Uansett.. stilte stoppeklokka på mobilen på 8 minutt, sykla og sykla, klokka ringte og eg sykla heim igjen. Totalt 4 km på 15 minutt (brukte berre 7 minutt heim igjen) som vil sei 16km/t, og 15 minutt tilsvarte 165 kcal!

Var sliten når eg kom heim igjen. Er ikkje akkurat i toppform på kondisfronten, og i tilegg potte tett og forkjøla! Menmen! Trøster meg med at det kan berre bli bedre! Trur det er viktig å ikkje legge ut på lange sykkelmaraton dei første gongene også! Lett å miste motivasjonen trur eg!

Tenker eg skal begynne med 15 minutts turar, så utvide til 20 minutt, 30 minutt osv. Plutselig blir dei lett ein time! :(

 

God søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

Man må bare starte et sted og jobbe seg oppover. Synes du har vært flink og trenet det du kan. Tar litt tid å komme i form og ser ut som du har en bra plan på opptrapping. Når jeg startet i vinter så synes jeg 2 treningsøkter i uken var for mye og var kjempe sliten av det når trener mellom 3-6 ganger i uken etter hva jeg har tid til men aldri mindre enn 3 ganger. Hadde aldri trodd det for en halvt år siden:)

 

Ha en strålende dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Slenger meg på skrytingen her - du er flink! 15 minutter er en start, det er mye bedre enn ingen ting og det er nok lurt å begynne i det små og trappe opp etterhvert. Ingen ting er så kjipt som å kjøre på bare for å miste piffen fullstendig etter kort tid. Lykke til med opptrappingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebaer

Det har vore ei dårleg veke. Mye sjokolade, is og ein dag klarte eg til og med å trykke i meg ein 6-pakning med kokosbollar på eit kvarter. Har ete akkurat det eg har hatt lyst på, og ikkje tenkt kcal i det heile! Vil gjerne skylde på at mensen har vore på besøk denne veka, for første gang etter fødsel, men kan ikkje akkurat skeie ut på denne måten kvar gong! Det har samtidig vore lite trim/trening, og mye sofasliting!

Når eg gjekk å la meg i går tenkte eg at vekta kom sikkert til å vise to kg meir enn sist fredag.. HELDIGVIS var den berre 111,2 - det samme som sist!

 

Nå er det berre å ta seg i selen og få ei ny GOD veke!

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebaer

Fredag og vegedag! Vekta viste 110,6 som vil sei 600 gram ned! Herlig!

Vore veldig bevisst på kva eg har ete denne veka. Brukt opp frimerkene kvar dag, for når eg spare dei ser eg at alt går i surr, og plutselig kan eg kosa meg med totalt 1500 kcal i veka!

 

Ellers er det ikkje så mye eg får oppdatert her om dagane, går i eitt med vesle gullet som vil ha oppmerksomhet til stadighet.

 

Har skjønt at eg må begynne å trene meir styrke i allefall, slik at eg får stramma opp litt her og der. Vekta er no akkurat litt lavere enn den var for 4 år siden (då var den ganske stabil på 112), men eg var meir fornøyd med kroppen den gong. Var mye strammere i huda, no heng alt "og sleng".

Har litt å ta tak i! Men skal nok klare det også!

 

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen forandrer seg veldig når du er gravid! Sånn er det bare :) Jeg var selv overvektig da jeg gikk gravid og ser stor forskjell på fettfordelingen min på magen etter svangerskapet.... dessverre. Før var det jevnere fordelt, nå har mesteparten flyttet seg foran og henger der *fnis*

 

Grattis med 600g ned, kjempebra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....tror jeg har sendt en melding i feil tråd, så jeg måtte inn å redigere litt,, beklager ....men jeg ønsker deg selfølgelig en flott ferie selv om det ikke var du som skulle tilProvence !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest tyttebaer

Då var eg på plass etter ferie! :D

 

Vekta er no på 108,8 kg, og det går i allefall rette vegen - til tross for at det har gått litt sakte i det siste.

8,9 kg til, så er det to-siffra tal! Eg gler meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei og velkommen tilbake fra ferie!! Flott å se at det går din vei :D

 

Med riktig fokus noen uker nå, ser du også det magiske tallet!!!! Må bare si at det er fantastisk å se tosifret på vekten.....føler meg jo nesten slank, hihi :)

 

Jeg heier på deg og gleder meg til du ser 99.9!!!!!

 

Klem Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Gratulerer med å ha passert 25 kg! Det er jo bare fantastisk... Plutselig er det forsvunnet 8,9 kg til, og så er du der. På tosifret. Det blir jo fantastisk! Gleder meg veldig på dine vegne!

 

Ha en strålende helg!

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebaer

-600 gram denne veka, og er nede i 108,2!

 

Og endelig, til tross for mange kilo ned og mange mindre cm her og der, ser eg endeleg forskjell på meg sjølv!

Eg ser at magen har blitt mindre, at låra har blitt mindre, at dobbelhaka er vekke, at fingrane og hendene er mindre! Deilig! Men det er likevel langt igjen!

 

Buksestørrelsen er nede i 46, eg kunne verkeleg juble då eg merka det for eit par veker sidan! No kan eg endelig tilbake på cubus og sånne plasser for å kjøpe kle! ikkje Xl-avdelinga på kappahl og sånn! :D

 

Eg er motivert, kostholdsbevisst, treningsbevisst og klar for å jobbe meg vidare nedover i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...