Gå til innhold

Krymperne uke 3


Gjest chele

Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Ny uke nye muligheter. Jeg har gått ned en halv kilo, og veier nå 66. Det er jeg veldig fornøyd med. Har ikke fått trent så mye denne uka, dessverre, men skal prøve å få gjort noe med i denne uka som kommer nå. Det gjelder liksom å holde ut hele tida. Det er vanskelig gitt. Syns dere det går greit? Og hvor mye trener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE lett å holde koken hele tia ! Har vært direkte LAT den siste uka ; 5 trimpoeng , og det er altfor lite . Men det som verre er , er at jeg har spist mye "rart" , som jeg ellers ikke spiser og iallefall IKKE har lyst på !!! Kosremerkene er overgått med fynd og klem ; SØREN OG!!!!! Nei , NÅ ALTSÅ ! At det går an ! Resultatet på vekta ble opp 0,4 til 59,9 . Blæsch ! Midjemålet er det samme ; 80 cm . Det var jo muligens positivt oppi det hele . Uff ja , sånn ble resultatet denne uka . Men du verden så irritert jeg er på meg selv !! Det er bare å gå på med krum nakke og ikke gi opp . Denne uka skal jeg ha 12 - 14 trimpoeng og INGEN utskeielser i mat veien !! Takk for utblåsningen !!! Har forresten vært og trent step i ettermiddag ; det ble jo LITT bedre da . Du er kjempeflink , chele . ;-) , stå på ! Hilsen petit .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått ned 1.4 kg (er nå 82.7 kg)siden forige tirsdag og 2 cm i mavemålet.

Jeg hadde også bare 5 trimmpoeng fordi jeg var syk med feber noen dager.

Ellers har jeg satt av mandag og onsdag til pilatestrening og så har jeg gått en tur i raskt tempo på ca en time 3 ganger i uka. Ligger vell på 12-14 trimpoeng i uka. Jeg synes det er litt lettere når jeg har satt av faste dager til treningen for da får jeg dårlig samvittighet når jeg ikke gjør det.. Dette er jo en tung årstid og da er det ikke lett å motivere seg men jeg synes dere er flinke, snart i mål. Jeg synes dette med slanking ikke er så lett fordi jeg legger så fort på meg av medisinbruk og disse kg sitter mye hardere en resten ser det ut som. Men jeg kan ikke se på dette som slanking men som en ommlegging av livsstilen, så lenge jeg klarer å opprette en fast rutine med nok mat og jevnlig trim så skal det gå bra. Målet mitt er litt fram i tid- ca 68 kg MEN jeg er bestemt på å klare det så da gjør jeg nok det.

Petit du må ikke klandre deg for en utskeielse eller to. Det viktigste er jo at du forsetter etterpå og husk man skal jo leve også. I det virkelige livet så er det fristelser og da må man lære seg at noen ganger er det greit å falle for disse MEN at man ikke faller hver dag uten å reise seg igjen.Så lykke til med denne uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er. Jeg har samme vekt denne uken som forrige uke. Hadde spekemat på lørdag så jeg håper det sitter litt vann i kroppen og at vekten går ned til mandagen igjen. Har trent bra siste uken, 19 trimpoeng. Brant over 1000kcal på søndag på steptrening + romaskin og tredemølle. Bruker pulsklokke når jeg trener så kcal-forbruk er ikke ca.beregning. Lørdagen trente jeg 1,5timer og brant av over 900kcal så bare jeg klarer å spise helt riktig så skal nok vekten gå nedover.

Lykke til denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm i kilo går dette tregt... men ikke i cm... bare gått ned 1,6 siden starten på jan.. men 7 cm mindre har jeg blitt i midje

 

er det noen som har gode råd for fart på vekta... ??

 

er rimelig ny her.. å skjønner vel ikke hvor jeg helt skal skrive.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært med treningen. Du kan nok regne med at det er vann i kroppen etter slik salt mat. Så det blir nok eksta pluss til neste uke.

 

Takk, forsøker å skjerpe meg med maten også nå. Hyggelige ord fra deg hjelper absolutt på motivasjonen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm i kilo går dette tregt... men ikke i cm... bare gått ned 1' date='6 siden starten på jan.. men 7 cm mindre har jeg blitt i midje

 

er det noen som har gode råd for fart på vekta... ??

 

er rimelig ny her.. å skjønner vel ikke hvor jeg helt skal skrive.. hehe[/quote']

 

Du må ikke bare se på antall kg ned men også cm. Du har jo gått sammen mange cm. Tenk over om det er samsvar med antall kalorier og trimpoeng slik at du ikke spiser for lite. Ellers vil de jo i enkelte perioder på mnd gå sakter ned pga hormonsvingninger. Så bare fortsett med godt modt så skal du se at kg kommer bort de også. Lykke til

Bht

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskelceller veier mer enn fettceller, kanskje dette er forklaringen på hvorfor du går mindre ned i cm enn i kg? Ikke fortvil over små vektreduksjoner, små vektreduksjoner over lengre tid varer, mens hurtig vektreduksjon legger man lett på seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ja er nok slik det er...sikkert noe med jorbær uka og..trener jo hver dag.. riktig nok bare en halv time på sykkel...men er for at jeg klarer ikke å motivere meg for mere tid på den... for det er så himla kjedelig

 

Men hallo folkens.. det er STRÅLENDE vær... vi må komme oss ut på tur i dag (for di som har andledning)

 

ha en strålende dag alle sammen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...