Gå til innhold

5 kilo før påske uke 4


Gjest jossa

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

 

Nå er hverdagen her igjen. Helgene er stadig det som er vanskeligst hos meg.

 

Men, men...... Det er bare å ta seg selv i nakken, og nullstille seg totalt.

 

Jeg har ikke veiedag før torsdag, så jeg må vente til da med se om jeg har tatt av noe. :)

 

Hva med dere mandagsveiere?

Hvordan står det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - har gått opp 200 gram siden forrige mandag! Midjemål: 0 i nedgang! Må innrømme at jeg har kost meg litt ekstra denne uka som har gått, siden jeg begynner på kurs 3 i dag så nå er det alvor igjen! Måtte smake litt på alt det jeg nå skal holde meg borte fra, eller samle kosemerker til, så da er det greit med de 200 grammene opp! Neste mandag er det sikkert borte igjen!

Lykke til med dere andre i uka som kommer!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig lite "trafikk" i denne tråden...

 

Har dere gitt opp, eller har dere "flyttet" til en annen tråd?

 

Syntes det var så hyggelig å være flere i samme båt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å skrive seg inn på dagens link, det!

 

Vi er en veldig snill og motiverende gjeng (synes jeg, iallefall ;)), så det er bare å stikke innom! (Synøve er selvfølgelig også der!)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Siden jeg startet kurs nr. 3 på mandag, så har jeg gått opp 200 gram hver dag! Ser ikke ut til at kroppen likte forandringen... Men - ennå lenge i gjen til mandag og veiedag, så håper kursen endrer seg til den tid!

Skulle vi over til påskemål - eller skal vi fortsette å være her?

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, slenger meg med her jeg. Skal prøve å gå ned noen kg før sommeren.

Jeg begynte 1. januar, og har siden da gått ned 1,5 kg og 5 cm (rompe og mage), men synes ikke det er bra nok så trenger litt motivasjon.

Når jeg blir veldig sjesken spiser jeg litt sukkerfritt godteri..er det bra eller dårlig..kan være det er masse kalorier selv om det ikke er sukker, men jeg har ikke peiling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...