Gå til innhold

*Ned 8-9 kilo før sommerferien :)


Gjest acroline

Anbefalte innlegg

Gjest acroline

heihei :-)

 

jeg har veid meg og jeg har gåd ned 1,6kg.. jippi! :D

 

så nå har jeg spist en deilig frokost.

nå skal jeg se litt på facebook osv... har dere gådt ned i vekt ? :D

snakkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer til deg acroline, kjempebra :D

 

Har har ikke vekt rikket på seg :D ....så kjedelig altså, men det er jo baare å stå på videre da.....

 

 

Ha en fin dag dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vektnedgang. Jeg har veiedag på tirsdag. Er litt spent om det har blitt noen gram i minus denne uka også. Litt uskeielser har det blitt i helga, men med god samvittighet.

 

Ha fortsatt en koselig søndags kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest acroline

hope: tussen takk... :D

 

lykke til med veiedagen som kommer snart... :-)

hehe... nå har jeg gåd tur på ca. 35 min, ikke så lang tur, men ber enn ingenting ... nå er det straks ny uke og nye muligheter..... snakkes :D

 

ha en fin kveld folkens!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i morres, og vekta viste 72,7 kg, det blir -0,2 kg, i alle fall rett vei :(

 

Ønsker alle en fin og givende uke, stå på folkens, nå kommer snart vår....og så sommer :cool:

 

_____________________

03.01.2010 *76.6 kg midje 94 cm

15.03.2010 *72.7 kg midje 87 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempebra mst67 all minus er bra!! Selv har jeg veiedag i morgen..gleder og gruer meg litt. Nå blir det wok og ris til middag,,så blir det vel litt trening i kveld også..ha en sol-strålende ettermiddag alle sammen.

 

Forresten..jeg får ikke til å få med ikoner/smileys her i teksten min, hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var tirsdag morgen her...desverre sto vekta på det samme som sist..så ingen minus her i gården. :eek: Blir irritert og samtidig får jeg lyst til å gi f... med en gang..grr.. men søren heller her skal det krympes og minkes så jeg må bare fortsette å stå på.

 

Da får jeg ta en kaffekopp og samtidig legge en slagplan frem til neste tirsdag.

 

Ha en strålende dag folkens, for det skal jeg. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var tirsdag morgen her...desverre sto vekta på det samme som sist..så ingen minus her i gården. :eek: Blir irritert og samtidig får jeg lyst til å gi f... med en gang..grr.. men søren heller her skal det krympes og minkes så jeg må bare fortsette å stå på.

 

Da får jeg ta en kaffekopp og samtidig legge en slagplan frem til neste tirsdag.

 

Ha en strålende dag folkens' date=' for det skal jeg. :cool:[/quote']

 

PS. Takk for smileys mst67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

 

Huff så kjedelig da Hope....har vært sånn her flere ganger, vekta sto stille i 3 uker, hadde mest lyst å gi opp, men takket være forumet her, sto jeg på videre, og jeg skal jammen ikke gi meg, det må ikke du heller, må bare "slite" litt mer.

Husk det er kalorier i alt vi putter i munnen, så det er viktig å skrive ned alt vi spiser her inne.

 

Stå på videre damer, dette skal vi klare, snart vår nå og det skal bli så godt å gå våren og sommeren i møte med en lettere kropp og føle seg mere vel :(

 

HA EN FIN DAG :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest acroline

hope: så domt da... du får bare hold ut...

 

det skal vi grei ja damer! :(

jeg har vært utrolig flink med maten i dag...

ska fotsett sånn, da blir det kansje like bra resultat som søndagen :-)

 

ha en fin dag damer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag er snart over og jeg er godt i gang med uke 3, ikke det store vekt tapet enda, men jeg føler meg sterk nok til å fortsett. Jeg føler faktisk at dette gjør noe med selvbildet mitt, det å spise sunt og trene litt ekstra :(

 

Jeg har for andre gang nå bakt Grete Roedes knekkebrød, disse er kjempegode og jeg spiser dem til lunsj hver dag.

 

Hva med dere, noen favoritt oppskrifter dere vil dele, eller hvordan står det til med motivasjonen?

 

Ha en hyggelig kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke orket å skrive noe, har vært syk noen dager og ligget på sofaen....men nå føler jeg meg bedre.

*Her går det bra med maten, føler at dette gjør noe med selvbildet jeg også Hope, og så er det godt å være i gang med noe for sin egen del :)

Nå regner det ute, heldigvis, er såå lei av snø....VIL ha vår og sommer NÅ :)

 

Ønsker dere en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier mst67, merkelig stille her inne. Er det ikke lenger "ned 8-9 kilo før sommerferien"?

 

Selv så er jeg godt fornøyd med helgen. Noen vinglass har det blitt, men det koser jeg meg med. Søndag har vært for meg den store "fyse" dagen tidligere, nå derimot har jeg vært flink. I går spiste jeg en håndfull med Energimiks (nøtteblanding) og 4 biter mørk sjokolade (70%). Syklet også 25 km på ergometersykkelen, da forbrant jeg 577 kcal. Så all grunn til å klappe meg selv på skulderen :)

 

Så er det bare å håpe at vekten viser minus i morgen tidlig, siden den ikke hadde flytt seg sist uke, håper jeg at innsatsen min denne uka gir resultat :)

 

Planene for dagen når det gjelder mat er følgende:

 

Frokost: Havregryn m/ halv banan og litt energimiks + melk og 1 dl app.juice

 

Lunsj : Kyllingsalat med sorte oliven og fetaost

 

Middag: Suppe M/ grove rundstykker

 

Kvelds: Grete Roede knekkebrød m/ nøkkelost lett

 

Litt i mellom: knaskerøtter - yoghurt - eple-pære

 

Så slik går denne dagen...

 

Fint om jeg hører fra flere her inne.

 

Ha en fin dag folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Hope :)

Hun som laget tråden forsvat, og jeg skulle hjelpe henne gjennom dette....

 

Selv er jeg aktiv hver dag i en annen tråd på " Ned 10-20 kilo" men har fortsatt igjen 8-9 kilo, som jeg VIL ha bort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest acroline

heihei folkens... :-)

 

har ikke skrevet på forumet på ei stund nå..

har had så mye og gjøre, men ska prøve og skrive her inne på trøden hver dag nå..

 

hvordag går det med dere da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Jeg er nå her fortsatt! Her er jeg så langt:

 

Jeg begynte med :

78,4 kg 2 mars

77,3 kg 9 mars

77,3 kg 16 mars

75,9 kg 23 mars

 

Har vært ute å reist i 3 dager og da blir det desverre for meg litt vankselig å telle kalorier. Har prøvd så godt jeg kan, men er veldig spent når jeg skal gå på vekta på tirsdag.

 

En annen utfordringer er at vi nå går inn i påsken :) her blir det masse fristelser, og for min del; bevise ovenfor meg selv at jeg har litt selvdisiplin!!!

 

Hva med dere andre..alle planer for påsken lagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest acroline

hope: så bra jobba!! .... :)

 

hmm, ska vel på oppdal , (campingvogna) i påsken, drar på onsdag og

blir til søndag... der skal jeg trime... røre meg og holde meg i god form, og litt godter i helga...

 

God påske folkens.... :) kos dåkker mase i påska!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest acroline

hope: uffda :/ du får bare stå på.. :)

 

nå har jeg nettopp gådt meg en tur i fin været...

og nå sitter jeg ute og soler meg, med pc'n.. hehe

 

hva har dere gjort i påska de? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Påsken avsluttes med en herlig dag i sola, samt at jeg har løpt meg en tur i dag :) jeg har nok vært litt for snill med meg selv i påsken, litt ekstra sjokolade og deilig mat og vin, samvittigheten er det så som så med ;)

 

Dessuten har jeg bestemt meg for at veiedagen i morgen, den utgår! For å ikke miste helt gnisten så blir det for min del å holde seg unna vekta helt fram til neste tirsdag, og da SKAL jeg se gode resultater :)

 

En ny ladning med GR-deilige knekkebrød er stekt ferdig, og skal bli min lunsj hver dag til uken. Samt at jeg nå har funnet et løpe/jogge program for nybegynnere som jeg skal prøve å følge de neste ukene, så får vi tro resultatene vil komme.

 

Jeg ser i hvertfall frem til nye uker med nye muligheter. Dere andre da? Har dere holdt den stramme linjen i påsken? Ingen utskeielser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~K*L*A*R~

Hei!

 

Får jeg være med? Passet så perfekt med 8-9 kilo før sommerferien ;) Har nå erfart at vekten går opp igjen hvis man ikke legger om spisemønsteret for framtiden, så da håper jeg at det er siste gang jeg skal ned så mye i hvert fall (evig optimist).

 

Jeg er 36 år (37 i sommerferien), mor til en gutt på snart 7 år og en jente på 2,5 år. Skal forsøke å endre matvanene sakte men sikkert innimellom dagens gjøremål :)

 

Jeg veier nå 71,6 kilo og ønsker meg ned til 63 kilo.

 

Så, da har jeg skrevet det ned svart på hvitt, og da er det ingen vei utenom :)

 

Blir veiedag tirsdag, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...