Gå til innhold

Den gyldne middelveg


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

En liten tur innom for å si god helg. Har brukt opp kreftene på å pusse opp spisestuemøblene, så nå må jeg på hytta og koble ut :) Satser på vårvær og at noen husker dagen min i morgen :) Da blir det ut på tur, aldri sur, med kake i sekken :)

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Har hatt en fin helg og fått i meg MASSE mat! I dag har vi grillet for første gang i år, mens snøen smeltet rundt oss på alle kanter. Feiret 35 år i går og tok et sttykke ostekake på kafe, pluss en del godis. Har vært greit mye i aktivitet, og i dag har jeg nesten måket fri terrassen for snø :)

 

ha en fin dag dere! Jeg vokser i rekordfart, så det funker visst med sykemelding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan damer!

Godt å høre at du har hatt ei flott helg og fått i deg mat Frøkenfrue :) Tenker energien kommer krypende etter...

 

Jeg og mannen har akkurat kommet hjem fra syden. Du verden så deilig med sol og varme!! Vi reiste sammen med et vennepar, og jeg og damen har hadd 4-5 trimturer i løpet av uka (4 skikkelige og en litt kort) + 2 runder vannaerobic. Lite snop, men plenty mat og drikke, så det blir med en viss spenning jeg går på vekta i morgen tidlig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så godt å høre at det smiles i sola både her og der! Det er så deilig med vår. Her nordpå må vi nok vente litt til, men vi merker at noe er på gang, ja.

 

Jeg har hatt en deilig helg hjemme hos mor og fra, og kost meg masse. Mat har gått helt fint. Ble litt snop på lørdag, og et kakestykke søndag, men det er lov når det er helg.

 

Ha en herlig uke, og lykke til med permisjonen, frøken. Når er det du har termin igjen? Jeg har glemt det allerede, jeg. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei hei,

 

lenapena, så digg med sydentur! og flinkis som har trimma så mye!

 

Kveita, jeg har termin 16/5. Er sykemeldt til over påske og går rett ut i permisjon.

 

I dag er jeg trøtt, men oppstemt. Snedig kombinasjon:)

 

Vår er digg! Selv om snøen ligger tett enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

For de av dere som husker mitt forrige svangerskap, så var jeg myyyye oppe om nettene. Vel, nå er kl halv tolv på kvelden og jeg har akkurat stått opp. Har rukket å legge meg, sovne, stå opp og gå på do to ganger, OG ligget våken i en times tid. Huff, nå er det i gang igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Og i dag fikk storesønn vannkopper... Håper bare lillesønn får det også, slik at vi blir ferdige med dette før litjpia kommer...

 

Ellers har det vært en strålende dag og jeg har saget plank for å tette igjen åpningene mellom trappetrinnene og lage kott under trappa. Vi trenger nemlig likk mere lagringsplass her når vi blir fem...

 

Ha en strålende aften. jeg krysser fingrene for en sovenatt. Og skulle det gå riktig ille, så har jeg ihvertfall lollipop i fryseren... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, slitsomt å ikke få sove om natta da, frøken. Jeg tror jeg hadde blitt litt små-gal!

 

Jeg var på barsel-lunsj hos venninna mi i dag. Hun fikk en liten gutt for halvannen uke siden. Har ei jente fra før, på 15 måneder. Sprekt! :) Besøket var veldig enkelt organisert - de besøkende tok med brød og pålegg og div., mammaen stilte med kaffe og dekket bord. Veldig koselig! Og superskjønn baby. Jeg kjenner det risler litt i eggstokkene, ja! :)

 

Lykke til med vannkopper og snekring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Takk Kveita.

 

Det ble bare tre timer søvn natta som gikk også. Storesønn hadde store problemer med kløe, og da er det bare mamma som kan trøste... heeeeeele natta...

 

Og trappa blir fin :) håper jeg... :)

 

Ja det var sprekt ja synes jeg. Enda tettere enn mellom mine. Blir 18 mnd lillesønn når jenta kommer. Han er krevende om dagen og lager veldig mye støy. Har vilje som en okse og ditto stemme. vurderer å sjekke hørselen hans...

 

Tar med meg tipset om barselmøte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Var så godt i gang med sliping at jeg tok halve trappa i dag... Nå blir det endelig beis på de gule furutrinnene... Og hvitmalte gelendre. Mye støv, men pyttsann, svigermor bor ikke her :)

 

Håper alle søte damer har en fin helg. Vi har kvalitetstid i heimen i dag :)

 

klem fra frøken frue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Energien kommer og går, men rastløsheten består. hehe :)

 

I dag tok jeg like godt elektrisk høvel fatt og tok resten av trappa. Nå gjenstår rekkverk og vanger, men de skal bare rufses litt slik at grunningen tar tak :)

 

som jeg sa til en venninne; når man går så mye hjemme som jeg har gjort i det siste, så må man holde seg sysselsatt, og beste måten er å fornye litt rundt seg. Etter vinterens tunge tider, kjenner jeg på behovet for å gjøre nytt av de tingene vi allerede har, i stedet for å handle inn ting vi slett ikke trenger. Har fått opp øynene litt for gjenbruk. I tillegg blir det satt opp meny i morgen den dag for resten av uka, for på tirsdag kommer lønna, og den skal jo strekke til litjpia kommer... Altså sunnere og mye mye billigere å ha en plan :)

 

*Ha en fin kveld!

Heia Rosenborg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillok

Lenge siden jeg har vært inne hos deg - hatt ca ett års pause fra vektklubben. Begynte å lese og jammen stod det ikke kulemage nå også!!! Jaja, så var nå lillegutten født for litt mer enn ett år siden da, men husker godt du gikk å venta på å få han :) Gratulerer så mye, og artig med ei jente!

 

Håper det blir godt med energi når jenta har kommet til verden, og at det skal bli en fin vår og enda bedre sommer i trøndelagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rent inspirert av deg, frøken. Får lyst til å pusse og dille hjemme, jeg også. Velvel, det blir vel tid til det også. Skal ha laaaang påskeferie, og det gleder jeg meg jammen til.

 

Vårklem (i snøen...) til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Lenge siden jeg har vært inne hos deg - hatt ca ett års pause fra vektklubben. Begynte å lese og jammen stod det ikke kulemage nå også!!! Jaja' date=' så var nå lillegutten født for litt mer enn ett år siden da, men husker godt du gikk å venta på å få han :) Gratulerer så mye, og artig med ei jente!

 

Håper det blir godt med energi når jenta har kommet til verden, og at det skal bli en fin vår og enda bedre sommer i trøndelagen :)[/quote']

 

Hei Camillok! Så hyggelig at du er tilbake! Er du tilbake-tilbake, eller bare innom?

 

Ja jeg gleder meg til energien kommer. Jeg kjenner meg litt hyper om dagen, sånn kroppslig sett, men blir punktert rundt middagstider hver dag. Kjempeartig med jente ja. Har bare ikke gått opp for meg enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Jeg blir rent inspirert av deg' date=' frøken. Får lyst til å pusse og dille hjemme, jeg også. Velvel, det blir vel tid til det også. Skal ha laaaang påskeferie, og det gleder jeg meg jammen til.

 

Vårklem (i snøen...) til alle![/quote']

 

Hehe, det er dere som inspirerer meg her inne. Det er noe med å holde seg her inne hvor folk tar gode valg og deler tanker og følelser. And let's face it, følelser har det vel vært i bøtter og spann fra min sin side her inne... Det er deilig å ordne litt i heimen, men vanskelig å bestemme hvor man skal starte hen og få mest valuta for pengene...

 

Ha en strålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Glemte helt å si at storesønn dro i barnehagen i dag etter å ha vært en uke hjemme med vannkopper. Jeg klarte å få farang igjen i natt så det kommer begge veier. Jaggu kom ikke storesønn hjem etter en time i barnehagen etter å ha spydd ut gangen der oppe.

 

Blir litt motløs av sånt, men styrer ikke over det. Har pimpet små slurker cola og blåbærsaft nå. Litt bedre, klarer ihvertfall sitte oppreist... OG så jeg som ikke har mat i kroppen fra før av. URETTFERDIG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camillok

Isj da, ikke bra! God bedring :)

 

Jeg er fast tilbake, to kg over trivselsvekt (eller; er vel bare en nå) med lyst og motivasjon for en liten innsats for å komme tilbake trygt i beltet med sommerfin kropp (og lyst på finfin vekt før en eventuell graviditet ila året :)) Men nå har vist kjæresten funnet ut at vi skal gifte oss først, så da får jeg vel vente på frieriet før jeg blir for optimistisk (men mannfolk som snakker om baby 10 ganger om dagen minst er vel ganske gira....) :)

 

Rart hvordan denne kroppen skriker etter baby når man har funnet drømmemannen og alderen nærmer seg 30 med stormskritt (heldigvis en stund igjen da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

HEhe høres ut som en fangst :) Artig med bryllup da, og for en motivasjonsfaktor for å holde vekten og leve sunt. Hvordan har du klart å holde deg på trivselsvekt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...