Gå til innhold

Påskemål tirsdag 24-1 :-)


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. Sitter her og koser meg med en kaffekopp og har en rolig morgen. Deilig!!:-) Har veiedag imorgen så er spent på hva vekta sier,håper den har forandret seg litt!! vi får se...

 

Lykke til alle som har veiedag idag.

 

Ha en kjempefin dag alle sammen.

 

Klem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en liten motvekt till alle dere som stadigt går nedover, så har jeg greid att gå opp 0.8 denne uka.

Slutter og røyke samtidigt, så humøret og motivationen svinger ganska bra.

 

Førrige uka 66.0

Denne uka 66.8

Mål 62 før påske

 

Om 2 uker drar jeg til varmere strøk, och skall ha av 2 kilo till dess, så nå får jeg bare finne frem diciplinen igen!!!!!

Må bare si att jeg syns dere er KJEMPEFLINKE!!!!!!

 

Ha en god uke og lykke till med veiedagerna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag i går, men fikk aldri tid til å innom å skrive.... :)

Har gått ned 0,6 kg og 3 cm i midjen.

Lykke til dere som har veiedag i morra, er spent på dere..... :)

Får besøk snart så jeg må rydde litt her nå :) Ha en fin dag.

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill
Som en liten motvekt till alle dere som stadigt går nedover' date=' så har jeg greid att gå opp 0.8 denne uka.

Slutter og røyke samtidigt, så humøret og motivationen svinger ganska bra.

 

Førrige uka 66.0

Denne uka 66.8

Mål 62 før påske

 

Om 2 uker drar jeg til varmere strøk, och skall ha av 2 kilo till dess, så nå får jeg bare finne frem diciplinen igen!!!!!

Må bare si att jeg syns dere er KJEMPEFLINKE!!!!!!

 

Ha en god uke og lykke till med veiedagerna.[/quote']

 

Skjønner veldig godt hva du mener, selv gikk jeg opp 0.4 forrige uke enda jeg hadde vært kjempeflink og gjort det jeg kunne. Men denne uken ble jeg "belønnet" med -1.6, så var tydeligvis nådd et lite stopp forrige gang.

 

Derfor tror jeg du også kan vente deg en liten overraskelse neste uke bare du fortsetter med samme gode vaner. Selv om ikke vekten gir deg motivasjon, må du tenke på hvor flink kroppen din synes du er. Slutte å røyke OG ned i vekt må jo være den beste vitaminsprøyten som finnes :-)

 

Lykke til videre, lotta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Helt enig! Lotta; kroppen din elsker deg selv om den viser pittelitt +. Pytt sann. Varmere strøk sier du? Hvor? Nyskjerrig og misunnelig...

 

Mamz: Grattis med vektnedgang og 3 cm er jo meget, meget bra!! Herlig ikke sant?

 

Jeg våknet i dag og var ganske så syk både her og der, ikke minst i viljen,,, Vond hals, hodepine, sovet dårlig, stiv og støl etter trening i går, og ja, litt oppkast også når jeg først var i gang.. Så i dag måtte jeg ta meg fri fra jobb selv om jeg ikke liker det. Håper jeg kommer meg utover dagen for jeg vil så gjerne gå og svømme med min kjære.

Jeg både gleder og gruer meg til veiedag i morgen, føler at jeg har stått bom stille, hverken opp eller ned..

 

Ha en fin dag :)

 

Klem Jannicke

 

--- Å seire over seg selv er å seire over sin mektigste fiende ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Og til lotta kan jeg bare si; Det går nok bedre neste gang! -Kristill har hel rett, i at noen ganger så synes det bare ikke på kroppen når vi har vært flinke!

 

Jeg har det litt som jannicke i dag. Trøtt, sliten, uggen i hele kroppen, og siden bilen er på verksted så måtte jeg gå til jobb i dag også. Kjennes som om noen har forsøkt å vri meg opp!

 

Håper på å komme meg tidlig i seng i kveld, og at bilen skal bli ferdig så mannen min kan hente meg på jobb!

 

Sukk,

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Føler meg litt ovenpå igjenn etter en helg med litt ukontrolerte inntak av mat.Ferdig å være premenstruell og kromtilskuddet begynner nå å virke.:) (hadde 2-3 ukers pause)

Skal på Body Pump i dag,trening med vekter,så da har jeg kommet meg i gang med trening igjenn etter jul også-ting tar tid :) Er spent på morgendagens veing ja.

 

Ellers er dere så flinke at. :) Du lotta er jo et godt eksempel på at vekta går litt som trappetrinn,skal jo helst gå nedover vil vi,men mye kan innvirke.Du kan jo ha mye vann nå og da får du en gledlig overraskelse neste gang.Likeledes hvis du trente kvelden før du veide deg,eller spiste salt mat.Hovedsaken er at vi ikke gir oss og at vi venter på resultater.Kjempeflink som greier å slutte å røyke.Det har jeg også gjort.

Du mamz merker sikkert nedgangen på klærne-3 cm da gitt,hæli :)

 

Ha en fortryllende kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, da var det veiedag. Fikk ikke veid meg på samme tidspunkt som sist, veid meg 3,5 timer før enn vanlig. Jeg hadde gått opp 0.2 kg, og tror rett og slett det skyldes tidspunktet jeg veide meg på, samt at jeg har hatt for lavt energiinntak denne uken, kombinert med mere trim enn de to andre ukene. Så sånn sett føler jeg at jeg står stille, ikke at jeg har lagt på meg. Mål har jeg helt glemt, får se om jeg får målt meg i morgen.

 

Start 2 jan: 65 kg

Forrige uke: 63,5 kg

Denne uke: 63,7 kg- opp 0.2 kg

Total nedgang:1,3 kg

 

Skal på besøk til foreldrene mine i helgen, så jeg må passe meg ekstra for fristelser da. Mamma lager god mat, så jeg kan jo kose meg med den samt kosemerkene mine.

 

Ellers så blir strategien for uka og spise mere mat! Og drikke mere vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært slapp!! Bare surra rundt. Tenkte å ta med ungene i vogn i morgen og jogge en tur, men svigerfar skal låne bilen så da må jeg holde meg hjemme. Vet ikke helt når han kommer. Fikk tak i den Pilates DVD`en i I Form bladet så da tester jeg det i morgen istedet. Mulig jeg får tatt en tur ut hvos de henter bilen tidlig. Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å ha dere, jeg har hatt det litt trasig i dag, litt deppa...... har nok spist litt for mye også :mad:

Har dager der jeg er deprimert, og da går det ikke så greit med maten heller....men det er godt å titte innom her å lese det dere skriver, dere er så positive :)

Og ja, jeg merker det på buksene mine, har tatt av 6 cm i midjen til sammen, det er rundt magen, hoftene og midjen det legger seg hos meg, hvordan er det hos dere, jevnt fordelt eller.......

Takk for at dere er her alle sammen, ha en fin kveld :)

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois.

Slenger meg på racerne som ønsker 10 kilo før påskeharen titter innom.

Har klart å få noen kilo ekstra å bære på som jeg gjerne vil ha av meg..

Har gått GR kurs tidligere..før jul og 14 dagers ferie...

Vekt i dag 72.7

Høyde 174 cm

Midjemål : på mandag.

Har syklet 2 mil i dag og målet er å klare det 2-3 dager i uka.

Har gjort det uten problemer før, det verste er vel bare å komme i gang.

Lykketrollet startet en bra sak her som virker motiverende - ihvertfall på meg

så jeg håper det er lov å bli med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Velkommen til oss!! Her vil du møte en fantastisk gjeng. Imponerende med 2 mil sykling 2-3 dager i uka. Stå på videre!! :) PS! hvem er lykketrollet og hva er startet?

 

Klem Jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Hva har lykketrollet startet med?Noe jeg ikke har fått med meg?

 

 

Bare nyskjerrig!

 

Lykketrollet startet denne linken for de som hadde som mål å gå ned 10 kg til påske. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Jeg har skjønt det som at de som er med på denne linken har som mål å gå ned 5 kg til påske jeg' date=' og at det var Jannicke som startet den????[/quote']

 

JA, det var jannicke som startet denne tråden :)

Så Lykketrollet har nok startet noe annet, men vet ikke hva....blir nysgjerrig jeg også nå.......;)

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden trodd at jeg var med på 5 kg til påske.

Det er iallefall mitt mål :)

 

Det er mitt mål også, i første omgang ;)

Er du i mål da elsa, når du har tatt av 5 kg? Selv er jeg ca 66 kg nå, vil under 60 da, helst ned på 57-58...da blir jeg fornøyd :)

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel 5 kilo til påske det først var,men så ble vi vel enige om og slå oss sammen. noen skulle bare ned 5 kilo til påske,mens andre skal ned mer,men har som mål og gå ned 5 til påske i første omgang..:-)

Derfor heter vi nå påskemål....dag...dato...

Og det er en veldig koselig tråd dette,og alle er jo velkommen til og bli med på den..samme hvor mye ned man skal.. En HERLIG gjeng dette her;)

 

 

Klem synøve:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

joda, det var nok lille meg som startet denne tråden, med utgangspunkt -5kg til påske. Men pytt sann, alle her er hjertelig velkommen enten de skal ned 5, 10, 15, eller 20kg. Uansett så er dette som synøve sier en fantastisk gjeng!

Regner denne misforståelsen som oppklart nå.

Stå på videre alle sammen, og hjertelig velkommen til deg hangglidern!

 

Klem Jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...