Gå til innhold

Ny og motivert!


Gjest kajapaja

Anbefalte innlegg

Gjest Susanne86

I dag viste vekta 66,4 kg! :) Så jeg er fornøyd. Håper vektnedgangen kan fortsette en stund til, har 64 kg som delmål, men vi får se hvor lenge jeg vil fortsette.

 

I helga har jeg besøkt ei venninne og det blei en del vin og potetgull fredag og lørdag, men resten av uka har jeg vært flink. Men må si at jeg er litt skuffa over cm-målene mine.. De blir ikke mindre! Så hvor blir kiloene av..? Kanskje jeg måler på feil sted?

 

Hvordan går det med deg i russetida da? Er vel vanskelig å få tid til å trene og spise sunt når det er så mye sprell hele tida! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra nedgang! Jeg gikk ned 1,4 kg denne uka! :) Fornøyd med det, om det ikke alt bare er muskler som renner av meg pga for lite mat. Hmm!

 

Så, jeg har bare 1,4 kg igjen. Fremover nå er det styrketrening som gjelder. Jeg føler meg så kvapsete, om du skjønner. Det er ikke mye fett, men det fettet jeg har er veldig lite stramt, for å si det sånn.

 

Jentekvelder er lov! Chips er mye bedre enn masse godteri, men ha i tankene at popcorn er også bedre enn chips - om du liker det da, vel og merke. Men popcorn er vel ikke likegodt til vin som det chips er. Hihi!

 

Målene din ja. Hmm. Vet du hva? Jeg er veldig dårlig på mål. Jeg har rett og slett ikke målt meg i det hele tatt under vektreduksjonen. Ikke fordi jeg ikke vil se fremgang, men fordi jeg syns det blir litt "ustabilt". Altså.. det er vel vanskelig å "stramme" like mye hver gang osv. Så, jeg har droppet det. Men det kan jo være at du har tatt av deg i fett, men lagt på deg i muskler - og dermed holdt på arealet? :) Jeg vet ikke!

 

Syns ikke det har vært så vanskelig til nå, heldigvis :) Om du har lest på bloggen min i det siste, så har jeg faktisk fått skvist inn trening støtt og stadig. Som på mandag, så skulle jeg på telttur. Så kom hjem hjem klokka fire. Spiste mat og pakket frem til fem. Så var jeg på spinning halv seks - hjemme kvart på syv. Så kom jentene og hentet meg klokka syv. Det var skikkelig programprogramprogram! Hehe. Men det var en herlig følelse! Da kan man gå på telttur med god samvittghet!

 

Har ikke spist noe mer usunt enn vanlig, utenom to bigmac-menyer på en time :D Noe som jeg faktisk hjalp vektreduksjonen min denne uka.. Det høres sprøtt ut, men altså: mange pleier å ha en "karbodag" der de spiser mer karbohydrater enn vanlig, for å lure kroppen sin. For når man slanker seg, så sparer kroppen ofte på energien, for å beskytte seg selv. Men hvis man da overmater kroppen en gang i uka, så lurer man den til å tro at vi ikke er på slankeren, og dermed får fart på forbrenninga.

Jeg har ikke testet det så mye ut selv, men har lest en del om det. Er ganske interessant, egentlig!

 

Har planer om å legge ut et skikkelig "før"-bilde av meg i dag. Stay tuned! (om jeg TØR å legge det ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86

Hihihi, nå måtte jeg le! "Det er ikke mye fett, men det fettet jeg har er veldig lite stramt, for å si det sånn." :D Men ja, alle drømmer vel om en stram og fin kropp. Jeg har ganske kraftig beinbygning og får veldig fort store muskler, så jeg er kanskje litt skremt fra å holde på alt for mye med styrketrening. Liker veldig godt å holde på med Pilates, men det har de dessverre ikke på treningssenteret mitt..:/

 

Jeg er veldig glad i popcorn! Pleier å velge det som snacks når jeg har sjansen. Og egentlig passer jo ALT av snacks til vin..;)

 

Så flink du er å trene i russetida! Leste bloggen din i dag, og jeg må si at du er virkelig dedikert! :) Flink! Og nå skal du begynne med styrketrening også. Du har virkelig klart å endre livsstil! :)

 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en step-time. Sliten men fornøyd! Forbrente 710 kcal! Så det er jo kjempebra! Nå sitter jeg og spiser Skyr og kiwi. Jumjum.

 

Neste onsdag SKAL jeg ha gode resultater!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86

Har drevet på med en del snikveiing i det siste, og har lagt merke til at vekta har gått litt opp siden forrige onsdag?! Why? Jeg har jo vært så flink, og har til og med lagt inn en spisedag for å få fart på forbrenningen (spiste 2100 kcal på lørdag) og trent og spist sunt... Kanskje det er pga mensen?

 

Jeg spiser gjerne en DIIIIGER skål med masse frukt og slik Ja-yoghurt fra Tine på til kveldsmat... Kanskje det er dumt å "fylle" magen med så mye, kanskje jeg heller burde spise et knekkebrød med pålegg..? Mindre volum, men samme kaloriinnhold. Det skulle jo egentlig ikke ha noe å si, bortsett fra at da har jeg mindre mat i magen når jeg veier meg om morgenen.

 

Jeg hadde jo som mål å gå ned til 66,0 denne uka her, så håper at det bare er mensen som har gjort det vanskelig for meg, og at jeg i dag og i morgen raser ned i vekt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86

Du er kanskje ikke aktiv her inne lenger, nå som du skal begynne å bygge muskler? Tenkte bare at jeg skulle oppdatere deg å si at jeg har gått opp 100 gr til 66,5 kg.. Skuffende! Jeg har vært skikkelig flink i det siste også! Men jeg får bare stå på, så ser jeg kanskje resultater neste onsdag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SaraMJ

Hallo!! Har bare hatt mye å gjøre i det siste! Muskelbygginga går forsåvidt ikke helt etter planen. Føler meg usikker med de forskjellige øvelsens + at det er myye mat! Men men ;) Det går seg til etter hvert! Men nå i eksamensrush osv, så blir det ikke helt optimal treningstid :)

 

Kjedelig å gå opp da.. Men det har ok jeg også, tror jeg. har vært årlig med spisinga i det siste!

 

Siden du er så flink, så går du sikkert ned i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...