Gå til innhold

Påskemål onsdag 25-1 :-)


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Da har jeg vært på vekta ble vel litt skuffet men vet jo at de siste kiloene er trege og få av. Jeg som har vært så flink hele uken men 0,3 kg. Men hadde gått inn 4 cm. og det er jeg fornøyd med.

 

startvekt aug.04:97kg.

 

Uke1: 74,8kg.

Uke2: 73,5kg.

uke3: 72,7kg.

uke4: 72,3kg.(-0,3)

mål denne uke: -4 cm.

trimpoeng:15,5

 

Ja,da var det bare og stå på videre. Lykke til alle dere som skal på vekten idag.

 

Ha en fin dag alle sammen.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Veiedag ja.. hehe, vel siden forrige onsdag er det -0,7. Men jeg veide meg jo på fredag og hvis jeg tar det som utgangspunkt er det +0,6... Velger å ta onsdag som utgangspunkt jeg, det er jo da jeg har veiedag, og jeg vil ikke jukse flere ganger.

 

i dag er det 3 uker siden vi startet påskemål-tråden! Så da følger jeg synøves eksempel og tar med alle ukeresultatene:

 

januar`04: 85

04.01 : 65

11.01 : 64,7

18.01 : 64,2

25.01 : 63,5

Nedgang: -1,5

 

Klem Jannicke

 

--- I begrensningen viser mesteren seg ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

Blir så imponert når jeg ser hvor mye dere har gått ned totalt sett!

Det virker som dere virkelig har kommet inn i nye og gode og varige vaner :-)

 

Jeg synes også det er vanskelig å la være å gå på vekta utenom veiedagen. Men når jeg klarer å kutte ut godtespising, skal jeg søren meg klare det også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hei på dere,

Jeg synes også dere har vært kjempeflinke ;)

Gleder meg til jeg begynner å være der dere er nå, men det er leeeenge til.

Gratulere til dere begge.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin nedgang på dere begge! -Ikke spesielt overraskende at det går litt tregt på slutten, synøve! Du har gjort en kjempe jobb hittil med 25 kg totalt!!

 

-Er mektig imponert over jannicke også! -Det at målingen ble litt dårlig forrige uke ga deg et skikkelig byks denne uka! Gratulerer! Totalt 21,5 er jo en bragd ;)

 

Håper på ett OK resultat denne uka, men de siste to dagene har vært tøffe! -Har trent mye, men det har nok også blitt litt mere kalorier enn det jeg skulle ha.

-Kjenner at kroppen er tung, og jeg da jeg snikveide meg i dag morges (veier meg jo egentlig bare på kurs) så lå jeg 1,2 over mellom veiingen på lørdag. -og SÅ mye har jeg ikke spist at jeg fortjener det! (På lørdag lå jeg riktignok 1,8 under forrige onsdag's morgen, så dermed blir det nok en liten minus uansett!

 

Veldig spent iallefall, og håper ikke jeg har møtt en vekt sperre allerede! -Det er tross alt langt igjen, både til påskemål og endelig målsetning!

 

Ha en fin dag!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all fine tilbakemeldiger,det er så koselig og lese,takk takk alle sammen.

Det er så godt og ha dere:-) (kan ikke få sagt dette nok;)

Og jannicke det er jo kjempbra 0,7.. Vi får bare stå på videre alle sammen:-)

 

 

Lykke til alle som har veiing senere idag.

 

klem synøve;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flinke dere har vært, jannicke og synøve, dere er jammen blitt kvitt mange kilo, gratulerer begge 2 :)

Tror det lønner seg å holde seg til en fast veiedag jeg, ser det er flere enn meg som har "lurveid" seg...hehe......gjorde det jeg også, ble skuffet da, så jeg holder meg til mandager heretter;)

Lykke til med veiing i kveld CamCam :)

 

Ha en fin dag alle sammen, stå på videre, husk målet vårt ;)

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Jeg hadde forferdelig lysst til å veie meg både i går og i dag.

Er spent på om det jeg holder på med er riktig, eller om jeg skulle ha gjort noe annerledes.

MEN jeg var flink og sto imot. Har fortsatt med samme opplegget denne uka også, så får jeg fortsette og være spent til mandag ;)

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

så utrolig flinke synøve og jannicke har vært - en skikkelig inspirasjon til å fortsette sakte, men sikkert ned mot målet. Veide på fredag 96,5 kg (med start på 101,5 i okt) og skal ned til 69 kg. Veien er lang, men jeg skal klare det ;). Håper på 75 kg 1. juli. Denne gangen skal jeg ikke gi opp!!!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
så utrolig flinke synøve og jannicke har vært - en skikkelig inspirasjon til å fortsette sakte' date=' men sikkert ned mot målet. Veide på fredag 96,5 kg (med start på 101,5 i okt) og skal ned til 69 kg. Veien er lang, men jeg skal klare det ;). Håper på 75 kg 1. juli. Denne gangen skal jeg ikke gi opp!!!

 

Smukkeline[/quote']

 

Jeg kommer til å være her en god stund, og vil heller ikke gi meg.

Da treffes vi vel med jevne mellomrom vil jeg tro.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har studiedag i dag, og hadde egentlig tenkt meg på trening i dag tidlig, men sov lenge i steden. Det var deilig! Tenkte jo jeg skulle trene i dag fordi jeg skal bort i helgen og da blir det ingen trening... Men men får heller kaste meg over husarbeidet. Gidder ikke ha dårlig samvittighet for treningen, får heller være flink neste uke.

 

Jeg har en tendens til å tjuvveie meg, prøver å slutte med det men det er ikke lett. Nå når jeg skal bort til helgen skal jeg prøve å la vekten stå, kan jo bli spennende til tirsdag igjen da. Er en utfordring for meg det- å ikke veie meg før veiedagen.

 

Nå skal jeg ta en runde med husarbeid og så skal jeg ut en tur i det fine været! Dere hører vel ikke fra meg før over helgen igjen, så dere får ha ei riktig fin helg. Jeg må klare å unngå fristelser i helgen- er så vanskelig når man er borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej alle sammen, og tack før uppmuntrande tillbakemeldinger.

Føler meg bedre allerede.

 

Mådde ikke like bra då jeg traskade in i prøverommet før att kjøpe meg ny bikini.

Uffamej, vintervit og "fluffig" liksom. Ikke noen vakker syn, men får bare glede meg till att jeg snart er brun og fin.

 

Turen går till Thailand førresten. Dær har jeg vel en chans att greie og gå ner noe samtidigt. Massor med sund mat och færsk frukt kan jeg tro.

Gleder meg skikkeligt.

MEN, det er 2 magre uker till jeg drar og som sagt var skall nålen vise -2 dagen innen.

Bare att stå på med andre ord.

 

Ha en fortsatt fin dag, og uke...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forferdelig lysst til å veie meg både i går og i dag.

Er spent på om det jeg holder på med er riktig' date=' eller om jeg skulle ha gjort noe annerledes.

MEN jeg var flink og sto imot. Har fortsatt med samme opplegget denne uka også, så får jeg fortsette og være spent til mandag :)

 

Hangglidern[/quote']

 

Så flink du er som klarte å stå i mot :) det er nok best å holde seg til den faste veiedagen, det fant jeg også ut ;)

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

... til alle koselige tilbakemeldinger. Det er ubeskrivelig å få høre at man er så motiverende, da gir alt dette en ekstra mening. Jeg er veldig imponert over synøve og meg selv, men jaggu er jeg imponert og stolt av alle i denne gjengen! Stå på videre!

 

Klem fra Jannicke som har kost seg med et glass rødvin i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Det var så mye flinke folk her at nå må jeg legge inn mine elendige resultater.Ikke skal jeg skylde på dårlig forbrenning eller mye vann i kroppen osv.Vet da at ingen tvang meg til å putte mat ++ i munnen UTENOM noen måltid i helga.Voksne dama har ikke kontroll bestandig ;)

 

Jeg synes det er kjempebra å lese om dere andre selv om det går treigt med meg.Mange har litt av en slankehistorie bak selv-beundringsverdi.

 

Kjempebra også at alle kan føle seg velkommen her-gammle som nye:):)

 

uke 1:Hoppet lett forbi vekta og målbandet

 

uke 2 vekt : 75,8

mål : 77 cm

trimpoeng : 10,9

 

uke 3 vekt :75,5 (-0,3)

mål : 77 cm

trimpoeng :10,9

 

uke 4 vekt; 75,3 (-0,2)

mål : 77 cm(har hengt seg opp der)

trimpoeng : 11,6

 

Yahoo-har kommet til 3. tre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens veiing var egentlig ingen skuffelse, men det er bare fordi jeg forventet ett litt moderat resultat! -Det ble -0,5kg.

 

Start vekt: 31/8-05: 116,3kg

Start vekt påskemål 4/1: 98,1kg

Vekt i dag. 94,3kg

Mål til påske: 87kg!

Endelig mål: < 80kg.

 

Dermed ligger jeg forholdsvis dårlig an på påskemålet mitt, men jeg nekter å tro at jeg kommer til å holde denne farten videre! -Med 0,6 forrige uke og 0,5 denne uke, så er dette omtrent de dårligste 2 ukene på rad jeg har hatt siden jeg startet.. -Har derfro bestemt meg for å begynne å skrive ned alt jeg spiser igjen, selv om denne uka blir litt oppstykket. (Skal til Røros i helgen, og det blir felles middager (pizza første kvelden ;)), og sikkert endel alkohol.)

 

Har hatt noen skikkelig gode opplevelser denne uka, bl.a truffet igjen en jeg ikke har sett siden like før jeg starte på kurs! -Han fikk hakeslepp da han så meg nå, nesten 5 måneder etter, og 22 kg lettere! I tillegg plukker jeg stadig frem klær fra kjelleren som ikke har passet på lenge, og jentene på jobben tror jeg har ganske stort kles-budsjett! (Oi, den var fin, er den ny??)

 

Gleder meg til uken som kommer, og satser på at reduksjonen min kommer til å ta seg opp!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...