Gå til innhold

Russetid


Gjest 90kilosnart70

Anbefalte innlegg

Gjest 90kilosnart70

Hei alle sammen! Dere virker som en hyggelig gjeng! Startet med slankinga for en måneds tid siden og har gått ned litt under to kilo. Snart er det mai og da er jeg russ! Lurer på om det er noen som har noen smarte tips for hvordan jeg skal opprettholde "dietten" i løpet av denne tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Jeg er russ i år jeg også, og for vår del, på sørlandet, har russetiden allerede startet for fult! :D

 

Jeg spiser det samme, pluss at jeg holder meg mye vekke fra alkohol. Jeg ser at det ikke alltid er så lett. "Heldigvis" har jeg ei venninne som er gravid, og unnskylder meg med å si at jeg skal "holde hu med edru-selskap". Hehe :)

 

Ellers har jeg en blogg du kan lese litt på om du vil :)http://www.kroppogsinn.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er litt feil av meg å si det, så på forhånd unnskyld til de som evnt synes det jeg sier er utrolig teit, men jeg synes du skal kose deg med russetiden din som du selv vil. Du vil ikke være russ flere ganger,(om du skulle være det blir det neppe gøy).

Jeg var russ i 08, jeg angrer ikke på alle de ekstra kaloriene jeg fikk i meg, for jeg hadde en knall russetid, ville ikke byttet den ut mot noen kilo mindre på vekta.

 

Det er betyr jo selvfølgelig ikke at du trenger å drite i alt å slå deg fullstendig løs, du kan jo holde deg i tøylene sånn i "hverdagen" når det ikke er noen eventer, fester osv, og trene litt ekstra.

Men hvis du vil spise to liter is for å få en knute, så spis to liter is, dra på festene,kos deg med øl på stranda og vær så mye russ du ønsker og NYT det!

Tror du vil angre mer på at du slanket deg igjennom hele russetiden og ha en følelse av at du gikk glipp av noe enn om du legger på deg 2 kilo.

Bare lov deg selv at du har kaloriinnholdet i bakhodet og etter 17 mai så er det rett tilbake til et sunt og godt kosthold, ingen unnskyldninger, ingen utsettelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også russ i år :) Gleder meg veldig mye.

 

Å som du katza sa så er jeg veldig enig. Jeg har bestemt meg for at jeg skal spise å drikke de jeg føler for når jeg føler for det. Russetiden er noe man opplever en gang i livet, å jeg kan ikke se tilbake på russetiden å huske den som tiden da alle andre koste seg å jeg gikk på diett å slanket meg.

 

Men det betyr ikke at jeg skal trykke i meg alt mulig dritt, men jeg skal unne meg det jeg har lyst på. Så får jeg heller bare trene ekstra hardt og kanskje holde meg unna godteri første tiden etter russetiden. Og jeg tror nok at viss du går opp to kilo i russetiden så går du nok av deg de kiloene veldig fort dersom du begynner å leve sunt å trene igjen rett etter russetiden.

 

Så KOS dere i russetiden, du opplever det en gang i livet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...