Gå til innhold

Peppes pizza


Gjest Isogild

Anbefalte innlegg

Gjest Isogild

I dag spiste vi på peppes pizza, men jeg har ikke peiling på hvor mye kalorier det er i den (eller forøvrig hvor mye jeg spiste, men det kan jeg anslå).

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Pigs knuckle inneholder ca 3000 kcal. Tar utgangspunkt i den, siden den er en ganske "vanlig" pizza. Går du for heavy heaven f.eks er nok tallet høyere.

Et stykke inneholder 375, (star cut-stykker altså, ikke firkantene, de er vel.. ca 300 pr stk, størrelsen varierer jo veldig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden har de det? :D

Samboern min er kjøkkensjef på peppes, det er i mot reglene å i det hele tatt

printe ut deklarasjonen, de er veldig fine på det. Så det hadde vært litt morsomt om det lå på deres egne nettsider=P

Jeg finner ikke no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolly Dimple oppgir i alle fall næringsinnhold mener jeg å huske.

 

Det gjør det, synes det er utrolig bra! Men er det pr pizzastykke eller pr 100 g? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Potteplanten
Det gjør det' date=' synes det er utrolig bra! Men er det pr pizzastykke eller pr 100 g? Noen som vet?[/quote']

Det er per 100 gram.

http://www.dolly.no/shop/om_dolly_dimple_s/naeringsinnhold

det står her :D

Jobber selv på Dolly Dimples, pizzaene i seg selv er egentlig ikke sååå ille men f.eks hvitløksdressingen er ei skikkelig bombe. Så hvis dere skal unne dere en god pizza på dolly så styr i allefall unna hvitløksdressingen :) Det står 407 kcal per 100 gram på ernæringstabellen på den dressingen, men da den er laget med ekte majones og rømme, og ekte majones har kcal på rundt 700 per 100 gram, tviler jeg på at det bare er 400..... Noe som er synd, for den dressingen er så sinnsykt god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...