Gå til innhold

Maaaaange kilo skal av.....


Gjest turtles82

Anbefalte innlegg

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar
Gjest FruFleksnes

Ser du har fått en lang, flott liste i signaturen din ;) Flinkis!!

Selv måtte jeg fjerne noe, for signaturen var som oftest mye lengre enn innleggene mine, hihi :D

 

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

takk for det ;)

 

Jeg la merke til at signaturen din var blitt kortere :D Blir vel kortet ned litt etter hvert her også, etter som månedene går og kiloene kommer av :)

Og forresten...flinkis er du selv også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

av dagens veiing! Vekta var jo både høyt og lavt og viste 3 forskjellige tall flere ganger. Kom fram til at jeg skulle ta det tallet som kom oftest, som var 130,4kg. Det er jo opp!!! Og det skjønner jeg ikke. Jeg har trent hver dag siden forrige veiing, har til og med kjøpt meg en splitter ny sykkel og begynt å sykle i tillegg til gåturene. Har blitt bare 2 korte sykkelturer enda da, for jeg har ikke syklet på 7år så jeg er syykt stiv og støl. Og i maten har jeg jo vært eksemplarisk! Har hatt en ganske så slitsom og tung uke ellers, så å få dette på toppen var ikke noe godt nei...

Men men.........får se hva vekta viser til uka da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte
så jeg er syykt stiv og støl.

Det er utrolig kjipt når man er såååå flink og så er vekten uenig. Men.... Stølhet kan være en forklaring da det kan føre til vektoppgang. Isåfall er det ingen grunn til bekymring, for det er forbigående! For ikke å snakke om at jo mer du sykler jo mindre støl blir du... Og så begynner du jo å bygge muskler etterhvert, og jo mer muskler jo mer forbrenner du. Så på lengre sikt er det jo en vinn-vinn situasjon! :-) Og du skal ikke se bort fra at vekten blir mer venner når den verste stølheten forsvinner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Uff så kjedelig. Det svir virkelig å se oppgang på vekten!!! Det kan være mange grunner til det. Det som Krusmynte nevner, men også at man venter mensen, treg mage, væskeansamling pga salt mat.....

 

Ikke fortvil, turtles. Du vil få "lønn for strevet", så flink som du har vært hele veien ;):D

 

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

Nå er fredagens veiing omsider glemt, etter noen tunge dager både mentalt og fysisk. Vet ikke hva det er, men jeg har vært så utrolig slapp og sliten de siste dagene. Vært kvalm og uvel, og har ikke hatt lyst til noenting. Har vært ute og trimmet hver dag til tross for manglende lyst, men de har vært veldig tungt å gjennomføre!! Så det er faktisk en liten seier i seg selv, at jeg har kommet så langt! Men nå er jeg da på tur opp igjen, og alt er så mye bedre.

 

Idag var jeg på Mx-sport og kjøpte meg en treningsbukse. Det er første gang jeg har kunnet gjort det på hvertfall 7-8 år!!! Det føltes så utrolig digg :)

 

DEt skal sies at dette merket (carite) har str opp til 50, og har veeldig god stretch. Men det gjør ingen verdens ting!! Buksen er fantastisk god å ha på, teknisk stoff, som gjør det til en perfekt trim/turbukse!!! Og det aller beste - jeg trengte ikke største str engang. Har god plass i str 48 :(

Jeg bruker jo 3str større i vanlige bukser, så jeg er klar over at det er stretch'en som gjør det. Men moro allikevel!!!

 

Nå skal jeg ut å gå en laaang tur. Har fri i dag, og lillegullet mitt er i barnehagen!

Herlig :)

 

Ha en strålende dag!

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Grattis med ny bukse.....gøy å kunne kjøpe noe på sportsbutikk igjen.

Selv hadde jeg helt sperre på det å gå inn i en slik butikk !!!

 

Veldig bra å høre at du har det bedre nå!!!!! :) Vi har alle våre "ups and downs"

Men det hadde vi jammen før også!! Eller? Kan huske hvor langt nede jeg var etter mine "sjokoladefester" (selvforakt på høyt plan)

 

Nyt dagen, turtles :):)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drømmedamen

Gratulerer med gjennomført tur til tross for manglende lyst! Det er virkelig en bragd å få til når sofaen roper nesten like høyt som joggeskoene. Men bare nesten - og skoene vant! Herlig!!

 

Nyt størrelse 48 i bukse, stretch eller ikke. Bare det å finne noe som passer i en sportsbutikk nå være deilig!

 

Ny uke og nye muligheter, håper denne uka blir fin for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inn I Bunaden

Kudos til deg som kommer deg ut selv om humøret ikke er på topp - dørstokkmila er den tyngste mila! Det er imponerende hvor viljesterk du er der.

 

Og grattis med ny bukse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

Idag er dagen her!! Veide meg idag for å komme på rett dag til jeg skal begynne å veies hos legen igjen.

Den viste 128,2kg!! Noe som betyr 2,2kg ned siden fredag (inkl det som jeg gikk opp) - men best av alt så blir det 30KG TIL SAMMEN :):(

Er sååå glad her jeg sitter, at jeg snart bobler over av lykke :) Synes jeg har slitt med 20-tallet lenge nå :)

 

Dere hadde nok rett i at jeg nok bare hadde mer væske i kroppen pga såre muskler og sånn!!!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hurra for superflinke turtles!!! WOW for et ukeresultat :):)

Fantastisk med minus 30 kg.....jeg er såå glad på dine vegne. Tenker du smiler fra øre til øre i dag :)

Gi deg selv en belønning for det du har prestert, du fortjener det virkelig!!

 

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Oi! Det er jo intet mindre enn fantastisk! (ok, jeg gjentar visst meg selv fra andres ukesresultater. Men det er jo sant!!!!!)

Gratulerer så mye med både det flotte tallet denne uken, og ikke minst det totale tallet og nytt titall! Kanonbra jobbet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅÅÅbra resultat- og tenk 30 kg til sammen .....prøv å ta det på ryggen dere, ja da tror jeg noen og enhver ville skjønne hvor godt det er for kroppen, når det er borte :)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er dagen her!! Veide meg idag for å komme på rett dag til jeg skal begynne å veies hos legen igjen.

Den viste 128' date='2kg!! Noe som betyr 2,2kg ned siden fredag (inkl det som jeg gikk opp) - men best av alt så blir det 30KG TIL SAMMEN :(

Er sååå glad her jeg sitter, at jeg snart bobler over av lykke :) Synes jeg har slitt med 20-tallet lenge nå :)

 

Dere hadde nok rett i at jeg nok bare hadde mer væske i kroppen pga såre muskler og sånn!!!

 

Stor klem[/quote']

 

Gratulerer med flott resultat og ny bukse :)

 

Er innom forumet for å lese meg til litt motivasjon og ble så glad da jeg "dumpet" innom tråden din og etterhvert så at jeg kjente igjen "dama" bak turtles24. Lover å stikke innom igjen!

 

Pst! Hvis du ikke skjønner hvem jeg er så er nicket et hint om at jeg har 5 barn og at jeg er like fornøyd med buksa som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82
Gratulerer med flott resultat og ny bukse :)

 

Er innom forumet for å lese meg til litt motivasjon og ble så glad da jeg "dumpet" innom tråden din og etterhvert så at jeg kjente igjen "dama" bak turtles24. Lover å stikke innom igjen!

 

Pst! Hvis du ikke skjønner hvem jeg er så er nicket et hint om at jeg har 5 barn og at jeg er like fornøyd med buksa som deg.

 

 

Hei!!

Takk takk!!

Så trivelig at du stakk innom :) Visste ikke at du var her inne.

Hehe...skjønte faktisk med en gang hvem du er :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

Tusen takk for så fine tilbakemeldinger :(

Det er virkelig til stor hjelp og ha dere i ryggen!!

 

I morgen ska jeg på shopping, så det blir nok belønningen min. I tillegg til at jeg har bestilt meg frisørtime :)

Har også tenkt meg ut og spise på restaurant med samboeren min i nærmeste framtid. Har ikke gjort det siden jeg startet i november!

Ha en finfin dag :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...