jajaaa Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Hei! I går var eg på Grete Roede-sommeravslutning! Ned 1,3 kg på de siste 2 vekene Dagens vekt: 64,9 kg dvs ned 20,1 kg siden sist sommer Så no flytter eg inn på dette forumet - meldt meg på Hold vekten-kurs fra august. Ønsker dere alle ein fin fin sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest soleia Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Som sagt til deg i min egen tråd: jeg bøyer meg i støvet- du har vært superflink!!! Ønsker deg masse lykke til med stabiliseringen- og en riktig god sommer Klem fra Soleia, som kommer trippende inn her i aug/sept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jajaaa Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Dagens vekt: 65 blank dvs. opp 0,1 kg i løpet av ein laaang sommerferie! Er kjempefornøyd med resultatet. Eg hadde nok vore lettare viss eg hadde venta med kveldsmaten - 2 brødskiver og ein banan- til etter veiing, he-he ..men no spiser eg når eg er sulten! Ellers; ser at det er utfordrande å få prioritert trening i ein hektisk kvardag med 100% jobb og 3 små barn.... trur eg må satse litt på egentrening - DVD - heime etter ungane har lagt seg + turgåing. Takk for heiarop og ros, Soleia. Trur den virkelige jobben begynner no... Viktig å holde fokus, holde på gode matvaner og rutiner, ta tak før vekta går opp igjen! Skal rapportere vekta her kvar onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Karamella Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Så imponerende! Jeg blir gira av å se både deg og Soleia være her inne, da skjønner jeg jo at jeg MÅ stå på så fornøyde som dere er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest soleia Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 ...ble det av deg, jajaaa??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jajaaa Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Veldig travelt med full jobb og 3 unger....rett tilbake til gamle vaner og synder... Har ikkje prioritert meg sjøl - lite trim og lite fokus på jevnt matinntak m.m... Dessverre var kursholder på ferie i september, så 2. kurskveld på HV-kurset var no i slutten av oktober... 2 måneder uten særlig trim, motivasjon, kontroll og sjølvkontroll... Vekta viste 67,1 kg :eek: På tide å ta skikkelig grep igjen! Kjenner eg ikkje er villig til å gå opp i vekt igjen! Kursholder ba meg gå heim å lese gamle notater og gå på meny 2 frem til neste kurskveld. Har vært bortreist i helga - vært på navnefest og familiebesøk. Klarte meg kjempebra- fekk lurt meg til ein lenge tur både lørdag og søndag i tillegg til at eg styrte unna dei verste kaloribombene! Skikkelig fornøyd med meg sjøl No skal eg føre matregnskap dei neste vekene og så skal eg gå sakte opp i kalorimengde og holde meg innenfor trivselsbelte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå