Gå til innhold

Livet er herlig


Anbefalte innlegg

Hei! I går var eg på Grete Roede-sommeravslutning!

Ned 1,3 kg på de siste 2 vekene

Dagens vekt: 64,9 kg dvs ned 20,1 kg siden sist sommer ;)

Så no flytter eg inn på dette forumet - meldt meg på Hold vekten-kurs fra august.

Ønsker dere alle ein fin fin sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Som sagt til deg i min egen tråd: jeg bøyer meg i støvet- du har vært superflink!!!

 

Ønsker deg masse lykke til med stabiliseringen- og en riktig god sommer

 

Klem fra Soleia, som kommer trippende inn her i aug/sept

 

;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dagens vekt: 65 blank :)

dvs. opp 0,1 kg i løpet av ein laaang sommerferie!

 

Er kjempefornøyd med resultatet. Eg hadde nok vore lettare viss eg hadde venta med kveldsmaten - 2 brødskiver og ein banan- til etter veiing, he-he

..men no spiser eg når eg er sulten!

 

Ellers; ser at det er utfordrande å få prioritert trening i ein hektisk kvardag med 100% jobb og 3 små barn.... trur eg må satse litt på egentrening - DVD - heime etter ungane har lagt seg + turgåing.

 

Takk for heiarop og ros, Soleia. Trur den virkelige jobben begynner no... Viktig å holde fokus, holde på gode matvaner og rutiner, ta tak før vekta går opp igjen!

 

Skal rapportere vekta her kvar onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Veldig travelt med full jobb og 3 unger....rett tilbake til gamle vaner og synder... ;) Har ikkje prioritert meg sjøl - lite trim og lite fokus på jevnt matinntak m.m...

 

Dessverre var kursholder på ferie i september, så 2. kurskveld på HV-kurset var no i slutten av oktober... 2 måneder uten særlig trim, motivasjon, kontroll og sjølvkontroll... Vekta viste 67,1 kg :eek: På tide å ta skikkelig grep igjen! Kjenner eg ikkje er villig til å gå opp i vekt igjen! Kursholder ba meg gå heim å lese gamle notater og gå på meny 2 frem til neste kurskveld.

 

Har vært bortreist i helga - vært på navnefest og familiebesøk. Klarte meg kjempebra- fekk lurt meg til ein lenge tur både lørdag og søndag i tillegg til at eg styrte unna dei verste kaloribombene! Skikkelig fornøyd med meg sjøl :(

 

No skal eg føre matregnskap dei neste vekene og så skal eg gå sakte opp i kalorimengde og holde meg innenfor trivselsbelte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...