Gå til innhold

Påskemål mandag 30-1


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen:-) Ja,da er vi igang med ny uke,har kommet meg over utskeielsen lørdag,godt og få tømt seg her. Har veiedag onsdag så da blir det spennende og se om utskeielsen har satt sine spor:-(

Har to syke barn idag,så det blir en inne/ryddedag for meg idag. Skal ihvertfall få trent.

 

Lykke til alle som har veiedag idag.

 

Ha en fin dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

" Å hurra hei og hopp, jeg er så glad i dag.........."

Ja akkurat slik føler jeg det i dag. Denne uka viste vekta -1,2 kg fra forrige uke, og - 3 cm i midja.

For en herlig følelse ;)

Endelig fikk jeg beviset på at det jeg holder på med er riktig.

Lykke til dere andre også

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

Gratulerer, hangglidern - "hva var det vi sa?" ;-)

 

Jeg har blitt 0,6 kg lettere den siste uken, og kvittet meg med 1 cm. Ikke så fryktelig mye, men det går jo fremover.

Har gått ned totalt 3,1 kg i januar, og det føles bra! Gjør meg ingenting at det tar tid, og selv om jeg opprinnelig hadde som mål å bli kvitt 7 kg før mars, har jeg nå justert det til å bli 7 kg før påske.

 

Med det inntaket jeg har nå føler jeg at jeg fortsatt koser meg og "lever bra", så da skal jeg heller slappe av og ta det rolig steg for steg. Det er jo tross alt en del år siden jeg hadde idealvekten min, så da får jeg bruke de månedene som trengs for å komme dit.

 

Lykke til meg veiing alle andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fornøyd. Har kun gått ned 0,3 kg :) Hadde ihvertfall håpet på 0,5 kg.Da hadde jeg vært fornøyd. Har trent bra og spist bra syns jeg. Spiste noen saltpastiller i går som pappa hadde med ifra Danmark. Det skal jeg ikke gjøre en gang til ;)

 

Ha en fin dag!

I dag skal det trenes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..etter en merkelig helg på Røros! -All tidligere erfaring tilsier at Røros er skikkelig kaldt, men denne helga hadde vi +5 grader! -Da vi kom hjem i går kveld var det

-9 grader! Vi koste oss iallefall med både ski/pulk, kjelke, spader og snø-lek! Vi forsøkte bl. annet å lage snølykt en hel kveld, men knøttet 8som har sterke destruktive lyster) moret seg stort med å rive ned alt som ble påbegynt!

 

Klarte å holde meg unna følgene: sjokolade (stoooore mengder!), potetgull (merkelig nok enda større mengder), saltstenger, kjeks (alle med sjokolade og masse mettet fett), øl, sukkerbrus, leftover pizza til frokost.

 

Klarte ikke å holde meg unna: Vaniljeis med varme bær (Nesten sunt), vafler med lett jordbær syltetøy, pizza til middag (moderat inntak, spiste salat til!), 5 fox karameller, waldorfsalat og 1 glass vin! Alt i alt tror jeg jeg kom meg igjennom en av de største utfordringene hittil uten flere kilo i kroppen! -Det gjenstår å se om det stemmer på veiingen til onsdag! -Spennende!

 

-Skal sykle til det danse-rpogrammet på TVN i kveld, og i morgen er det spinning igjen! PS: Kjøpte den pilates DVD'en, men har ikke rukket å se på/prøve den ut enda!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Etter 3 dagers fravær er det godt å være tilbake hos dere. Jeg har lest hva dere har skrevet i løpet av helgen, og jeg er en av helgens store syndere. Tror jeg har slått alle rekorder når det gjelder kaloriinntak. Men pytt sann, jeg gikk tur i dag og skal trene pilates og styrke senere. Er hjemme fra jobb i dag og, og har fått grei beskjed av lege og samboer at jeg skal HOLDE MED I RO,, men det klarer jeg bare ikke,, og det er på en måte en god følelse, at bevegelse er blitt noe jeg bare MÅ gjøre. Får vondt i alle muskler og ledd av å bare ligge i ro... Opp og hopp! ;)

Ha en fin mandag!

Klem Jannicke

 

--- En dag uten trening er en dag uten mening ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere alle har vært,alle har godt ned,noen litt mindre noen litt mere. Gratulerer alle sammen.

og camcam det høres ut som du har hatt en kjempefin helg på røros,også at du har klart og holde deg unna alle de godene:-) gratulerer.

Er spendt på veiedag onsdag,etter helgens utskeielse....

 

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej alle.

 

Leste att den pilates-dvd:n var så bra, som føljde med I Form.

Men den var ju UMULIG att få tag i, og idag var det nytt blad ute, så den chansen gick meg forbi:(.

Skall ta meg en spinning-tur ikvell.

deilig att få bevege "døflesket" litt.

 

cam-cam, du er bare att beundre!!

Att du klarte att hålle deg veck allt snadder under helgen.

Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er så flink alle sammen, hadde egentlig veiedag i dag, men kom på det etter at jeg hadde spist :) lurer på om jeg flytter veiedagen til onsdag jeg også, som mange av dere.....

Gratulerer til alle som veier mindre i dag enn forrige mandag :)

Sier som de andre her, CamCam: du er jo kjempedyktig du, går foran som et godt eksempel, selv har jeg spist litt for mye sjokolade i helga, er sååå glad i sjokolade at det vanskelig å stoppe når jeg først har begynt ;)

Men jeg klarer meg bra midt i uka, det er det viktigste synes jeg.

Ha en fin kveld.

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største utskeielser dette året hittil i helgen.... Jeg har vært hos foreldrene mine, og hadde tenkt til å være like flink som ellers- men sprakk fullstendig... Litt sukker og det er gjort. Blitt mye søtt og salt i helgen, og ikke verdens sunneste mat. Men men... Jeg har ikke dårlig samvittighet, men nå blir det ikke flere av slike utskeielser på en god stund. Fortsatt noen uker å gå ned 5 kg på. Skal være flink denne uken, tilbake til faste rutiner igjen i dag. Så er det veiedag i morgen da, og regner med at jeg har gått opp. Men håper det ikke er alt jeg har gått ned da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var opp 200 gram siden sist veiing, men hadde forventet det etter denne helga. Var på utdrikningslag på lørdag, og da spiste og drakk jeg akkurat det jeg ville. Dagen etter var tanken på sunn mat laaaaaangt borte, så det endte med egg og bacon med krydderpoteter til frokost/lunsj og pasta med bacon... pluss litt potetgull, sjokolade og store mengder PepsiMax.

 

Men nå er det ny dag og ny uke!! Satser på at det blir en bra uke - skal bryllup neste helg, så det blir vel litt inntak av god mat og vin den helga å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...